Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin käyttäisin 2,5dl kolmen juuston ruokakermaa?

Vierailija
11.08.2016 |

Laittakaas joku herkullinen ohje kun oma pää lyö tyhjää. :P

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittoihin kannattaa käyttää Koskenlaskijaa tai muuta sulatejuustoa, ei todellakaan tule liisteriä. Kerran erehdyin ostamaan jonkun tuollaisen maustetun kerman (tästä on jo useampi vuosi aikaa), olen kaikkiruokainen enkä nirso lainkaan mutta tuosta tehty ruoka meni roskiin. Maku oli kerrassaan kamala! Niin keinotekoinen ja ällöttävä ettei vaan mennyt kurkusta alas millään. Olen noista ajoista vielä yksinkertaistanut ruokailutottumuksiani (yhä puhtaampaa ruokaa, ei marinadeja tms roskaa) joten eipä tulisi mieleenkään ostaa noita kerman irvikuvia. Kaupassa olen monesti ihmetellyt kuka niitä ostaa? No varmaan ne samat tyypit jotka ostelee lapsilleen kaikenmaailman sokerisia vanukkaita ja kummallisuuksia.

Vierailija
22/29 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva olla kärpäsenä katossa noiden nirppanokkien kyökissä. Täällä sivustolla on helppo uhota, mutta mikähän lienee totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitämitämitä?

Vanha ketju, mutta pakko kommentoida!

Ap kysymys oli, miten tätä kermavalmistetta voi käyttää. Ei kysytty mielipidettä ko. tuotteesta. Onko luetun ymmärtäminen noin vaikeaa kuin muutamista kommenteista voi päätellä?

Vierailija
24/29 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitämitämitä?

Vanha ketju, mutta pakko kommentoida!

Ap kysymys oli, miten tätä kermavalmistetta voi käyttää. Ei kysytty mielipidettä ko. tuotteesta. Onko luetun ymmärtäminen noin vaikeaa kuin muutamista kommenteista voi päätellä?

Sitä ei voi käyttää mitenkään.

Vierailija
25/29 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkullisia ruokia monella ja sitten se pilataan jollain lisäainelitkulla :D:D

Vierailija
26/29 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nakkaa viemäriiin. Ei se mihinkään ruokaan käy.

Viemäriin ei mitään muuta kuin mitä itsestä ulos tulee ja pesuvedet.

Vierailija
27/29 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kermaa ja tuskin on juustoakaan. Eli roskiin vain.

Vierailija
28/29 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta lohta tai kirjolohta ja laita se vuokaan, mausta suolalla, mustapippurilla, tillillä ja muutamalla sitruunaviipaleella, kaada vuokaan tuo ihana kermasi, käy muuten kastikkeena uusien pottujen kanssa, bon appetite!

vesikielelä henkilön resepti.niin tein itse ennen.Enää en tee ruokaa.joten en käytä tuoteita tai tuote. ostan valmisateriat.Syön nälkääni vain.Yksin ei kiva syödä ,sepä se.Ei siis kiinosta enää ruuanlaito,leipominen ymm.

Vierailija
29/29 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta lohta tai kirjolohta ja laita se vuokaan, mausta suolalla, mustapippurilla, tillillä ja muutamalla sitruunaviipaleella, kaada vuokaan tuo ihana kermasi, käy muuten kastikkeena uusien pottujen kanssa, bon appetite!

vesikielelä henkilön resepti.niin tein itse ennen.Enää en tee ruokaa.joten en käytä tuoteita tai tuote. ostan valmisateriat.Syön nälkääni vain.Yksin ei kiva syödä ,sepä se.Ei siis kiinosta enää ruuanlaito,leipominen ymm.

Olet typerä, kun syöt huonosti siksi, että olet yksin!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi