Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö, jos viestiisi ei vastata heti tai mielestäsi kohtuullisessa ajassa?

Vierailija
11.08.2016 |

Tuntuuko, että et tavoita jotakuta viestillä tai ylipäätään puhelimella helposti ja käykö se hermoille? Mitä ajattelet tällaisista ihmisistä? Tai koetko olevasi sellainen, miksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. En oleta, että ihmiset ovat koko ajan puhelimensa ääressä. Ihmisillä on oikeitakin syitä olla pois. Itse esimerkiksi olin viime perjantaina monta tuntia hautajaisissa. En ottanut puhelinta ollenkaan mukaan. 

Vierailija
2/9 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Jos tarvitsen välittömästi vastauksen, soitan. Itsekin saatan lukaista viestin mutta vastata vasta myöhemmin paremmalla ajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Jos tarjoan vaikka ilmaista rahaa ja jotakin ei kiinnosta, niin en pane yhtään pahakseni jos jättää vastaamatta.

Vierailija
4/9 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei varmaan ole elänyt lankapuhelinten aikaa?

Minä en ole puhelimen orja, enkä todellakaan odota kenenkään muunkaan olevan. Harjoittele kärsivällisyyttä.

Vierailija
5/9 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Viestinhän voi just laittaa sillon, kun vastauksella ei ole kiire ja toinen saa vähän peliaikaa. Soitan sitten jos kovin tärkeetä asiaa on tai pitää nopeammin saada kiinni. Ja jos ei silloinkaan saa niin ei voi mitään, joku toinen kerta sitten. Itsekään en ole jatkuvasti tavoitettavissa ja haluan itse päättää siitä.

Vierailija
6/9 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäähän se, varsinkin jos ei vastata ollenkaan. Saatan toki olla itsekin sellainen, puhelimeni voi olla kiinni vaikka kuukauden, mutta luulisi ihmisten yrittävän tavoittaa muuta kautta jos on todella asiaa, vaikka facessa tai s-postilla.

Vierailija
7/9 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ei voi työpäivän aikana pitää omaa puhelintaan lähellä saati vastata viesteihin.

Vierailija
8/9 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ärsyttää ne joita ärsyttää jos minuutissa ei ole tullut vastausta.

Vierailija
9/9 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tehnyt aloitteen kaverini kanssa, että tavattaisiin. Sähköposteja laiteltiin. Eri vaihtoehtoja palloteltiin. Minä vastasin hänen viesteihinsä viimeistään seuraavana päivänä. Ensin hän vastasi myös nopeasti, seuraavaa viestiä piti odottaa viikko ja sitä seuraavaa 18 päivää! Siihen viestiin en enää vastannut mitään, koska oletin, ettei häntä se tapaaminen hirveästi kiinnosta. Ja kuviohan on se, että minä olen kiireinen työssäkäyvä ihminen, hän elämäntapatyötön. Kuluu pari viikkoa ja tämä kaveri taas palaa siihen samaan tapaamisasiaan tyyliin "etkö haluakaan nähdä??" En vastannut enää mitään. Joko sovitaan ripeästi se tapaaminen, tai sitten ei nähdä. Ja kyseessähän on hänen toiveistaan vain n. 1 tunnin kestävä tapaaminen, joten luulisi, että aikaa löytyisi.