Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee yli siitä, että mies ihastui toiseen naiseen?

Vierailija
11.08.2016 |

Jo puoli vuotta tätä tuskaa, välillä helpottaa ja välillä tuntuu ihan kamalalta.
En vaan kestä tätä. Tunnen olevani niin ruma kaikin puolin ja se nainen johon mies ihastui oli paljon kauniimpi, laihempi ja kaikkea mahdollista.
Olen niin säälittävä muija. :(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan ehditte olla yhdessä, ennen kuin tuli ilmi? Miten tuli ilmi? Mikä tilanne nyt miehen suhteen?

Vierailija
2/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toipuminen on varmaan yksilöllistä niin kuin aina. Ainakaan vuosiksi ei kannata jäädä vatvomaan, menee vain oma elämä ohitse. Kannattaa siirtyä mahdollisimman rivakasti eteenpäin henkisellä tasolla. Harvemmin se eksän uusi kumppani mikään sen ihmeellisempi on, joskus vain käy niin että ihastuu toiseen vaikkei se mukavaa olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta. Mies kertoi itse. Kertoi tosin myös toiselle naiselle. Ihastumista kesti tosi vähän aikaa mutta olen silti tosi rikki. :( Mies sanoo, ettei tajua mitä on koskaan nähnyt siinä toisessa. En oikein usko.

Vierailija
4/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta on pitkä aika!

Itse olen ehtinyt jo pettyä kolmeen eri mieheen tässä kesän aikana :D Surua kestää sen pari päivää ja uutta matoa koukkuun! Itse olen tehnyt samoin muille, sellaista se on. Kun tapaa uuden kiintoisan ihmisen se edellinen unohtuu tehokkaasti, vaikka olisikin pieni sydänsuru tullut! Tietenkin eri jos kyse vuosikausien suhteesta...

Joskus on tultava joku vastaan jonka sinä valitset ja joka valitsee sinut :)

Vierailija
5/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä ole tullut mitään eroa. Miehen ihastus meni ohi ja on nyt minussa kiinni. Silti en pääse asiasta yli

Vierailija
6/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä oli syynsä, että miehesi toisen mukaan lähti. Ei yksikään sinun suruasi kuitenkaan arvosta ja se ei tee sinua paremmaksi, joten eiköhän sen liioittelu ole turhaa? Tuollainen monen kuukauden märehtiminen on jo silkkaa typeryyttä. Et saa ja varmasti edes halua uusintaa miehen kanssa, joten sen suhteen voi jättää vihdoinkin historiaan lopullisesti.

Vierailija
7/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämäsi on niin kurjaa, niin tee muutos itse. Ei siihen miehen lupaa tarvita. Hänen kiinni roikkumisensa on hänen oma ongelma, sinun ongelmat ovat erilaisia.

Vierailija
8/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muutos? Jätän miehen jota rakastan?

Vierailija
9/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele se niin, että pääsit eroon kaameasta kompostista.

Jos hän oli valmis pettämään sinua, niin hän tekee saman seuraavallekin.

Etsi itsellesi uusi, mukava mies, joka arvostaa ja kunnioittaa sinua. Heitäkin onneksi on.

Vierailija
10/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaihtoehto kakkonen. Mille tuntuu ? JÄTÄ SE ! Jos ihastus olisi näyttänyt vihreää valoa miehesi olisi lähtenyt. Kohtaa faktat ja arvosta itseäsi edes sen verran. Tsiisus.

Vierailija
11/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy se. Ihminen ei aina voi tunteilleen mitään. Miehesi ihastui, minkä hän sille mahtoi. Saitte kuitenkin suhteenne kuntoon, mikä on hyvä juttu. Sama voisi tapahtua sinulle.

Vierailija
12/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko kyseessä vain ihastus vai oliko heillä ihan suhde? Itse olen pitkän suhteen aikana ihastunut muutaman kerran ja mitä kavereiden kanssa puhunut, niin aika tavallista tuntuu olevan. En ole itse tosin tehnyt ihadtuksille mitään haaveilua kummempaa ja aina ovat ohi menneet. Ihastuminen on normaalia.

Vierailija
13/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakoululaiset vauhdissa. 

Mä en pystyisi hyväksymään asiaa. Se tulisi esiin joka käänteessä, joka mutkassa. Mä lähtisin. En jäisi sellaisen miehen kanssa, joka ei pysty sitoutumaan ja satuttaa mua tahallaan. 

Vierailija
14/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on tainnut kirjoitella täällä asiasta.

Vierailija
15/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatiakoululaiset vauhdissa. 

Mä en pystyisi hyväksymään asiaa. Se tulisi esiin joka käänteessä, joka mutkassa. Mä lähtisin. En jäisi sellaisen miehen kanssa, joka ei pysty sitoutumaan ja satuttaa mua tahallaan. 

Naiivi lapsi olet. Ihminen ei ihastu tahallaan, sellaista voi sattua ihan kenelle tahansa, vaikka olisi kuinka sitoutunut.

Vierailija
16/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta. Mies kertoi itse. Kertoi tosin myös toiselle naiselle. Ihastumista kesti tosi vähän aikaa mutta olen silti tosi rikki. :( Mies sanoo, ettei tajua mitä on koskaan nähnyt siinä toisessa. En oikein usko.

Minusta on törkeää kertoa kumppanille asiasta, se ei hyödytä mitään. Minä olen ihastunut työkaveriini ja hän minuun. Pelkään, että hän on puhunut asiasta vaimolleen. Riudumme molemmat tunteidemme kanssa ja olisi törkeää vielä loukata kumppaneitamme kertomalla asiasta. Mitä hyötyä olisi kertoa kumppanille, että ajattelen tätä toista miestä vuorokauden ympäri yms. mitä tähän ihastukseen liittyy?

Vierailija
17/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ole pettänyt ei. kysymys kuuluu: voiko tästä ärsyttävästä tunteesta päästä yli? Että olen ollut jossain vaiheessa miehelle se kakkonen?

ap

Vierailija
18/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on normaalia. Sen sijaan on tosi loukkaavaa kertoa siitä omalle kumppanille!

Vierailija
19/19 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihastunut niin, etten koskaan ennen, jo viimeiset kahdeksan vuotta. Tunne on molemminpuolinen, sen tiedän. Juttelemme joskus asiasta, mutta muuta emme tee. Olen ollut naimisissa parikymppisestä asti, kohta jo 20 vuotta. Ihastukseni on mieheni ja minun yhteinen ystävä. Tämä on ihanaa ja kamalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä