Söin erään naisen persettä ja huomasin että hänellä on
häpyhuuleen jäänyt pieni vessapaperin palanen. Hyi helkutti arvatkaa menikö halut?
M24
Kommentit (24)
Sä olet koskettanut häpyhuulia viimeksi silloin, kun tulit ulos äitisi pimpistä. Mutta yritä nyt päättää, fantasioitko kannibalismista vai suuseksistä.
Tuttu tunne. Kerran naisellani oli jäänyt vessapaperia peppureikään, ei hirveästi innostanut nuolla peppua sillä kerralla.
Nöin otsikon ja mietin voi luoja, mihin tämä maailma on menossa... En halua tietää henkilön seksikokemuksista. En hänen enkä kenenkään muunkaan, varsinkin kun teinini lukevat samoja iltapäiväkehtiä.
Hyi yrjö! Perseensyöjä ja reiännuolija.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä persettä pitää nuolla?
Koska se tuntuu hyvältä? Siellä on paljon hermopäätteitä ja muakin kiihottaa nuolla naisen persettä :)
Mullekki joskus käyny noin, vessapaperinpalanen löyty peppureijästä ku nuolin sitä, oli kyl aika erikoinen tilanne :/
Vierailija kirjoitti:
Se on tosi kiihottavaa itsellenikin vaikka olen mies ja nuolen naisen peppureikää. Mun mielestä ihan hyvä esileikki anaaliyhdyntään ja nainenkin tuntui tykkäävän :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tosi kiihottavaa itsellenikin vaikka olen mies ja nuolen naisen peppureikää. Mun mielestä ihan hyvä esileikki anaaliyhdyntään ja nainenkin tuntui tykkäävän :)
Selvä juttu :D en ymmärrä mut jokainen tehköön omassa makuuhuoneessaan mitä tykkää!
Onko sillä neidillä minkälainen oireyhtymä jos keran häpyhuulet sijaitsee perseessä? :o
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne. Kerran naisellani oli jäänyt vessapaperia peppureikään, ei hirveästi innostanut nuolla peppua sillä kerralla.
Minäkin tykkään enemmän lipittää kun peppu on jätetty kokonaan pyyhkimättä. Niinkuin luoja on sen tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Aloin miettimään miltähän tuttuni näyttäisivät jos söisivät persettä. Millainen ilme heillä olisi :D
Kuvittelepa vielä, että etsivät samalla silmät kierossa paperinpalasia häpyhuulista. Otsalla keskittymisen ja inhon sekainen ilme, sieraimet laajentuneena, suu touhukkaana.
Kai varmistit että nainen on kuollut ennen kuin aloit syömään?
Joo en mäkään oo koskaan tajunnu miks persereikää kukaan haluu nuolla. Eikö siel tyylii maistu paska?? En mä edes haluais et mun mies nuolis mun persettä. Pillua nuolee sit senkin eestä 😉
Vierailija kirjoitti:
Joo en mäkään oo koskaan tajunnu miks persereikää kukaan haluu nuolla. Eikö siel tyylii maistu paska?? En mä edes haluais et mun mies nuolis mun persettä. Pillua nuolee sit senkin eestä 😉
Eiks siel pillussa maistu sitten pissa?
Ei puhdas perse maistu miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks siel pillussa maistu sitten pissa?
Ei puhdas perse maistu miltään.
Juuri näin. Kyllä sen peppureiän voi pestä huolellisesti.
Toisaalta olen kyllä välillä pillua nuollessani maistanut ihan selkeästi virtsan.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kai varmistit että nainen on kuollut ennen kuin aloit syömään?
Ja tämä hurmuri valittaa, kun kenellekään naiselle ei kelpaa kiva mies.
Varsinkin vähän haisevaa peppua on kiva nuoleskella :)
Oliko varmasti vessapaperia vai muuta valkoista ryyniä? Joskus pilluissa on semmosta.
Aloin miettimään miltähän tuttuni näyttäisivät jos söisivät persettä. Millainen ilme heillä olisi :D