Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko poliisi varoittaa ihmisiä, turisteja ja varsinkaan naisia Riossa?

Vierailija
11.08.2016 |

Kaikkihan me tiedämme kuinka pahassa jamassa maa on monessa suhteessa. Jos poliisi varoittaisi länsimaalaista turistia naista, että älä mene Favelaan puoli alasti yöllä niin olisiko se lutkamarssin paikka myös Suomessa? Ihmiset marssivat kauheita sikoja eli poliiseja vastaan, jotka ovat huolissaan heidän turvallisuudesta.

Hanna-Maria Seppälä ei uskalla poistua kisakylästä. Ajatteleeko Hanna terveellä järjellä vai onko hänenkin kohdalla kyse jostain systemaattisesta sorrosta naisia kohtaan?

http://m.iltasanomat.fi/uinti/art-2000001237678.html

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nyt ei oteta uskontoa esille ja syytetä sitä? Näin tehtäisiin heti jos kyseessä olisi muslimimaa.

Nyt otettiin väri

Vierailija
22/27 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei vain halua ymmärtää aloituksen pointtia. Tekeekö ulkoministeriö väärin kun se kertoo eri maiden tai kaupunkien turvallisuustilanteesta tai eri kulttuureista mikä on sopivaa käytöstä ja mikä ei? Onko väärin varoittaa jos jossain syttyy sota? Eihän se poliisikaan tee muuta kuin valistaa ihmisiä vallitsevasta tilanteesta, on toki sinun oikeus olla kuuntelematta heitä ja menkää ihmeessä vaikka Favelaan polttamaan rintsikoita alasti yöllä, tuskin teitä kukaan estää ja voitte löytää itsenne paloiteltuna jätesäkissä kuolleena, haudassa voi sitten kiljua kuinka "mulla on oikeus".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset omaa terveen itsesuojeluvaiston ja maalaisjärjen, sitten on ne toiset heitä kutsutaan idiooteiksi, sinisilmäisiksi, naiiveiksi. Itse en menisi johonkin slummiläävään jossa ihmisten murhaaminen on joku harrastus ja hupia, tuollaisten ihmisten käsitys mikä on normaalia poikkeaa aika paljon meidän käsityksestä.

Vierailija
24/27 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ulkomailla ja minua varoitti ihan paikalliset mihin ei kannata mennä ja miten toimia järkevästi, edes ne paikalliset ei mene tiettyihin paikkoihin, joten miksi helvetissä minä menisin. Otin neuvot kiitollisena vastaan toisin kun idiootit jotka meuhkaa oikeuksistaan kulkea jossain slummeissa puolialasti tai lompakko takataskussa setelit vilkkuen.

Oliko ne natseja ja fasisteja kun alkoivat ladella sinulle miten sinun pitää elää omaa elämääsi???? 

Ei vaan ihmisiä jotka ymmärtää mikä on ero tosimaailmalla ja jollain mulla on oikeus meuhkaamisella, ei niitä kriminaaleja kenenkään oikeudet kiinnosta, he pöllii puhelimesi ja lompakkosi meuhkaat ja poljetpa kuinka kiukkuisena itkupotkuissa mulla on oikeus.

Vierailija
25/27 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen päivän kun näkis, että poliisi varottaisi miehiä siitä, että ei saa raiskata. Miksi aina naiset joutuu elää varuillaan, vaan siksi että miehet saa mellastaa.

Eihän suurin osa raiskaa tai tee noita karmeimpia rikoksia, aloituksen pointtihan on siinä, saako poliisi varoittaa ja valistaa mikä tilanne heillä on vaikkapa Riossa. On kaunis ajatus, että kaikilla olisi paljon rahaa, kivat asunnot, ei huolta huomisesta eihän silloin rikollisuus rehottaisi niin paljon ja olisi myös turvallisempaa, elämme kuitenkin maailmassa missä köyhyyttä ja sen tuomia lieveilmiöitä on paljon.

Jos elää slummissa koko ikänsä, niin kuinka terve kasvuympäristö se on ja oletko ikinä tullut ajatelleeksi että se muokkaa ihmistä, lisäksi jos kyse on vain hengissä pysymisestä niin vaihtoehdotkaan ei aina ole niin moraalisesti yleviä. On helppoa saarnata muille yltäkylläisyyden keskeltä, heristää sormea ja tuntea itsensä paremmaksi ihmiseksi, joutumatta koskaan kohtaamaan sitä todellisuutta missä monet rutiköyhät ihmiset joutuvat elämään päivästä toiseen.

Vierailija
26/27 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se aina hyvä jos käyttää sitä omaa harkintakykyä ja järkeä, jos sitä vain löytyy, olipa kyse mistä tahansa. Itse en esim vedä ulkomailla sellaisia perseitä mitä täällä baareissa, olen mies mutta aika ikäviin tilanteisiin voi miehetkin joutua.

Järki päässä, niin hyvä tulee :)

Vierailija
27/27 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on niin tyhmiä, että kävelee vaikka rekan alle suojatiellä, koska heillä on se "oikeus". Mitäpä noista välittämään, ei tyhmyys tästä maailmasta lopu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän