Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahhahaha Trumpilla on tainnu lääkkeet jäädä ottamatta tai sähköhoito kesken D:DD Väittää, että Obama on perustanut Isisin :D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jenkkienhän aikaansaannos isis on.

Vierailija
2/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa 70vee papan aivot jo lahota. Ei kelpo pressaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kerrotko lisää?

Vierailija
4/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei näköjään tiedä mitään sähköhoidosta.

Vierailija
5/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut jo kauan kaikkien asiaan vihkiytyneiden tiedossa. Itse olen herännyt vasta äskettäin mutta päivänselvää tämä on. Myös suurimmat SOMET, twitterit youtubet, facet yms alkavat olla islamistien (saudi) omistuksessa, NASA on piakkoin saudi-prinssien omistama ellei jo ole. Obama ja USAn varjohallitus on myös euroopan islamisaation takana. Palapelin palat alkavat loksahdella tosin liian myöhäistähän tämä jo on.

Myös venäjän demonisointi länsimaissa on tarkoituksellista. Kun kolmas maailmansota alkaa länsimaat USA ja eurooppa vastaan Venäjä ja Kiina. On tärkeää että Venäjää on demonisoitu länsimaissa tarpeeksi jotta ihmiset hyväksyvät sodan sitä vastaan. Viisaat ymmärtävät tämän mutta riittää että vain enemmistö kansasta on aivopesty hyväksymään Venäjä viholliseksi suunnitelman toteuttamiseksi. 

Siksi on ehdottoman tärkeää että Suomi pysyy kaukana NATOsta ja USAn leiristä. Me olemme ensimmäinen maa joka kaatuu sodan tullessa jos olemme Venäjän vihollisia, meitä tullaan käyttämään vain yhdysvaltojen ohjuskilven sijoitusalustana ja puskurivaltiona. Ainoa tie on liittoutua Venäjän kanssa.

Vierailija
6/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut jo kauan kaikkien asiaan vihkiytyneiden tiedossa. Itse olen herännyt vasta äskettäin mutta päivänselvää tämä on. Myös suurimmat SOMET, twitterit youtubet, facet yms alkavat olla islamistien (saudi) omistuksessa, NASA on piakkoin saudi-prinssien omistama ellei jo ole. Obama ja USAn varjohallitus on myös euroopan islamisaation takana. Palapelin palat alkavat loksahdella tosin liian myöhäistähän tämä jo on.

Myös venäjän demonisointi länsimaissa on tarkoituksellista. Kun kolmas maailmansota alkaa länsimaat USA ja eurooppa vastaan Venäjä ja Kiina. On tärkeää että Venäjää on demonisoitu länsimaissa tarpeeksi jotta ihmiset hyväksyvät sodan sitä vastaan. Viisaat ymmärtävät tämän mutta riittää että vain enemmistö kansasta on aivopesty hyväksymään Venäjä viholliseksi suunnitelman toteuttamiseksi. 

Siksi on ehdottoman tärkeää että Suomi pysyy kaukana NATOsta ja USAn leiristä. Me olemme ensimmäinen maa joka kaatuu sodan tullessa jos olemme Venäjän vihollisia, meitä tullaan käyttämään vain yhdysvaltojen ohjuskilven sijoitusalustana ja puskurivaltiona. Ainoa tie on liittoutua Venäjän kanssa.

Hyvä trollaus Hermanni. Kiinaa ei voisi vähempää kiinnostaa Venäjä, Jos Venäjä alkaa rähisemään kunnolla lännen kanssa niin Kiina joko pysyy puolueettomana tai sitten asettuu USA:n puolelle. USA on monta kertaa tärkeämpi kauppakumppani Kiinalle kuin köyhtyvä Venäjä. 

Eikä Venäjää tarvitse demonisoida, Venäjä aiheuttaa itse ongelmansa hyökkäämällä naapurimaiden kimppuun.

Vierailija
7/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä trollaus Hermanni. Kiinaa ei voisi vähempää kiinnostaa Venäjä, Jos Venäjä alkaa rähisemään kunnolla lännen kanssa niin Kiina joko pysyy puolueettomana tai sitten asettuu USA:n puolelle. USA on monta kertaa tärkeämpi kauppakumppani Kiinalle kuin köyhtyvä Venäjä. 

Eikä Venäjää tarvitse demonisoida, Venäjä aiheuttaa itse ongelmansa hyökkäämällä naapurimaiden kimppuun.

Ja hyökkää kohta Ukrainan kimpuun Mainilan laukausten tapaan.

Joutaakin demonisoitavaksi moinen roistovaltio, jota johtaa varkaat ja kansaansa orjuuttavat paskiaiset.

Vierailija
8/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt heti menisi sanomaan väitettä naurettavaksi. Clintonilla on paljastunut kytköksiä ISIS:iin joita kovasti yrittää saada tulemasta päivänvaloon.

Vierailija
9/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mäkin joskus pohdiskelin, että mitä jos koko isis-homma olikin vaan joku USA:n salajuoni pistää koko Eurooppa sekaisin ja sitä kautta saada oma talous kuntoon... Tai sit venäjän salajuoni käydä sotaa Eurooppaa vastaan ja pistää eu polvilleen ilman, että Eurooppa edes tajuaa olevansa tällä tavalla sodassa venäjää vastaan. Uudenlainen tapa käydä sotaa kiertoteiden kautta näyttämättä itse viholliselta...?

Vierailija
10/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin totta, ap osoitti taas tyhmyytensä eikä ymmärrä syy-seuraussuhteita.

Vierailija
11/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa 70vee papan aivot jo lahota. Ei kelpo pressaksi.

Eipä ole Hilkarynkaan aivot enää kunnossa. Mene etsimään youtubesta pätkiä Hillaryn epileptisistä kohtauksista kesken haastattelun. Aika karmeen näköistä varsinkin kun naisen pitäisi olla ydinasenapilla.

Vierailija
12/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt heti menisi sanomaan väitettä naurettavaksi. Clintonilla on paljastunut kytköksiä ISIS:iin joita kovasti yrittää saada tulemasta päivänvaloon.

Oli myynyt aseita ulkoministerinä ISIS-joukoille. Arvaatte varmaan, että aseteollisuus tukee Clintonia voimakkaasti :)

http://www.daily-sun.com/post/157634/Wikileaks-confirms-Hillary-sold-we…

Myi aseita myös Libyaan:

http://www.washingtontimes.com/news/2015/oct/20/hillary-clinton-state-d…

Vierailija
13/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kerrotko lisää?

Oikeastaan Isis on Israelin aikaansaannos. Hamas joutuu taistelemaan Isistä vastaan mikä on eduksi Israelille. Samoin voimakkaat hallitukset Israelin ympärillä ovat Israelille vaarallisempia kuin hajanainen terroristijärjestö. Isis ei pysty iskemään Israeliin koska Israel on rakentanut muurin alueidensa ympärille.

Isikselta kaapattujen aseiden sarjanumeroista on selvinnyt, että aseet ovat peräisin Israelista. Israel myös ostaa käytännössä kaiken öljynsä Turkin kautta Isikselta ja kurdialueelta.

Vierailija
14/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Trumpin kapanjahan on ollut vaikka minkä sortin hulluutta täynnä, mutta se on ideakin; julkisuutta on huonokin julkisuus ja näkyvyys tuo kannattajia.

Lisäksi kun sanoo ääneen provosoivan mielipiteen, ihmiset menee siihen mukaan. Vähän niin kuin aiemmin Trump vaati Obaman syntymätodistuksen julkisuuteen (trump sai tälle porukalle paljon näkyvyyttä!) ja kun sen sai, ei suinkaan myöntänyt erehtyneensä vaan myhäili tyytyväisenä saaneensa Obaman tekemään kuin tahtoo. Ja Obaman vastustajat hurraa ja kannatus nousee.

Peliä tuo koko kampanja. Vai montako muuta nykyistä ehdokasta peruspena osaa nimetä? Trumpin tietää kaikki.

Itse en pidä siitä että politiikka sekoitetaan tuollaiseen pelleilyyn, mutta se on tapana Amerikassa.

Vierailija
15/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kerrotko lisää?

Oikeastaan Isis on Israelin aikaansaannos. Hamas joutuu taistelemaan Isistä vastaan mikä on eduksi Israelille. Samoin voimakkaat hallitukset Israelin ympärillä ovat Israelille vaarallisempia kuin hajanainen terroristijärjestö. Isis ei pysty iskemään Israeliin koska Israel on rakentanut muurin alueidensa ympärille.

Isikselta kaapattujen aseiden sarjanumeroista on selvinnyt, että aseet ovat peräisin Israelista. Israel myös ostaa käytännössä kaiken öljynsä Turkin kautta Isikselta ja kurdialueelta.

Nyt on kunnon foliokamaa :) Vai, että nyky sodankäynnissä muuri rajalla toimii puolustuksena, just just. Vai, että sarjanumeroita, jooh.

Vierailija
16/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ISIS ole Clintonin tai Obaman aikaansaannos, mutta amerikkalaisten luoma kuitenkin. Aikoinaan CIA aseisti ja koulutti mujahidin-sissejä Afganistanissa. Amerikkalaisten mielestä oli kätevää kun paikalliset soturit onnistuivat aiheuttamaan paljon tuhoa neuvostojoukoille Afganistanissa, Ronald Reagan kehui heitä vapaustaistelijoiksi. Tästä syystä ISISkin käyttää edelleen mieluiten amerikkalaista raskaampaa aseistusta, jota on ollut kätevästi saatavilla Irakin armeijan varikoilta. Rynnäkkökivääreissä AK-47:n johdannaiset ovat käytössä ainakin helpon saatavuutensa ansiosta.  Ilmeisesti Osama bin Ladenkin oli CIA:n kouluttama.

Neuvostoliiton vetäydyttyä mujahidinit kääntyivät entisiä isäntiään vastaan. Amerikkalaiset olivat yllyttäneet tulkitsemaan Koraania niin, että virallisesti ateistiset neuvostoliittolaiset sai tappaa. Sitten kohteeksi joutuivatkin virallisesti kristityt jenkit. Yllytystä mujahidinit eivät enää tarvinneet, kiihkoilijoita löytyi jo riittävästi omasta takaa. Irakin sodat sinetöivät vihan jenkkejä ja siinä samalla muita länsimaita kohtaan. Taleban ja ISIS ovat mujahidinien suoria jälkeläisiä. Ennen jenkkien luomia sissejä militantti islamilaisuus oli tuntematon käsite, islam oli nimenomaan rauhan uskonto. Eikös joku ole sanonut, että "sitä niittää mitä kylvää" tai "niin makaa kuin petaa"?

https://en.wikipedia.org/wiki/Mujahideen

Vierailija
17/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanneksen ilmestys 17

1. Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä, 

2. hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet". 

3. Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea. 

4. Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia. 

5. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti". 

6. Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin. 

7. Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea. 

8. Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva. 

9. Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta; 

10. heistä on viisi kaatunut, yksi on, viimeinen ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, pitää hänen vähän aikaa pysymän. 

11. Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen. 

12. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa. 

13. Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle. 

14. He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa." 

15. Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä. 

16. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa. 

17. Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät. 

18. Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus." 

Vierailija
18/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on kyllä pelleistä pellein lammas.

Vierailija
19/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on kyllä pelleistä pellein lammas.

vähän vaan yksinkertainen ja propaganda toimii häneen.

Vierailija
20/24 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä luulin et se oli Hillary Clinton joka sen perusti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän