Häh siis onko nuo kånkenit muka jotenkin "aina muodissa"? :DDD Ehkä joidenkin massateinien keskuudessa, mutta että aikuisilla? :DD
Kun tuohon Mutsis on- Emilian koulupostaukseen on moni aikuinen (?) kommentoinut, että osta kettureppu, ovat aina muodissa. :D Ja muuutenkin KETTUREPPU!
Kommentit (8)
Tämän sekoilun tällä palstalla on pakko olla Kånkenin ovela mainoskampanja. Minä en ole rekisteröinyt Kånkenia vuosiin ja nyt varmaan aivopestynä ostaisin sen ensitöikseni jos pitäisi reppu hankkia. Oikeasti tekee mieli hakkia sellainen. Helvetin hyvää työtä mainostajat!
No ei ole. Mun nuoruudessa niitä oli joillain partiolaisilla ja hipeilllä jotka telttaili. Ruma kuin mikä, mutta muka jotenkin kestävempi siellä maasto-olosuhteissa. Ei kai niitä nykyäänkään normaalit ihmiset käytä.
Ei kai niin järkevä esine kuin reppu ole mikään muotitavara? Sehän on vain käytännöllinen ja fiksu valinta. Mulla ei ole Kånkenia, mutta sen suosiosta olen päätellyt, että se on hyvä ja kestävä tuote.
Oman reppuni merkistä mulla ei ole harmainta hajua, mutta hyvä sekin on.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuohon Mutsis on- Emilian koulupostaukseen on moni aikuinen (?) kommentoinut, että osta kettureppu, ovat aina muodissa. :D Ja muuutenkin KETTUREPPU!
No on ne nyt 20 vuotta olleet muodissa. Tiedä sitten muuten.
Nostalgiaa: .me keksi-ikäiset muistetaan ne omilta kouluajoilta. On designissakin jotain erityistä, koska mikään muu koulureppu ei ole jäänyt samalla tavalla tunnistettavasti mieleen.
Kånkee 40 vuoden kokemksella:
Vierailija kirjoitti:
Tämän sekoilun tällä palstalla on pakko olla Kånkenin ovela mainoskampanja. Minä en ole rekisteröinyt Kånkenia vuosiin ja nyt varmaan aivopestynä ostaisin sen ensitöikseni jos pitäisi reppu hankkia. Oikeasti tekee mieli hakkia sellainen. Helvetin hyvää työtä mainostajat!
Munkin tekee mieli jo hankkia sellainen, vaikken tarvikaan. Itse olen rekisteröinyt nuorilla ja todennut, että nuoriso on mennyt parempaan suuntaan. Hankkineet kunnollisia retkireppuja, jotka kestävät vaikka omille lapsille saakka. Itse tosin suosin armeijan valmistamia siviilireppuja, kun ovat kestäviä, mutta ei tuo siitä paljoa eroa.
Kyllä kettureppu on klassikko. En ymmärrä, mikä siinä nyt noin hauskaa on!