Haukuttiin sitten anorektikoksi
Olen uudessa työssä ja eilen työtoverit supatteli jotain, että olen kamalan laiha ja ihan pahaa tekee katsoa.
Naiset itse eivät ole juuri sieltä hoikemmasta päästä.
Annoin asian olla, mutta toinen tuli päivällä kysymään sairastanko anoreksiaa tai sairastanut, koska olen niin laiha!
Eikö ihmisten julmuudella ole mitään rajaa?
Olen kyllä hoikka 173cm ja 52kg ja syön kuin hullu, mutta ei vaan tartu mikään.
Enkä omasta mielestä näytä miltään sairaan näköiseltä. Siro vartalo kai.
Tuntuu niin pahalta, kun nuorena kärsin tästä paljon. Saatoin laittaa jotkut villahousut farkkujen alle, että jalat ei ole niin laihat.
Kommentit (45)
Vienna kirjoitti:
Vitun paskiaiset!!!!!!! Ap ei ole pieni, hän on NORMAALIKOKOINRN!!!!!!!!!!!!!! Vittu mikä siinä on ettei tämä mene tajuntaan?!?!?!?!
Käsittääkseni suurin osa tässä ketjussa on pitänyt painoa aivan sopivana ja normaalina.
Eli mitä nyt riehut? Kommenttisi näköjään poistetaan hyvin nopeasti.
Muotoilisitko asiasi paremmin, niin ei tule taas viikon bannia?
Laihat ja hoikat ihmiset ovat todella kauniita. Enkä ihannoi mitään anoreksiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä säikähtäisin jos vaaka tuollaisen lukeman minulle antaisi. Työkaverisi eivät tahtoneet loukata, he ovat oikeasti huolissaan sinusta. Lihava kyllä tietää olevansa lihava mutta anoreksiasta kärsivät usein itsepäisesti kiistävät totuuden aina siihen asti kun ambulanssi saapuu noutamaan.
Vähästäpä säikähdät, taidat olla näitä aivopestyjä, joiden mielestä bmi-taulukko on ainoa totuus.
Tiedän kyllä että bmi on huono mittari arvioimaan lihavuutta johtuen siitä ettei se huomioi lihasmassan määrää mutta eikös se alipainon suhteen päde?
Ei päde :) Mutta saattehan fantasioda, että ihminen on kaksiuloitteinen olento.
Salille nostelemaan kunnon painoja ja hyviä rasvoja paljon ruokavalioon niin alkaa kukkakepinkin paino nousta.
Rotunainen.... kuulostaa joltain koiralta. :D