Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan itse myynyt rivitaloa-asuntoa Tampereen seudulla?

Vierailija
11.08.2016 |

Haluaisin säästää välityspalkkion ja yrittää itse myydä rivariasuntoa, mutta monet sanovat että eivät mene edes katsomaan jos ei ole välittäjällä myynnissä.

Onko kukaan onnistuneesti myynyt itse rivariasuntoa Tampereen seudulla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän myydä itse taloa, eikä ole juuri kävijöitä ollut. Tosin en Tampereella. En ole koskaan kuullut, että katsojat ajattelevat, etteivät tule edes katsomaan, jos ei ole välittäjää. Voihan se olla totta... Itse kyllä menisin katsomaan yksityisenkin myymää kohdetta, jos se olisi kiinnostava ja olisin ostamassa. Kiinteistönvälittäjät kyllä soittelevat minulle ahkerasti...haluaisivat tämän kohteen myyntiin. Sain juuri tarjouksen, että välityspalkkio olisi 3000€. Luulin, että palkkio on tietty prosentti myyntihinnasta. Pitänee harkita... Tsemppiä sulle asunnon myyntiin!

Vierailija
2/4 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yritän myydä itse taloa, eikä ole juuri kävijöitä ollut. Tosin en Tampereella. En ole koskaan kuullut, että katsojat ajattelevat, etteivät tule edes katsomaan, jos ei ole välittäjää. Voihan se olla totta... Itse kyllä menisin katsomaan yksityisenkin myymää kohdetta, jos se olisi kiinnostava ja olisin ostamassa. Kiinteistönvälittäjät kyllä soittelevat minulle ahkerasti...haluaisivat tämän kohteen myyntiin. Sain juuri tarjouksen, että välityspalkkio olisi 3000€. Luulin, että palkkio on tietty prosentti myyntihinnasta. Pitänee harkita... Tsemppiä sulle asunnon myyntiin!

Eli sais myyntipalkkiosta alennusta kun eka yrittäis itse myydä? ;)  Kolmetonnia omakotitalon myynnistä on aika hyvä hinta. Jos välityspalkkio olisi tuota tasoa niin laittaisin heti välittäjälle, mutta meidänkin kämpästä sillä peruslaskukaavalla palkkio olisi noin 8000-9000€ :( 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivarista en osaa sanoa, mutta pari kaveria on muutaman kerrostalokämpän myyneet täällä Tampereella suht nopeasti ilman välittäjää. Kunhan hinta on oikea, niin eiköhän sieltä ostaja ilmaannu. Itsekin yrittäisin myydä ensin ilman välittäjää ja mielelläni myös ostaisin kämpän niin. Eikun yrittämään! Otat myyvät kuvat ja etuoveen ilmoitus, vaikka vähän maksaakin.

Vierailija
4/4 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä tuo 3000€ on minustakin halpa. Sitä ehdottava välittäjä näytti olevan pienestä yrityksestä. Ei mikään tunnettu, niin se vähän jäin miettimään. Lisäksi tulisi kaupantekokulut 640€. Toisen välittäjän palkkio kaupanteosta olisi 500€. En ole vielä selvittänyt, paljonko maksaisi esim. pankissa, kun ei ole vielä ostajaa. Myyn viisi vuotta vanhaa omakotitaloa ja toivottavasti hinta on kohdallaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän