Haukuttiin sitten anorektikoksi
Olen uudessa työssä ja eilen työtoverit supatteli jotain, että olen kamalan laiha ja ihan pahaa tekee katsoa.
Naiset itse eivät ole juuri sieltä hoikemmasta päästä.
Annoin asian olla, mutta toinen tuli päivällä kysymään sairastanko anoreksiaa tai sairastanut, koska olen niin laiha!
Eikö ihmisten julmuudella ole mitään rajaa?
Olen kyllä hoikka 173cm ja 52kg ja syön kuin hullu, mutta ei vaan tartu mikään.
Enkä omasta mielestä näytä miltään sairaan näköiseltä. Siro vartalo kai.
Tuntuu niin pahalta, kun nuorena kärsin tästä paljon. Saatoin laittaa jotkut villahousut farkkujen alle, että jalat ei ole niin laihat.
Kommentit (45)
Sano sille, että sinuna miettisin pari kertaa söisinkö pullaa päiväkahvilla vai en
Mä olen kans koko ikäni saanut kuulla tuota. Enää en jaksa paljoa välittää, vaikka aina se jää tuonne sisälle muistiin...
Kuule ole vaan onnellinen vartalostasi ja kanna sitä ylpeydellä! T. 158cm ja painan aivan liikaa :D
Ei hemmetti. Olipa ikävää, ja asiatonta. VAIKKA sairastaisit anoreksiaa se ei heille kuulu. Ja kyllä sen aika hyvin piirteistä huomaa jos on anorektinen vai luonnostaan hoikka, jos sillä nyt on väliä. ♥ Olet hyvä sellaisena kuin olet.
Harrastatko mitään lihaskuntoilua? Sun kannattaisi, saisit voimaa ja vähän massaakin ja muotoa lihaksista.
Vierailija kirjoitti:
Harrastatko mitään lihaskuntoilua? Sun kannattaisi, saisit voimaa ja vähän massaakin ja muotoa lihaksista.
Miksi ap:n pitäisi alkaa muokata vartalostaan lihavemman näköistä vain muiden mielipiteiden takia? Miksi ei voi vaan olla laiha?
Olen 23v ja käyn lenkillä ehkä 3krt viikossa. Ap
Jos minä olisin noin pitkä ja hoikka olisin todella onnellinen. Harva ihminen luonnostaan saa niin hyvät geenit. Ole vain onnellinen, taitaa olla kateellisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap:n pitäisi alkaa muokata vartalostaan lihavemman näköistä vain muiden mielipiteiden takia? Miksi ei voi vaan olla laiha?
Ei toisten mielipiteiden takia, vaan oman kunnon ja terveyden takia. Ja jos itse kärsii omasta laihuudestaan niin paljon, että pitää yrittää jalkoja toppailla villahousuilla, eikö se olisi ihan oman mielenterveydenkin kannalta parempi tehdä jotain sille vartalolle?
Se on jännää, että ihmiselle saa sanoa kasvotusten miten laiha oikein on. Ikinä sitä ei ymmärretä, että toiselle saattaa olla todella paha loukkaus.
Anna olla jos toisesta sanoo miten lihava on, niin sehän on ihan kamalaa miten voi sanoa tollaista ääneen.
Sen saa valitettavasti monta kertaa huomata elämän aikana, että osa ihmisistä on hyvin yksinkertaisia. Sille ei vain voi mitään. Voit suhtautua heihin niin kuin lapsina jotka ei vielä niin ymmärrä maailmasta.
En enää tietysti laita mitään villahousuja :D Joskus ylä-asteella.
Olen kyllä nykyään sujut vartalon kanssa ja oma miesystävä tykkää. Ei tulisi mieleen, että arvostelisin toisen ihmisen vartaloa. Ap
Laihalle tai hoikalle saa sanoa mitä vain, mutta menepä sanomaan ylipainoiselle, ettei söisi niin paljon. Voi minä meteli alkaisi!
No ainakin uudet työkaverit paljastivat heti tyhmyytensä ja olemattomat sosiaaliset taitonsa. Kannattaa varmaan jatkossa pitää heihin sopivaa etäisyyttä, tuollaiset juoruämmät eivät tiedä koskaan hyvää. Ole ylpeä hoikkuudestasi! Monet arvostavat siroa ja kapeaa mallivartaloa ja ovat jopa kateellisia sinulle. Älä häpeile ja yritä piilotella itseäsi. Olet terve ja tiedät sen itse. Muiden mielipiteillä ei ole väliä.
Aivan asiallinen paino sinulla. Oma tyttäreni on 170-senttinen ja 49-kiloinen. Eli aika samat suhteet. Mielestäni erittäin hyvännäköinen, urheilullinen ja kaunis.
Ja oli paino mikä tahansa, fiksut ihmiset eivät toisen painosta tee mitään numeroa.
Itse olen koko aikuisikäni ollut n. 46-kiloinen, pituus 166. Raskausaikoina paino tietysti sopivasti suurempi eli kymmenisen kiloa.
Ei minua koskaan ole haukuttu, koska olen vahvan oloinen luonteeltani. Joskus kuitenkin sellaista epämääräistä vihjailua juuri anoreksiasta jne. Olen jo yli 50-vuotias, niin tosiaan kaikenlaista on kuultu.
Mutta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, kuten kulunut sanonta kuuluu. Ei ole haitannut minua sitten ihan nuoruusvuosien.
Tyhmä kysymys, mutta minkä näköinen olet noin muuten? Minkälaisia vaatteita käytät?
Jos on kaunis ja hoikka, niin kyllä se varmaan kateellisuutta herättelee
No kyllä mä säikähtäisin jos vaaka tuollaisen lukeman minulle antaisi. Työkaverisi eivät tahtoneet loukata, he ovat oikeasti huolissaan sinusta. Lihava kyllä tietää olevansa lihava mutta anoreksiasta kärsivät usein itsepäisesti kiistävät totuuden aina siihen asti kun ambulanssi saapuu noutamaan.
Hyi hitto...Itse en pidä pitkistä naisista ja pitää olla jotain muotoja!
Ei voi muuta kuin ihmetellä, miten idiootteja aikuiset ihmiset ovat...