Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kristitty mystikko, huhuu?!? Kysymyksiä.

Vierailija
11.08.2016 |

Olen jäänyt miettimään joitain kirjoituksiasi. Kysymys on irrallisista asioista, joten aloitan oman.

Olet joskus sanonut, että hauskuus alkaa, kun tajuaa koko maailman olevan illuusiota. Voisitko tarkentaa?

Oletko lukenut Neile Donald Walschia? Oletko samaa vai eri mieltä hänen kanssaan?

Olen viime aikoina pohtinut seuraavaa ristiriitaa: saat mitä pyydät + todellisuutta ei pidä vastustaa vaan hyväksyä. Logiikkani mukaan jos hyväksyn todellisuuden, niin en ole pyytämässä mitään... Jos pyydän, niin olen tyytymätön todellisuuteen... Miten tämä dilemma olisi ratkaistavissa!

Kommentit (6963)

Vierailija
6961/6963 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn elämän ja otan sen vastaan sellaisena kuin se on. Ymmärrän että minä pieni ihminen en kykene hallitsemaan koko maailmaa eikä se ole edes minun tehtäväni joten keskityn vain omiin tehtäviini ja kuuntelen kun minua kutsutaan ylimääräisiin töihin. Otan kiitollisena vastaan työllistyttämiseni. Olen kiitollinen ihminen. Olen turvassa. Minun on helppo olla ja elää. Minulla on vapautta ja minulle sitä sallitaan. Kiitos, kiitos, kiitos.

Vierailija
6962/6963 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6963/6963 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista.