Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvisruoka nyt vain on pahaa

Vierailija
10.08.2016 |

Ei siinä hyvää tuu vaikka mitä tekisi

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas tykkään kaikkein eniten vegeruoasta, varsinkin laktovegetaarisesta jossa voi käyttää myös rasvaisia juustoja. Olisin varmaan kokonaan laktovege, jos viitsisin nähdä vaivaa kasvisten pilkkomisten ja muun kanssa. Mutta liharuoat on niin helppoja, potut tai riisi kiehumaan ja kanankoivet uuniin tai pihvit pannulle...

Vierailija
2/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit sä et osaa tehdä sitä oikein. Tai sitten syöt lihaa, ei kai sua, vielä ainakaan, kukaan vegeksi pakota. Oma on menetyksesi, ja jos et siksi edes sitä koe, niin aina paranee ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä eikä kasviksista ole ruuaksi. Kiva lisuke kyllä

Vierailija
4/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis paska kokki.

Vierailija
5/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tänäänkin kävin ikeassa vetämässä huiviin kasvispyöryköitä ja oli kyllä hyvää ruokaa! T. Sekasyöjä

Vierailija
6/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei osaa niin sit ei.

Vierailija
7/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Voit todeta tämän itsekin menemällä mihin tahansa oikeasti laadukkaaseen ravintolaan ja tilaamalla siellä kasvisruoka-annoksen.

Vierailija
8/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihakaan hyvältä maistu, jos sitä ei valmista ja mausta kunnolla...

Vierailija
9/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään, että nykyään kasvisruoasta voi tehdä oikeasti herkullista. Kaupoissa valikoimat kasvaneet valtavasti kymmenessä vuodessa.

Vierailija
10/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan kyllä laittajasta. Syön mielelläni kasvisruokaa, ja läheisen lounaspaikan kasviruuat on liharuokia parempia, joten syön lounaaksi liki vain kasvisruokaa. Syön kyllä lihaakin, varsinkin lammasta ja kaurista.

Vierailija
11/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paljon kasvisruokia ja parhaimmat ovat ihan hyviä, vaikka liharuuan ystävä olenkin. Lihan ja kasvisten seokset ovat ehkä parhaimpia.

Vierailija
12/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvikset on ihan hyviä lisukkeina. Mä ainakin tykkään että on sekä kasviksia että lihaa lautasella. Nirsoilijoita en ymmärrä. Kaikkea ruokaa pitää vähintään maistaa, sitten vasta voi sanoa siitä mitään.

Vierailija
13/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä kasvisruokaa olet kokeillut? Vai oliks tää pelkkä provo taas :)

Vierailija
14/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liharuoat on mielestäni poikkeuksetta kamalia ja etovia, niinpä ryhdyin lukioikäisenä kasvissyöjäksi ja sillä tiellä. Kasviksista saa niin paljon helpommin hyvää, siis kotona, harvassa ravintolassa on hyvää kasvisruokaa. Ainoastaan mäkkärin hampurilaisia joskus kaipaan liharuuista :D. Näihin joskus alkuaikoina sorruinkin.

Vierailija
15/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oo. T. kaikkiruokainen sekasyöjä. Kasvikset antavat lihakeitollekin maun. 

Vierailija
16/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun mielestä kasvisruoka on tosi hyvää ja liha taas kamalaa :)

Oon tosin kokeillut muutakin kuin kesäkeittoa ja pinaattilättyjä.

Vierailija
17/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisruokien kanssa tehdään usein pari virhettä:

- ne kypsennetään ylikypsäksi mössöksi

- kypsyessään useat vihannekset muuttuvat hieman makeiksi, tarvitaan jotain terävää kompensoimaan sitä: Tabascoa, Balsamicoa, viinietikkaa...

- kasvikset vaativat suolaa ja muita mausteita

Em. ohjeista on esimerkkinä Intialainen keittiö. Siinä maassa on about 200 miljoonaa kasvissyöjää, ja aivan upeita kasvisruokia. Samoin (aito) kiinalainen keittiö pitää sisällään runsaasti kasvisruokia. Harva niidenkään mausta valittaa...

Vierailija
18/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisruoka on pahaa ja kuka sanoi, että me sitä itse on kokattu?

Vierailija
19/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta pitää osata kirjoitti:

Kasvisruokien kanssa tehdään usein pari virhettä:

- ne kypsennetään ylikypsäksi mössöksi

- kypsyessään useat vihannekset muuttuvat hieman makeiksi, tarvitaan jotain terävää kompensoimaan sitä: Tabascoa, Balsamicoa, viinietikkaa...

- kasvikset vaativat suolaa ja muita mausteita

Em. ohjeista on esimerkkinä Intialainen keittiö. Siinä maassa on about 200 miljoonaa kasvissyöjää, ja aivan upeita kasvisruokia. Samoin (aito) kiinalainen keittiö pitää sisällään runsaasti kasvisruokia. Harva niidenkään mausta valittaa...

Hmm, itse olen kasvissyöjä ollut jo 16 vuotta mutta en pidä juurikaan intialaisesta enkä kiinalaisesta ruoasta. Molemmissa on sellaisia  makuja, usein imeliä, joita en voi sietää. Minä olen Välimeren ja Lähi-Idän ruoan ystävä enemmänkin.

Vierailija
20/27 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, keittiössä yleensä sanotaan, että hyvän kokin erottaa helposti kun ottaa lihan, voin, kerman ja juustot yms pois ja sit aletaan kokkaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi