Bloggaajan tuleva koulupaikka
Saivatko palstasalapoliisit selville minne hän joka jääköön nimeämättä menee opiskelemaan?
Kommentit (11)
Linkki Chigagoiidan koulupostaukseen?
Kaikki eivät anna lupaa nimensä julkaisuun, niin että höpö höpö nr 1/2
Vierailija kirjoitti:
Jos puhutaan Chicago Iidasta, niin ei ainakaan Helsingin yliopistoon kuten blogissa väittää. Joku joka tietää sukunimen oli käynyt katsomassa sisäänpäässeiden nimet. Mutta ehkä sinne avoimeen menee.
Alapeukuttajat voivat itse käydä katsomassa Mainarista :)
En olisi itsekään halunnut uskoa että Iida valehtelee.
Voi herrajumala.. todella moni jättää nimet noista julkisista listoista pois. Itse ainakin varmasti jättäisin jos pitäisin jotain blogia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puhutaan Chicago Iidasta, niin ei ainakaan Helsingin yliopistoon kuten blogissa väittää. Joku joka tietää sukunimen oli käynyt katsomassa sisäänpäässeiden nimet. Mutta ehkä sinne avoimeen menee.
Alapeukuttajat voivat itse käydä katsomassa Mainarista :)
En olisi itsekään halunnut uskoa että Iida valehtelee.
Usko nyt jo, että kaikki eivät anna lupaa julkaista nimeään.
Vierailija kirjoitti:
Julkaisua ei voi kieltää Mainarista. Monista muista yhteyksistä kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkaisua ei voi kieltää Mainarista. Monista muista yhteyksistä kuitenkin
Aijjai, se lukutaito olis niin tärkeä. Mutta justhan siitä uutisoitiin, että suomalisen nuorison lukutaito on romahtanut...
"Tervetuloa Helsingin yliopiston Mainari-henkilöhakemistopalveluun. Hakemistossa on yliopiston henkilökunnan ja tietojensa julkaisun sallineiden opiskelijoiden käyttölupiin liittyvät sähköpostiosoitteet sekä osa puhelinnumeroista. Hakemistosta puuttuvat puhelinnumerot löytyvät yliopiston puhelinluettelosta."
Kaikki uudet fuksit eivät välttämättä myöskään ole aktivoineet käytyölupiaan, jolloin mainarista ei löydy. Ja siellä olevat tiedot eivät välttämättä pidä paikkaansa. Itselläni ainakin on olleet tiedot ihan sekaisin, kun olen vaihtanut laitokselta toiselle.
Miksi ihmeessä salata tiedot sisään päässeiden listoista, jos kuitenkin blogissa kertoo asiasta. Sen ymmärrän, että ei halua osoite- ja puhelinnumerotietojaan julki stalkereille mainariin. Onhan tieto yo-tutkinnon suorittamisestakin annettu julkaista.
miksi ihmeessä se ei voi edes tiedekuntaa kertoa. ei varmaan ole mitään kerrottavaa tai vähintäänkin häpeää johonkin humanistiseen "pääsemistä"