Kyllä oli ihanaa saada taas palkkakuitti: yli 1700 euroa puhtaana käteen :)
Vielä muutama vuosi sitten olin työssä jossa bruttopalkkani oli alle tuon ja tänä päivänä tienaan paremmin kuin silloinen pomoni!
Kommentit (77)
Elät siis köyhyysrajalla. Onneksi olkoon. Moni työtön saa tukien + sossun kautta enemmän...
Aika pikkupalkkainen ala taitaa olla kyseessä?!
Vierailija kirjoitti:
Aika pikkupalkkainen ala taitaa olla kyseessä?!
Vaihdoin alaa kokonaan mutta mieti tuota aikaisempaa jos esimiesasemassa oleva saa bruttona vähemmän kuin tuon 1700;- !
#Way to go#Keep up the good work#Positive vibes
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Missä olet nyt töissä?
Sairaalassa.
Kiva, että voi noinkin pienestä palkasta iloita.
Kaikille sairaanhoitajan palkkaa kadehtiville tiedoksi, että tuo on ko alan käteen jäävä peruspalkka. Jaa mitkä lisät? Ei vuorotyötä, ei lisiä.. Kannattaa opsikella 4 vuotta kutsumustyöhön, fiksumpi on inssipuolella...
Itse saan palkan kahdesti kuussa ja sen jotain 1900-2100 välillä. On se hieno tunne kun vuokra ei ole korkea ja ei ole perhettä elätettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille sairaanhoitajan palkkaa kadehtiville tiedoksi, että tuo on ko alan käteen jäävä peruspalkka. Jaa mitkä lisät? Ei vuorotyötä, ei lisiä.. Kannattaa opsikella 4 vuotta kutsumustyöhön, fiksumpi on inssipuolella...
Paitsi etten ole sairaanhoitaja!
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että voi noinkin pienestä palkasta iloita.
Meillä asuntolainan lyhennykset jo yli tuon...
No minä sain 1300 puhtaana käteen, jes!:/ jäljellä enää 200 laskujen,bensan, yms ruokaostosten jälk.
Njaa, 11 650 e käteen joka kuukausi.
Pieni on palkka, oletko laitoshuoltaja?
Vierailija kirjoitti:
Palkkatuloista?
Vierailija kirjoitti:
Huhhu ja vielä kerran huh!
Vierailija kirjoitti:
Pieni on palkka, oletko laitoshuoltaja?
En ole sekään eikä kannata nyt enempiä ammattiryhmiä ruveta luettelemaan, olisin sen maininnut jos se olisi relevanttia tähän keskusteluun :)
1000 e kouraan / kk. 40 h / vk.
Minäkin tyytyväinen elämääni ja palkkaanikin :).
Minä tienaan duunarina 9k koulutuksella nettona 2400e kuukaudessa. Ja luulin että olen köyhä.
No sehän kiva.