Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painan jo 105kg.

Vierailija
10.08.2016 |

En saa syömistä kuriin. Päivästä toiseen sama paska kamppailu. Aina päätän ja yritän sitten repee jossain vaiheessa ja millään ei ole mitään väliä! Inhoan itseäni ja paino alkaa olemaan sellaisissa lukemissa että haittaa jo työntekoakin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt stoppia ennen kun menee terveys.

Vierailija
2/14 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa ihan kuin en tajuaisi. Sit menee vaan johonin "tilaan"'etten enää

välitä ja päätän et nyt on viimeinen kerta kun ahmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen mikään muu auta kun että sun on vaan nyt lopettava tuo kierre. Ei ole mitään taikakeinoa. Äitini lihoi kamalasti, yli 130kg painoi. Aina repsahti taas herkuttelemaan. Sitten petti selkä ja liikkuminen tuli niin vaikeaksi että lihominen jatkui entisestään. Sai motivoitua itsensä ja laihdutettua 10kg ja pääsi lihavuusleikkaukseen. Nykyään painaa noin 85kg muistaakseni ja laihtuminen jatkuu.

Vierailija
4/14 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ahmi, mutta liikunnan lopetus pariksi vuodeksi nosti painoni miltei samoihin lukemiin. Nyt liikun , mutta paino ei alene hetkessä. Liikunta myös estää syömästä niin paljon kerralla kun tekisi mieli, koska on ikävä kuntoilla täydellä vatsalla. Suosittelen liikuntaa, syömistä on miltei pakko vähentää sen myötä. Lihasharjoittelua, matalasykkeistä ja korkeasykkeistä monenlaista liikuntaa viikkoon, jotta ei kyllästy.

Vierailija
5/14 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele yle areenasta Jenny ja läskimyytin murtajat. Se on hauska ja sen lisäksi asiapitoinen. Vieraina ammatilaisia jotka puhuvat hyvin ja antavat vinkkejä erityyppisiin syömisen, liikkumisen ja elämäntapa muutosten tuomiin vaikeuksiin. Siinä yksi pieni askel lähteä purkamaan tuota pahaa oloasi, et ole yksin.

Vierailija
6/14 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen mikään muu auta kun että sun on vaan nyt lopettava tuo kierre. Ei ole mitään taikakeinoa. Äitini lihoi kamalasti, yli 130kg painoi. Aina repsahti taas herkuttelemaan. Sitten petti selkä ja liikkuminen tuli niin vaikeaksi että lihominen jatkui entisestään. Sai motivoitua itsensä ja laihdutettua 10kg ja pääsi lihavuusleikkaukseen. Nykyään painaa noin 85kg muistaakseni ja laihtuminen jatkuu.

Huomaa ettet tiedä mistä puhut. Tuo on sama asia kuin sanoisit anorektikolle, että no ota nyt vaan itseäsi niskasta kiinni ja lopeta tuo kierre ja ala syömään. Ap, tiedän oikein hyvin tuon "tilan". Itselläni on auttanut se, että olen oikeasti yrittänyt syödä säännöllisesti ja mahdollisimma monipuolisesti, jolloin niin helposti ei tee mieli ahmia. Joskus auttaa, yleensä ei. Terapiasta on ollut apua, siellä olen käynyt läpi syitä tuohon ahmimiseen. 

Vierailija
7/14 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa juovana ja ruokaa ahmivana miehenä en voi ymmärtää tuota yli 100kg painoa. Itsellä pysyy alle 100kg vaikka elintavat ovat huonot. Lihava toki olen, mutta en vain ymmärrä miten ihminen pystyy syömään noin paljon ja liikkumaan noin vähän, että painon saa noin suureksi.

Onko teidän kaikki ruoka karkkia ja roskaruokaa?

Vierailija
8/14 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljaa juovana ja ruokaa ahmivana miehenä en voi ymmärtää tuota yli 100kg painoa. Itsellä pysyy alle 100kg vaikka elintavat ovat huonot. Lihava toki olen, mutta en vain ymmärrä miten ihminen pystyy syömään noin paljon ja liikkumaan noin vähän, että painon saa noin suureksi.

Luultavasti sulla on vain vatsa kuralla koko ajan jatkuvan kaljan juomisen seurauksena, eikä ruuasta ehdi mikään imeytyä kun tulee jo ulos.

Vierailija
9/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko ap:n tapauksessa tästä kyse, mutta ahmimishäiriö on ihan oikea syömishäiriö. Ahmimiskohtauksessa ihminen saattaa syödä helpostikin usean tuhannen kalorin edestä, ja jos kohtauksia on usein, paino kyllä nousee... Ahmimishäiriössä iskevällä ahmimiskohtauksella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että miehenä ahmit kaksi annosta ruokaa iltapalaksi ja juot janojuomana kaljaa.

Vierailija
10/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 130 kg ja joo, välillä elämä hankalaa

Vierailija
12/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiliini kirjoitti:

Mä painan 130 kg ja joo, välillä elämä hankalaa

Oletko ajaellut laihduttaa? Vai oletko tyytyväinen nyt?

Vierailija
13/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee terapiaan miettiin syömisen syitä. Johonkin tuskaan sä syöt. Tee pikkuhiljaa jotain hyviä muutoksia siihen, mitä syöt. Vaihda sokeri steviaan, pienennä ruoka-annoksia ja syö pienemmältä lautaselta, syö kasviksia enemmän jne. Kävele joka paikkaan ja aloita vaikka tanssiharrastus. Tee muutokset lempeästi, niin niistä tulee pysyvämpiä. Pysy lujana kaupassa. Jos et osta epäterveellistä ruokaa, sitä ei sitten loju kaapeissasi. Jos kannat niitä kotiin, on peli jo menetetty. Orientoidu tekemään helppoja terveellisiä safkoja. Kanaleike tai pihvi, salaatti ja raejuusto esim. on nopee ja hyvä lounas eikä lihota.

Vierailija
14/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten pitkä olet? Minä painan 95 kg ja olen 167 cm pitkä ja kukaan ei usko, että olen niin painava. En kyllä omasta mielestänikään näytä niin painavalta, vatsa on vain pyöreä.