Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet viikonloppuna?

Vierailija
10.08.2016 |

ev

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan skumppapullon ja rentoudun!

Vierailija
22/29 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen treffeille, toisille jo!

Jännittää ja samalla olen innostunut, koska on hyvää ruokaa ja viiniä tiedossa niin varmasti jotenkin ainakin onnistuu :)  Ja sain juuri hyvän yön viestin häneltä, joten tuli hyvä mieli. Sen sijaan toinen jota tapailin oli jotenkin etäinen ja minulle tuli jotenkin ouko fiilis, enkä tiedä miten suhtautua jos hän kutsuu tapaamiselle...ehkä viikonlopun aikana voisin hänetkin nähdä niin saisi selvyyden koko tilanteelle.

Lisäksi on pari muuta kutsua ulos ja katson sitten tilanteen mukaan mitä teen :) Toivon kohtalaista säätä ja hyvää meininkiä uusien tuttavuuksien parissa!

Omat kaverit / perhe ei taida tehdä mitään erityistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaudun yksinäni kämpällä. Sunnuntaina mahdollisesti käyn kirjastossa tutkimassa onko nimeni tai tuttujeni nimiä paikallislehden kuolleissa. Saattaa olla, että juon viinaa vitutukseen.

Vierailija
24/29 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin viettää lauantain ideaparkissa shoppaillen.

Vierailija
25/29 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan ystäviä :) ja katon jotai sarjoja ja nukun niin kauan kun huvittaa

Vierailija
26/29 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun ja katson Greyn anatomiaa. Nautin siitä ettei tarvitse mennä töihin.

Vierailija
27/29 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panikoin, raastan hiuksiani, ulisen, ja heittäydyn marttyyriksi (tämähän koskee vain _minua_!!) - koska lomani loppuu sunnuntaina.

Vierailija
28/29 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin 1 turnaus ensi viikonloppuna ja sekin aika lähellä kotia, joten varmaankin valmistaudutaan alkavaan kouluvuoteen lasten kanssa tekemällä vähän hankintoja ja sitten kentän laidalla kuopuksen pelejä katsellen. Siitä seuraavat 2kk onkin joka viikonloppu ihan täynnä kaikkea kaikilla kolmella lapsella.

Vierailija
29/29 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantain ja lauantain olen töissä, niin sunnuntain varmaan koomaan kotona. En ole vielä tottunut työnkäyntiin taas loman jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi