Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prolaktiini koholla! Onko yleistä?

02.03.2006 |

Heips,

minulla todettiin prolaktiiniarvo " epätavallisen" korkeaksi ja tämä varmastikkin osasyynä raskautumattomuuteen.

Onko teillä jollakin tietoa tästä " tilasta" . Olen epätietoinen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!! Pelastit päiväni noilla sun tiedoillasi!! Aivan mahtava tieto, että ovulaatio tapahtunut!! Vaikken silti raskautunutkaan...Luulen, että aika suuri syy mun tilanteeseeni on todellakin hermoileminen tämän asian suhteen. Vaikka joka armas kuukausi pyrin siihen, etten edes noteeraisi koko ovulaatiota, ni kyllä kroppa mut viimeistään niihin aikoihin pistää sen verran sekaisin, etten voi olla asiaa huomaamatta. Ja mieskin sen aistii :) Miten ihmeessä pystyis olemaan lunkisti???Hmprh! Mutta ilman ehkäisyä oltu jo kolmisen vuotta josta vasta ehkä 1,5 v olen alkanut asiaa enemmän pohtia ja viimisen vuoden ajan sitä " hermoillut" enemmänkin, joten varmastikkin jostakin ny krahnaa...

Olen samaa mieltä, että gyne ei ollut täysin asiaan " vihkiytynyt" ja siksi olen päättänytkin, etten enää sen paikan palveluja käytä. Muutenkin vastaanotossa jo sellanen " kynsienviilaaja" , joka viis välittää asiakaspalvelun laadusta!! Aion sen lähetteen vielä sieltä saada ja sitten jatkan aivan kuissa osoitteissa tilanteeni ruotimista.

Voih, kunpa asiat etenisi nopsaan...

Vierailija
22/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannella kerralla minulta otettiin juuri tuo makroprolaktiini, jonka joku mainitsikin! Lääkärin sanojen mukaan siitä kuulemma näkee, että johtuuko se esim. stressistä! En nyt osaa tarkemmin selittää sitä, mutta minun kohdallani lääkäri sanoi, että prolaktiini on välillä koholla stressin takia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä