Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muka normaalipainoinen?

Vierailija
10.08.2016 |

Olen selkeästi ylipainoinen, ehkä jopa lihava nainen. Asua eI varsinaisesti haittaa minua, olen terve ja mieskin tykkää. Kun puhun itsestäni lihavana ystävieni (sekä miesten että naisten) kanssa, minulle sanotaan, että enhän minä nyt mikään läski ole. Peili ja vaaka kuitenkin kertovat minun olevan juurikin sellainen läski. Mistä johtuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat olla mukavia.

Jos kaverisi sanoisivat läskiksi, tulisit tänne suremaan kun ovat niin ilkeitä.

Vierailija
2/6 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että he kokevat sen korrektimpana kuin sen, että tolauttaisivat asian olevan täsmälleen niin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoisesti sulla on syömishäiriö?

Tai olet niitä, joilla on ehkä milli rasvaa navan ympärillä ja kokevat aina asiakseen kertoa läskiydestään meille, joilla sitä läskiä siinä navan ympärillä on lähinnä metri.

Vierailija
4/6 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat niin läskejä nykyisin, että porukka ei vaan enää tiedä miltä normaalipainoinen oikein edes näyttääkään. Kaverisi saattavat tosiaan uskoa, että olet normaalissa painossa.

Vierailija
5/6 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat niin läskejä nykyisin, että porukka ei vaan enää tiedä miltä normaalipainoinen oikein edes näyttääkään. Kaverisi saattavat tosiaan uskoa, että olet normaalissa painossa.

... Tai sitten heitä ei ihan oikeasti kiinnosta kaverinsa paino. Ilman mitään valtakunnan agendaa siitä, kuinka länsimaalaiset ovat "läskidenialisoituneet".

Vierailija
6/6 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... Tai sitten heitä ei ihan oikeasti kiinnosta kaverinsa paino. Ilman mitään valtakunnan agendaa siitä, kuinka länsimaalaiset ovat "läskidenialisoituneet".

Ihan faktaa tämä nyt vain on. En kyllä mitä on "läskidenialisoituminen".