Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä todennäköisyydellä ope puhuu venäjää?

Vierailija
10.08.2016 |

Lapseni on opiskellut venäjää ja sujuu jo vissiin aika hyvin, pari kiusaajaa luokalla osaa myös...pelottaa että kohta se on siellä toteamassa näille että idi na hui.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

???????????????

Vierailija
2/8 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko ajattelit, että täällä joku tietää, millä todennäköisyydellä lapsesi joku opettaja puhuu venäjää? Vai halusitko vain brassailla sillä, että osaat rivouksia venäjäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tietääkö monikin noita yleisimpiä solvauksia, vaikka te...ei, en halua kehua, lapseltahan näitä olen kuullut ja sitä en todellakaan tahdo. ap

Vierailija
4/8 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan sama. Jos lapsesi kehottelee muita painumaan vittuun, niin se on noloa lähinnä sinulle.

Vierailija
5/8 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä opeteta venäjän kielen tunneilla koulussa. Jos lapsesi osaa, niin jostain muualta on oppinut.

Vierailija
6/8 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä opetettiin lukiossa englannin tunnilla rivoudet, jotta osaisimme välttää pahimpia ja käyttää sivistyneesti vain näitä "pahus"-tyyppisiä.

Vierailija
7/8 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, lukio on vähän eri juttu. Ihan varmasti ei alakoulussa tai yläkoulussakaan opettaja ole opettanut lapsia sanomaan иди на хуй

Tosin minulle ei ole opetettu venäjänkielisiä rivouksia missään, ei lukiossa, ei yliopistossa eikä duunissa yksityistunneilla. Itse olen ne tv-sarjoista bongannut.

4

Vierailija
8/8 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajia ei yleensä oppiminen hirveästi kiinnosta vai ovatko kiusaajat venäläisiä? Mitä väliä sillä on millä kielellä lapset toisiaan uhmaavat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi