Millä todennäköisyydellä ope puhuu venäjää?
Lapseni on opiskellut venäjää ja sujuu jo vissiin aika hyvin, pari kiusaajaa luokalla osaa myös...pelottaa että kohta se on siellä toteamassa näille että idi na hui.
Kommentit (8)
Ihan oikeastiko ajattelit, että täällä joku tietää, millä todennäköisyydellä lapsesi joku opettaja puhuu venäjää? Vai halusitko vain brassailla sillä, että osaat rivouksia venäjäksi?
No, tietääkö monikin noita yleisimpiä solvauksia, vaikka te...ei, en halua kehua, lapseltahan näitä olen kuullut ja sitä en todellakaan tahdo. ap
No, ihan sama. Jos lapsesi kehottelee muita painumaan vittuun, niin se on noloa lähinnä sinulle.
Ei niitä opeteta venäjän kielen tunneilla koulussa. Jos lapsesi osaa, niin jostain muualta on oppinut.
Meillä opetettiin lukiossa englannin tunnilla rivoudet, jotta osaisimme välttää pahimpia ja käyttää sivistyneesti vain näitä "pahus"-tyyppisiä.
6, lukio on vähän eri juttu. Ihan varmasti ei alakoulussa tai yläkoulussakaan opettaja ole opettanut lapsia sanomaan иди на хуй
Tosin minulle ei ole opetettu venäjänkielisiä rivouksia missään, ei lukiossa, ei yliopistossa eikä duunissa yksityistunneilla. Itse olen ne tv-sarjoista bongannut.
4
Kiusaajia ei yleensä oppiminen hirveästi kiinnosta vai ovatko kiusaajat venäläisiä? Mitä väliä sillä on millä kielellä lapset toisiaan uhmaavat?
???????????????