Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että mua suututtaa ymmärtämättömät ihmiset. Itelle on ollut aina selvää, että jokaisen on saatava olla sellainen, kuin haluaa!

Vierailija
10.08.2016 |

Etenkin vanhempia ihmisiä on niitä ennakkoluuloisia jne...

Minusta jokainen saa olla sellainen, kuin haluaa!! Jos joku mies ei, vaikka koe olevansa mikää aikamies niin olkoot mitä haluaa. Ei hänen ole pakko olla lihaksikas ja osta rakentaa. Hän saa olla ihan mitä haluaa. Eikä se automaattisesti hänestä homoa tee ja, mitä sitten, vaikka olisikin eikö hänen voida antaa elää rauhasssa?? Miksi pitää kiusata jotain ihmistä. Sama myös toisin päin eli naisilla.

Tai sitten jos joku on kehitysvammainen, maahan muuttaja tai mikä ikinä. Miksi pitää olla niin ennakkoluuloinen ja syrjiä?? Antakaa heidän elää rauhassa ja olla onnellisia.

Myös moni suhtautuu amiksiin huonosti ja on sitä mieltä, että pitää mennä lukioon. Sillä nyt on ihan sama, kunhan saa tehdä sitä, mitä haluaa! Eivät kaikki edes halua olla mitään suuri menestyjiä ja uraputkeen kiipeäjiä.

Minä en vain ymmärrä, miksi näistä ketään pitäisi pitää jotenkin huonompana tai ajatella, etteivät saisi olla sellaisia, kuin ovat??

Itelle on aina ollu selvää, että tottakai saavat olla.

En oikeasti tajua ihmisiä jotka eivät hyväksy jotain vain siksi, koska heistä ei kuulu tehdä niin. Jos ei ole keneltäkään muulta pois.

Ainoat ihmiset joita en itse hyväksy tai joista en pidä ovat juuri näitä ennakkoluuloisia...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tarvii jonkun itseänsä huonomman,

kaikki tarvii jonkun jota sopii paheksua,

jonkun heikomman tai köyhemmän tai mutakuonomman,

ja jollet löydä ketään muuta, halveksipa mua.

Vierailija
2/3 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko niiden ennakkoluuloistenkin antaa vain olla poteroissaan mielipiteineen?

Ainakin jos haluaa esittäytyä itse suvaitsevana...