Katso kännykästäsi : mikä on viimeisin viesti jonka SINÄ olet lähettänyt puolisollesi?
uu
Kommentit (274)
Kuva vaa'asta ja teksti "Jeeee!!" Ollaan kummatkin ruokaremontilla ja tänään näytti aamupaino vähemmän ku pitkään aikaan.
"Sun korttis on mulla"
Omalla tililläni ei ollut rahaa ja olin käyttänyt miehen korttia (luvan kanssa kun mies ei jaksanut siirtää mun tilille) kaupassa ja tietysti se unohtui omaan lompakkooni. Mies lähti lapsen kanssa kauppaan ja tajusin että mulla on edelleen se kortti. Yritin soittaa, ei vastausta ja laitoin viestin perään. No, onneksi s-etukortilla oli ollut tarpeeksi rahaa.
"Kissat tuli viereen köllimään, kun annoin niille hyvää ruokaa" ja kuva..
"Se avain muuten löyty sillon veneestä, en muista tiesitkö jo? Pyysivät käymään ens viikolla tai sit tulee käymään meillä ennen kuin lähtee Chamoniin ja sä 🚄"
Turvalukon avain siis oli kadoksissa. Poikaystävä lähtee loppukuusta Kiinaan vaihtoon ja pitäisi vielä nähdä tämän vanhempia ennen lähtöä.
Törkee kiire, i hate excels! No hae kolmelta, haetaan skumppaa! Onnenpäivä nyt meidän on!
Tuon lähetin toissaviikolla perjantaina kesken molempien työpäivän, molemmilla alkoi silloin kesäloma. Sen jälkeen ei olla näköjään tekstailu.
"Terassin maalaus ei varmaa muutekaa onnistu ny ku luvattu sadetta eli joo. "
Vastaus viestii, että jos menisi mökille viikonloppuna ja kävisi samalla mökkinaapurin eläkkeelle jäämistä juhlistamassa.
Vierailija kirjoitti:
Mää rakastan sua
No, en voi kyllä sanoa samaa.
N41 kirjoitti:
"Tuotko tupakkaa jos menet tankkaamaan?" :D
Vittu räjähti koko bensa asema ja auto, kun vedin röökiä kun tankkasin, kiitti vaan.
En tule enää takaisin.