Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin koira puraisi! Pitääkö ottaa rabietes-rokotus?

Vierailija
09.08.2016 |

Vai rokotetaanko ihmisiä rabietesta varten? Rokotus siihen kuitenkin on!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykkäkouristus-rokote pitää olla voimassa tai ottaa heti jos ei ole!!

Vierailija
2/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista, että jäykkäkouristus on voimassa ja ota tarvittaessa vahvistus. Lisäksi tietenkin naapurin piski piikille, tosin tämä on itsestäänselvyys. Ja on toivottavasti jo hoidettu pois päiväjärjestyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rabiesta ei esiinny Suomessa, onneksi, joten ei tarvitse ottaa. Jäykkäkouristus-rokoitteen voimassaolosta olisi hyvä varmistua, tosin ei ole järin todennäköistä senkään saaminen. 

Itse kun trimmaan koiria, olen saanut puremia aika paljonkin vuosien varrella, eivätkä ole ikinä edes infektoituneet. Rokotuksia en ota koskaan.

Vierailija
4/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykkäkouristusrokote kunnossa, se riittää. Tilanteen mukana syytä ehkä antibioottikuurillekin, useimmiten on. Ja tuo tetanus on voimassa 10v jos se auttaa asian hahmottamiseen..

Vierailija
5/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rabietes? Tarkoittanet ihan rabiesta. Tuskin tarvitsee rabiesrokotetta hakea koiran pureman takia (lepakon pureman jälkeen kylläkin pitäisi). Koiran puremassa on lähinnä jäykkäkouristus riski, joten siihen kannattaa rokete hakea mahdollisimman nopeasti jos ei ole jo.

Vierailija
6/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa samalla pyytää myös diabetes-rokotus!

Vierailija
7/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rabietes? Tarkoittanet ihan rabiesta. Tuskin tarvitsee rabiesrokotetta hakea koiran pureman takia (lepakon pureman jälkeen kylläkin pitäisi). Koiran puremassa on lähinnä jäykkäkouristus riski, joten siihen kannattaa rokete hakea mahdollisimman nopeasti jos ei ole jo.

Siis rabietes. Diabetes, rabietes jne. 

Vierailija
8/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus poliisille ja korvausvaatimus naapurille!

Vierailija
9/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rabiesta ei esiinny Suomessa, onneksi, joten ei tarvitse ottaa. Jäykkäkouristus-rokoitteen voimassaolosta olisi hyvä varmistua, tosin ei ole järin todennäköistä senkään saaminen. 

Itse kun trimmaan koiria, olen saanut puremia aika paljonkin vuosien varrella, eivätkä ole ikinä edes infektoituneet. Rokotuksia en ota koskaan.

Mulla infektoituu puremat lähes aina, ja aloitan heti antibiootit, jos tulee yhtään isompia reikiä.

Ongelmakoiria koulutan välillä.

Vierailija
10/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rabies on tarttunut, niin oireiden ilmetessä on jo liian myöhäistä hankkia rokote. Rabies tappaa hitaasti ja tuskallisesti,jos et ehdi saada rokotetta ennen kuin alat oirehtia. Kannattaa ottaa varmuuden vuoksi.

Vierailija
11/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu koira pitää ampua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän