Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halpa hammasväliharja

Vierailija
09.08.2016 |

Mistä ostatte halvalla hammasväliharjoja? Mulle hammaslääkäri suositteli noita päivittäiskäyttöön, mutta ne sopivat vain tiettyihin hammasväleihin, ovat kalliita ja hiutuvat nopeasti pelkiksi tikuiksi. Säädän sitten lankaamalla koko suun ja käytän lopuksi harjaa isompiin koloihin.

Tiedän, että noita on eri kokoisia ja hintaisia, mutta kokemukseni ulottuvat pariin lääkäriltä saatuun tikkuharjaan ja Rainbown halpiksiin. Nekin tulevat kalliiksi kun ostin lähes neljän euron pakkauksen viime viikolla ja nyt ovat loppu.

Oho, tulipas pitkä horina erittäin tärkeästä aiheesta :-D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivasti taas provoillaan aiheeseen, joka on ihan tärkeäkin. Toivottavasti teillä widdupäillä ei tule olemaan mitään karman sanelemia parodontiitteja.

Ihmettelin joku aika sitten voiko caccaviemäritason palsta päästä enää alaspäin. Näemmä voi.

Eikä sitä yhtä harjaa voi kovin pitkään käyttää kun harjaosa hiutuu pilalle. Lankain on myös kätevä, mutta kallis. Pysyttelen peruslangan suurkuluttajana.

Ap

Karman sanelema parodontiitti :D

Jouduin googlettamaan. Luulin ensin että tuo on auto correctin versio parodiatilistä.

Vierailija
22/30 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivasti taas provoillaan aiheeseen, joka on ihan tärkeäkin. Toivottavasti teillä widdupäillä ei tule olemaan mitään karman sanelemia parodontiitteja.

Ihmettelin joku aika sitten voiko caccaviemäritason palsta päästä enää alaspäin. Näemmä voi.

Eikä sitä yhtä harjaa voi kovin pitkään käyttää kun harjaosa hiutuu pilalle. Lankain on myös kätevä, mutta kallis. Pysyttelen peruslangan suurkuluttajana.

Ap

Karman sanelema parodontiitti :D

Jouduin googlettamaan. Luulin ensin että tuo on auto correctin versio parodiatilistä.

Tässäpä sinulle siis mietelause: "Autocorrect is my worst enema."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan selvittänyt, että pystyiskö niitä tilaamaan netin kautta ulkomailta. Esim. Saksasta olen näitä sukulaisen tuomana saanut, 32kpl/ 2€. Suomessa esim. Cittarissa 10kpl/ 6€. Aikamoinen ero hinnassa...

Vierailija
24/30 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla on ollut testissä noista hammasväliharjoista (niistä kumipäisistä) ainakin jordanin, rainbown ja gummin tuotteet. kaikki katkeilee suuhun suht samaa tahtia, eli oon ostanut halvimpia rainbown tuotteita kun en oo huomannut juuri eroa laadussa. metallirunkoisia en käytä, ne tuntuvat tosi ikäviltä suussa.

mut joku aika sitten törmäsin näihin: eivät katkeile helposti, muotoilu on jotenkin suuhun sopivampi ja monta kertaa voi käyttää samaa: 

http://www.apteekkipalvelu.fi/WebRoot/OVA/Shops/20012012-998772/56C5/B1…

hintaa noilla on aika lailla ja taitaa saada vain apteekeista. mut laadullisesti parhaita ainakin omaan suuhun.

Hintavertailu.fi ehdotti jotain Gummeja halvemmalla. Katsoin ohimennen.

Hammaalääkärit ovat aina valittaneet mulle hammashoidon laiminlyönnistä. Nytkin pitäisi hankkia sähköhammasharja, pari erilaista väliharjaa ja säännöllisesti töpöttää suuvettä yhteen harjalla putsattuun väliin. Nuorempana peloteltiin, että jos en langoita hampaat putoavat suusta keski-iässä...oon 30 ja vasta yksi on puoliksi hajonnut, joten kai olivat oikeassa.

Viimeksi hampilääkäri ehdotti näitä uusia toimenpiteitä kun on siellä täällä suussa tulehdusta. Yksi ilta ilman pesua ja hammaskalusto on taas mätäp*skaa täynnä :@

Vierailija
25/30 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan selvittänyt, että pystyiskö niitä tilaamaan netin kautta ulkomailta. Esim. Saksasta olen näitä sukulaisen tuomana saanut, 32kpl/ 2€. Suomessa esim. Cittarissa 10kpl/ 6€. Aikamoinen ero hinnassa...

Lottovoittajien maan hinnoilla voi yhtä hyvin mennä suuhygienistille pari kertaa vuodessa ja vuorata suunsa jollain pinnoitteella, jota on uutettu sapelihammastiikereiden hammasluuaineksesta.

Vierailija
26/30 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin löytyi kestävävarsinen hammasväliharja Jordanin supersurkeiden versioiden jälkeen. Olin jo luopunut toivosta, kun Jordanin harjan lepsu varsi taipui mutkalle jo ensimmäisessä hammasvälissä ja oli sen jälkeen ihan käyttökelvoton. Hinta - laatusuhde oli kohtuuton. Lähetin palautetta ja sain kiitokseksi paketin yhtä surkeita versioita.

Tänään mies toi mukanaan paketillisen Rainbow hammastikkujarjoja, ja ollaan tässä molemmat putsattu tyytyväisinä omia hammasvälejämme 10 minuuttia ja varsi on edelleen jämäkkä. Kiitos Rainbow! Tämä tuote toimii.

Vierailija
27/30 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesivanhinvoitehista kirjoitti:

S- ketjun rainbow merkki on halvin, samoin lidlissäkin alle 3 euroa. Voi käyttää useita kertoja. Huuhtelu aina käytön jälkeen.

Samoin hammasharja, myös sähköhammasharjan pää, huuhtelu aina käytön jälkeen, ettei jää bakteerimassa muhimaan.

Eiköhän kaikki yleensä huuhtele harjan. Mutta jos oikeasti haluaa saada bakteerimassan kunnolla pois ja pitää harjan raikkaana, se kannattaa pestä joka käyttökerran jälkeen saippualla. Pieni tippa nestesaippuaa riittää.

Vierailija
28/30 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Povariin sujauttamalla nolla euroa kaikissa hyvinvarustelluissa liikkeissä.

Edullisin vaihtoehto oli tämä. Temussa maksaa noin 1 senttiä kpl, joten kannattaako sittenkään ottaa riskiä?

Eli 400kpl paketti maksoi n. 4€.

Vierailija
29/30 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

GUM soft picks pro on ollut hyvä, vaikkei edullisin, jää parikymmentä senttiä per tikku riippuu mistä ostaa.

Vierailija
30/30 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Temusta. Hyviä on käytössä.