Miehen törkeä ja järkyttävä käytös aamulenkillä.
Olin mieheni kanssa aamulla lenkillä ja tönäisin vähän miestä leikillä, mies ei kaatanut tai mitään ja molemmat naurettiin. Vähän ajan päästä mies teki jotain aivan hirveää. En osannut odottaa yhtään ja olen vieläkin shokissa järkytyksestä. Mies KAMPPASI minut. Pidättelin itkua ja yritin kerätä itseäni. Menin ihan shokkiin. En tiedä mitä pitäisi ajatella tai tehdä.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ken leikkiin ryhtyy.
Niinkö?
Mies on paljon isompi kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Menisin ja keksisin paremman provon.
Näin. Kyllä ne miehet on niin pahoja.
Ihme vastauksia täällä, en voi ymmärtää näitä ihmisiä. Jos nainen (tai mies) leikillä tuuppaa kumppania kylkeen, niin kyllä se on tarkoitettu flirtiksi tai yhdeksi tavaksi näyttää läheisyyttä, siihen vastataan halauksella eikä kamppaamalla toinen maahan! Sillä miehellä ei voi olla kaikki kotona, reaktio on täysin kohtuuton, toivoisin AP lopettavan suhteen tähän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et aidosti kysynyt syytä kamppiin ja kertonut, että mies mielestäsi ylireagoi ja sinä sait mielipahan? Älä pidä ikäviä asioita sisälläsi, ne pursuavat sieltä esiin jossain muodossa paljon voimakkaampina.
Vai että sai oikein "mielipahan". Veikkaanpa että AP sai mustelmia ja oli h*elvetin vihainen.
Sovintoseksiä 69-asennossa, toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ihme vastauksia täällä, en voi ymmärtää näitä ihmisiä. Jos nainen (tai mies) leikillä tuuppaa kumppania kylkeen, niin kyllä se on tarkoitettu flirtiksi tai yhdeksi tavaksi näyttää läheisyyttä, siihen vastataan halauksella eikä kamppaamalla toinen maahan! Sillä miehellä ei voi olla kaikki kotona, reaktio on täysin kohtuuton, toivoisin AP lopettavan suhteen tähän.
Juurikin näin. Vaimo saattaa lantiolla pukata mua, se on merkki siitä, että hän haluaa rakastella. Ei olisi tullut mieleenkään kampittaa rouvaa lattialle, että siitäs sait, kun tönit..
Vierailija kirjoitti:
Olin mieheni kanssa aamulla lenkillä ja tönäisin vähän miestä leikillä, mies ei kaatanut tai mitään ja molemmat naurettiin. Vähän ajan päästä mies teki jotain aivan hirveää. En osannut odottaa yhtään ja olen vieläkin shokissa järkytyksestä. Mies KAMPPASI minut. Pidättelin itkua ja yritin kerätä itseäni. Menin ihan shokkiin. En tiedä mitä pitäisi ajatella tai tehdä.
JSS. Lyhenne. jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Menisin ja keksisin paremman provon.
Tätä minäkin lämpimästi suosittelen!
Ootte sen verta huonossa vedossa, että mun pitää ny mennä ja laittaa ne hemmetin lakanat sänkyyn, kun ei teistä ole tänään mihinkään.
Pankaas koneet kiinni ja tehkää jotain muuta välillä, uudistuu teitinkin ajatukset ja saatte jotain aikaiseksi, siis trollollololollloooo! 😘
No jos tönii, niin silloin on toisella oikeus kampata. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Koska ei kukaan ota tätä enää todesta. Aina vaan vähän mukamas leikillään ja sit mies muuttuukin rajuksi. Aina lopussa nainen on hämmentynyt ja surullinen. I H A N aina.
Eikä mimmi vaan tajua lopettaa perseilyään. Joka viikko sama juttu, vähän eri mausteilla.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei. Mua ei kukaan tuupi. Ei naurata eikä ainakaan flirtistä mene. Eikä läheisyydestä. Läheisyyttä on halaus ja silitys, pusu, kädestä pitäminen. Tuuppiminen ja töniminen on ärsyttävää kiusantekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et aidosti kysynyt syytä kamppiin ja kertonut, että mies mielestäsi ylireagoi ja sinä sait mielipahan? Älä pidä ikäviä asioita sisälläsi, ne pursuavat sieltä esiin jossain muodossa paljon voimakkaampina.
Vai että sai oikein "mielipahan". Veikkaanpa että AP sai mustelmia ja oli h*elvetin vihainen.
On sn verta ärsyttävä toi ap, että vähän oli niinkus ansaittu.
Olin vaimoni kanssa aamulla sängyssä ja nuolin vähän vaimoa leikillä, vaimo ei uikuttanut tai mitään ja molemmat naurettiin. Vähän ajan päästä vaimo teki jotain aivan hirveää. En osannut odottaa yhtään ja olen vieläkin shokissa järkytyksestä. Vaimo IMUTTELI kaluani. Pidättelin itkua ja yritin kerätä itseäni. Menin ihan shokkiin. En tiedä mitä pitäisi ajatella tai tehdä.
Ihan kuin olisin lukenut hieman vastaavanlaisen aloituksen kuukausi tai pari sitten. Silloinkin ap oli jostakin miehen tekosesta "hyvin järkyttynyt, itki ja shokissa".. Ehkä ap:n on nyt paras yrittää elellä ihan hissukseen itsekseen vaan ja pitää ihmisiin piiitkä välimatka. Eihän sitä voi koskaan tietää mitä joku keksii.
Vierailija kirjoitti:
Olin vaimoni kanssa aamulla sängyssä ja nuolin vähän vaimoa leikillä, vaimo ei uikuttanut tai mitään ja molemmat naurettiin. Vähän ajan päästä vaimo teki jotain aivan hirveää. En osannut odottaa yhtään ja olen vieläkin shokissa järkytyksestä. Vaimo IMUTTELI kaluani. Pidättelin itkua ja yritin kerätä itseäni. Menin ihan shokkiin. En tiedä mitä pitäisi ajatella tai tehdä.
Raiskaushan tuo on. Nyt pykäämään rikosilmoitusta, sillä ei on ei!
Olin setäni kanssa aamulla vajan takana ja nuolin vähän setäni anusta leikillä, setä ei uikuttanut tai mitään ja molemmat naurettiin. Vähän ajan päästä setä teki jotain aivan hirveää. En osannut odottaa yhtään ja olen vieläkin shokissa järkytyksestä. Setä VETELI minua perseeseen. Pidättelin itkua ja yritin kerätä itseäni. Menin ihan shokkiin. En tiedä mitä pitäisi ajatella tai tehdä.
Setäonhassu kirjoitti:
Olin setäni kanssa aamulla vajan takana ja nuolin vähän setäni anusta leikillä, setä ei uikuttanut tai mitään ja molemmat naurettiin. Vähän ajan päästä setä teki jotain aivan hirveää. En osannut odottaa yhtään ja olen vieläkin shokissa järkytyksestä. Setä VETELI minua perseeseen. Pidättelin itkua ja yritin kerätä itseäni. Menin ihan shokkiin. En tiedä mitä pitäisi ajatella tai tehdä.
Vau miten omaperäistä.
Ei parane töniä toisia lenkillä. Siinä voi vahingossa kompastua vaikka omiin jalkoihinsa, kun ei keskity 😉