Tähän ketju; Parhaat ja toimivimmat iskurepliikit/tavat mitä käyttää mieheen.
Baarissa, kapakassa, kaupassa, töissä, harrastuksissa.
Kommentit (7)
"Anteeksi, haiseeko tämä liina mielestäsi kloroformilta?"
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun mies kysyy, että mitä kuuluu, niin vastaa että mitäpä tässä, kahteen viikkoon en oo nainu.
Tää on iha hyvä.
Vierailija kirjoitti:
"Anteeksi, haiseeko tämä liina mielestäsi kloroformilta?"[/q
kuolen nauruun mutta en kuiteskaan noin epätoivoinen ole
Eikös naisilla ole se että tuppaavat siihen viereen istumaan ja odottavat että mies alkaa juttelemaan? Itselleni käy näin, ja ihan taspuolisuuden nimissä en koskaan avaa juttelua. Yleensä nainen lähtee sähisten pois jossain vaiheessa, mutta ei se mitään, minulla hermo pitää.
Haluatko orgasmin? en tiedä tehoaako miehiin mutta mut sai yks mies iskettyä noin. Oli houkutteleva tarjous ja kaiken lisäksi sain mitä lupasi :)
Vierailija kirjoitti:
Eikös naisilla ole se että tuppaavat siihen viereen istumaan ja odottavat että mies alkaa juttelemaan? Itselleni käy näin, ja ihan taspuolisuuden nimissä en koskaan avaa juttelua. Yleensä nainen lähtee sähisten pois jossain vaiheessa, mutta ei se mitään, minulla hermo pitää.
Minä taas voisin ihan hyvin alkaa juttelemaan ja jopa ehdottaa jotain, mutta olen ruma joten mies lähtee juosten pois, ennenkuin ehdin ääntäni avata.
Siinä vaiheessa kun mies kysyy, että mitä kuuluu, niin vastaa että mitäpä tässä, kahteen viikkoon en oo nainu.