Miksi AV-mammat vihaavat Sannia?
Mitä pahaa Sanni on teille tehnyt?
Jos ei tykkää, ei tarvitse kuunnella, mutta miksi pitää haukkua?
Kommentit (53)
En ymmärrä. Lahjakas nuori, joka tekee itse musiikkinsa. Pitäisi arvostaa, vrt. Jenni Vartiainen. Nätti, hoikka ja menestyvä. Mitä vielä? Miksi kukaan aikuinen nainen voi edes vihata jotain 20-vuotiasta nuorta naista? Se on sairasta. Itse ainakin arvostan ja annan kunnioitusta, vaikka en itse hänen biisejään kuuntelekaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Lahjakas nuori, joka tekee itse musiikkinsa. Pitäisi arvostaa, vrt. Jenni Vartiainen. Nätti, hoikka ja menestyvä. Mitä vielä? Miksi kukaan aikuinen nainen voi edes vihata jotain 20-vuotiasta nuorta naista? Se on sairasta. Itse ainakin arvostan ja annan kunnioitusta, vaikka en itse hänen biisejään kuuntelekaan.
Tuskinpa sitä kukaan vihaakaan. Mutta kaikesta ei ole pakko pitää. Sanni on älyttömän huono laulamaan, varsinkin livenä. Luulis, että artistilla pitäis olla edes perusasiat kunnossa, mut ei, pelkkä hoikkuus ja nätteys ei riitä. Sannia "hehkutetaan", koska se on niin erilainen kun muut. Eli puhuu rivoja ja hokee vittua. Ei hirveän arvostettavaa. Ja ainakin isoimmat hitit taitaa enempi olla tuottaja Hank Solon kynästä, kuin Sannin, että se siitä itse tekemisestäkin.
En mä ainakaan vihaa Sannia. Vain elämää ohjelman kautta hänestä välittyi hauska kuva. Mä vain en voi käsittää miten hän on voinut luoda uraa äänellään. Tuntuu ettei hän osaa laulaa, sanoo vain sanoja peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa sitä kukaan vihaakaan. Mutta kaikesta ei ole pakko pitää. Sanni on älyttömän huono laulamaan, varsinkin livenä. Luulis, että artistilla pitäis olla edes perusasiat kunnossa, mut ei, pelkkä hoikkuus ja nätteys ei riitä. Sannia "hehkutetaan", koska se on niin erilainen kun muut. Eli puhuu rivoja ja hokee vittua. Ei hirveän arvostettavaa. Ja ainakin isoimmat hitit taitaa enempi olla tuottaja Hank Solon kynästä, kuin Sannin, että se siitä itse tekemisestäkin.
Sannillahan on huippu hyvä lauluääni. Suomen lahjakkain siltä osalta.
Ja höpö höpö. Kyl huomaa että sä oot tullut jostain es-jonne ylilaudalta, kun ymmärryksen taso niin matala.
Sanni on lahjakas ja hallitsee lukuisat instrumentit kuten mm. kitaroista, viuluista, samplereistä, perkussioista, rummuista, pianoa ja laulua.
Sanni on paras kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannillahan on huippu hyvä lauluääni. Suomen lahjakkain siltä osalta.
Ja höpö höpö. Kyl huomaa että sä oot tullut jostain es-jonne ylilaudalta, kun ymmärryksen taso niin matala.Sanni on lahjakas ja hallitsee lukuisat instrumentit kuten mm. kitaroista, viuluista, samplereistä, perkussioista, rummuista, pianoa ja laulua.
Joo ja sä hallitset lukuisat sijamuodot.
Samasta syystä miksi vihaavat Iidaa. Nuori, kaunis, menestyvä nainen pelottaa ja katkeroittaa vanhat, tyhmät ja lihavat kalkkunat.
En vihaa, mutta ei se osaa päykääkään laulaa. Ihan hirveä ääni.
Vierailija kirjoitti:
En vihaa, mutta ei se osaa päykääkään laulaa. Ihan hirveä ääni.
pätkääkään
Vierailija kirjoitti:
Koska Sanni on kaunis,laiha ja lahjakas.
Lahjakkuudesta voidaan olla kyllä montaa eri mieltä...
Kaunis hoikka nuori nainen joka elää omaa unelma elämäänsä. Tottakai mammat ovat kateellisia hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Koska Sanni on kaunis,laiha ja lahjakas.
Niin, tämä on syynä. Kaikkien mammojen kauneusihanne kun on nainen, jolla on sininen tukka, lävistyksiä, joka on selvästi alipainoinen eikä edes hyvällä tavalla ja kirjoittaa lauluja, joita jokainen meistä voisi kirjoittaa. /kateuskortti
Ainoa oikeastaan mikä Sannissa on mielestäni hyvää, on soittotaidot. Mutta mikäpä minä olen tuomitsemaan jos joku haluaa silti laulaa ja tehdä biisejä, vaikkei osaa.
Mielestäni esimerkiksi Vesala on kauniimpi, kropaltaan sekä kasvoiltaan, ja lisäksi vokaalisesti ja instrumentaalisesti lahjakas. Enkä vihaa häntä. Tosin en sinänsä Sanniakaan, en vaan jaksa kuunnella nasaaliääniä radiosta.
En vihaa. Sanni on jotenkin tosi seksikäs, oikein piti katsoa uusintana noita Vain elämää jaksoja :P Oliko muuten muiden mielestä Anssi vähän lääpällään Sanniin niissä ohjelmissa? Vai minunko mielikuvitusta...
en vihaa, mutta en voi sietää sannia, koska hän ei osaa laulaa. en kestä surkeaa laulantaa. puistattaa saman tien kun hän avaa suunsa
häntä myös mielestäni lähes jumaloidaan perusteettomasti. ei ole niin superlahjakas kuin annetaan ymmärtää
Minä nyt en ketään laulajaa vihaa, mutta Sannin kappaleiden aikana panen radion äänettömälle. Heti. En jaksa lässyttävää ja lapsenomaista naisääntä hetkeäkään.
En edes tiedä, minkä näköinen Sanni on, ja ajatus siitä että olisin kateellinen jollekin hädintuskin aikuiselle laulajalle on absurdi.
N49
Vierailija kirjoitti:
Ajattelit sitten puolustaa Sannia haukkumalla jälleen kerran Jenni Vartiaista? Tuollainen toisen kehuminen toista dissaamalla on mielestäni lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelit sitten puolustaa Sannia haukkumalla jälleen kerran Jenni Vartiaista? Tuollainen toisen kehuminen toista dissaamalla on mielestäni lapsellista.
Pyh, Jenniä nyt vaan kuuluu solvata tällä palstalla, se on muotia. Sannia ei täällä kukaan vihaa, vaan moni on huolissaan hänen anoreksiastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi vaan, että Jenni Vartiainen SÄVELTÄÄ oman musiikkinsa ja on sanoittanut muutamia biisejä. Sanni SANOITTAA biisinsä eikä sävellä, vaan Hank Solo säveltää. En oikein tiedä miksi mielestäsi Sannin tekeminen on niin paljon arvokkaampaa ja hienompaa sinun mielestä kuin Jennin tekeminen? Siksikö että hän honottaa kokaiinin käytöstä ja huutaa että mitähän vittua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi vaan, että Jenni Vartiainen SÄVELTÄÄ oman musiikkinsa ja on sanoittanut muutamia biisejä. Sanni SANOITTAA biisinsä eikä sävellä, vaan Hank Solo säveltää. En oikein tiedä miksi mielestäsi Sannin tekeminen on niin paljon arvokkaampaa ja hienompaa sinun mielestä kuin Jennin tekeminen? Siksikö että hän honottaa kokaiinin käytöstä ja huutaa että mitähän vittua?
Jenni vartiainen ei sanoita omia biisejä eikä sävellä. Jennille tungetaan naaman eteen biisit ja käsketään laulaa, se on siinä. Keikoillakin se vain patsailee ja laulaa.
Sanni on naispuolinen a.tuisku/Cheek, eli on todella aktiivinen keikoilla.
Sanni Säveltää kaikki biisit ja tekee myös kaikki sanoitukset ite. Hanks solo on tuottaja, etsä tiedä mikä ero tuottajalla ja sanoittajalla ja säveltäjällä on?
Laulutaidoton ja "karisma" ja "persoona" perustuu siihen, että uskaltaa hokea vittua biiseissään.