Ovatko hevarit jotenkin jälkeenjääneitä?
Ihmetyttää vaan, kun ainoa kiinnostava asia heidän elämässään tuntuu olevan se yhden tyylilajin musiikki, ja siitä sitten jauhetaan jokaiselle vastaantulijalle. Huoh.
Kommentit (13)
Hevilaulajat sentään osaavat laulaa. Ne jotka eivät osaa laulaa lausuvat ja ovat runoilijoita, ne taas jotka ovat liian tyhmiä runoilijoiksi ovat räppäreitä...
Ovat. Meidänkin työ paikalla on yksi hevari mikä on ihan vajaki. Tiedän myös muita hevareita meidän tiedekkunnasta.
Eiköhän hevareista niitä jälkeenjääneitäkin löydy, kuten kaikista muistakin ihmisryhmittymistä :D Minun kokemusteni mukaan hevarit ovat lähes poikkeuksetta fiksuja, rentoja, mutkattomia ja elämäniloisia. Uskoisin, että suuri osa heistä pystyy käsittelemään negatiiviset tunteensa musiikin avulla eivätkä ne täten aiheuta angstia muussa elämässä.
Jos jotkin tuntemani musiikki-ihmiset jaksavat jauhaa vain omasta lempigenrestään, niin jazzfriikit, varsinkin nuoret sellaiset. Se elitisimi on välillä aivan jäätävää, kuin jostain kierosta brittiläisestä komediasarjasta. Ikävää on se, että joillain se ylenkatseellisuus ja ahdasmielisyys heijastuu myös muuhun elämään.
Pelkkää saatanaa, kuolemaa ja tuskan ihailua joku Children Of Bodomin sanoitukset esim. Ei tuollaisesta paskasta voi saada jotain tyydytystä kuin sairas ihminen.
Kuten minkä tahansa alakulttuurin edustaja sitten. Mutta tällä kertaa mamma taisi saada pakit hevarilta, niin se valikoitui kohteeksi.
Mä oon hevari mutta sitä ei näe eikä kuule päällepäin. Voisi kuvitella että mun korvanapeissa on joku Radio Aalto mutta on oma spotify-soittolista
Kyllä ne jotenkin nuupahtaneita ovat päästään. Itseä häiritsee lähinnä rykmentin mustavalkoisuus muihin genreihin. Itsekin joidenkin määritelmien mukaan tipun hevari-lahkoon, mutta en tahdo itse identifoitua sinne.
Vierailija kirjoitti:
Ovat. Meidänkin työ paikalla on yksi hevari mikä on ihan vajaki. Tiedän myös muita hevareita meidän tiedekkunnasta.
REPS
Hevareita ja punkkareita on tilallosesti suurimmat määrät niissä maailman kolkissa missä on korkein elintaso, sananvapaus ja kohtalaisen täydet ihmisoikeudet, vaikka ei lähellekään täydelliset
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hevari mutta sitä ei näe eikä kuule päällepäin. Voisi kuvitella että mun korvanapeissa on joku Radio Aalto mutta on oma spotify-soittolista
Spotify-soittolista ja kuvittelet olevasi hevari. :D
Kyllä ovat. Eivät yhtään niin hienotunteisia, kuin vaikkapas punkarit.