Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marinin hallitus pystytti sähkötukiviidakon Lopputulos: Sähkötuet eivät kohdennu erityisen hyvin pienituloisille

Vierailija
02.02.2023 |

Hyvä tytöt.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin näinhön se aina menee köyhä maksaa lopulta laskun

Vierailija
2/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo mielestäni jotain hallituksen osaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin ne jäi ilman jotka kipeimmin tarvitsi , osahan saa edullisimmin kuin edellis vuonna jos hyvin kävi .

Vierailija
4/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousi sähkölasku n. 20 eurosta 50 euroon kuussa, tuntuu selvästi mutta mitään tukea ei heru 🥲

Vierailija
5/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä tytöt ovat lapanneet rahaa tällä hallituskaudella eliitille oikein huolella.

Vierailija
6/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vuokranantajan näkökulmasta on ihan oikein, että vuokralaiset maksaa sekä oman taloni että vuokra-asuntoni sähkölaskut.

Vierailija
7/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko syksy aikaa niin tuki olisi voinut räätälöidä hinnan  , kulutuksen ja tulojen mukaan .

Vierailija
8/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut menihän translaki just läpi, siis niin hyvää pöhinää tytöillä!

Vierailija
9/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muiden sähkölaskuista kysellyt, niin en voi puhua kuin omasta puolestani, mutta en tarvitse 30 euron laskuun hirveästi tukea. Olen pieni tuloinen ja köyhä.

Vierailija
10/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nousi sähkölasku n. 20 eurosta 50 euroon kuussa, tuntuu selvästi mutta mitään tukea ei heru 🥲

Sama meininki meillä lasku 90 euroo kuukautta kohden. Hyvin ovat kulutusta seuranneet, kun noin hyvin rajautuu köyhät pois

Vierailija
11/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole muiden sähkölaskuista kysellyt, niin en voi puhua kuin omasta puolestani, mutta en tarvitse 30 euron laskuun hirveästi tukea. Olen pieni tuloinen ja köyhä.

Siis pienituloinen ei pieni ja tuloinen. 😁

Vierailija
12/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sitä oikein itku silmässä juhlittiin. Olikohan koko kauden kovin saavutus

Vierailija
13/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein meni,jos ei pysty 50-100e sähkölaskua maksamaan niin elämän hallinnassa vika..köyhät ei jaksa ikinä säästää vaan aina haluu että sossu ja hallitus maksaa koko heidän elämänsä..menkää töihin,edes niihin osa aika töihin niin..

Vierailija
14/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein meni,jos ei pysty 50-100e sähkölaskua maksamaan niin elämän hallinnassa vika..köyhät ei jaksa ikinä säästää vaan aina haluu että sossu ja hallitus maksaa koko heidän elämänsä..menkää töihin,edes niihin osa aika töihin niin..

Me ollaan pienituloisia ja sähkölasku 300e, olis ollut varmaan 600-700e jos ei säästettäs sähköä, emme esim. käy suihkussa.

Emme saa sossusta mitään vaan itse maksetaan lasku.

Vierailija
15/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sitä oikein itku silmässä juhlittiin. Olikohan koko kauden kovin saavutus

Uniperjupakka oli ehkä isompi...

Vierailija
16/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun normaalisti maksaa 30 e ja nyt 120e, niin kyllähän siinä on ihmettelemistä.

Mä en oikeasti usko, että edes kokoomus kehtaisi kyykyttää näin paljon köyhiä kuin demarit!

Vierailija
17/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä tytöt ovat lapanneet rahaa tällä hallituskaudella eliitille oikein huolella.

Tyypillinen vasemmistohallitus. Kokoomuskin saattaisi olla enemmän köyhän puolella.

Vierailija
18/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helv%@tissä kaikki pitäisi antaa aina niille elätettäville? Ei tunnu lainkaan elitistiseltä maksaa tonnin sähkölaskua 3000e bruttotuloilla.

Vierailija
19/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun normaalisti maksaa 30 e ja nyt 120e, niin kyllähän siinä on ihmettelemistä.

Mä en oikeasti usko, että edes kokoomus kehtaisi kyykyttää näin paljon köyhiä kuin demarit!

Niinpä, miten on mahdollista että jonkun tuotteen hinta moninkertaistuu vuoden aikana? Minulla sähkö maksoi marraskuussa 2021 noin 5 senttiä ja marraskuussa 2022 se maksoikin 35 senttiä?

Vierailija
20/20 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä hipuu 400 €uroa, mutta sähkön kwh on alle 10 sent, joten käsittääkseni emme voi hakea sähkötukea.