Kysy naiselta joka pidättäytyy seksistä globaalien ongelmien vuoksi
Kysy mitä vain.
Tastatietona sanon että en halua harrastaa seksiä koska seksi sen kaikissa muodoissa (vapaana ja rajoitettuna) on monien ongelmien alku ja juuri. En voi sietää ihmisten hormonaalista ajattelua ja sitä miten seksi vie kaikkea eteenpäin mainonnasta ihmistenvälisiin suhteisiin. Masturboin kylläkin.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Onko globaalit ongelmat vain tekosyy, jonka varjoon jää muut henkilökohtaisemmat ongelmat?
Globaalit ongelmat ovat lisänneet henkilökohtaisten ongelmieni kasvutilaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pilaat oman henkilökohtaisen ilon, asian takia johon et voi vaikuttaa
En saa iloa sukupuolesta jonka mukaan minulla ei ole seksiviettiä enkä näin koskaan pystyisi harrastamaan seksiä jossa tulen ymmärretyksi. En pidä miesten seurasta.
Seksin puute on globaali ongelma ja koskettaa ainakin puolta ihmiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille huomio on seksiä tärkeämpää ja sitähän sinäkin näin saat. Ja voithan harrastaa vaikka alastonkuvia vaikka et harrastaisi seksiä.
Miehet selostamassa naisten mieltymyksiä ei ole suosikkiasiani. Seksuaalisuus on minulle tärkeää ja onneksi olen tarpeeksi luova ja järkevä pystyäkseni saamaan orgasmeja vain yksin ja nauttimaan siitä. Seksi ei ole yhtäsuuri kuin seksuaalisuus, muista se. Ihminen voi harjoittaa erotiikkaa yksinkin.
Seksiä miehen kanssa en kaipaa juurikaan kaltaistesi asenteen ja sen takia että miehet eivät tunnusta seksihalujani. Miksi tahtoisin harrastaa seksiä jonkun kanssa joka luulee että teen sitä väkisin? Seksi miehen kanssa on surullisinta mitä tiedän.
Naiset itse eivät tunnusta seksihalujaan, koska eivät halua antaa miehille sitä iloa tai sitten asia käännetään niin, että miehet vain ovat liian "huonoja". Tästä on tullut se asetelma, että ujot miehet eivät saa seksiä koskaan, koska eivät jaksa sitä teatteria, kosintapelejä ja tunnetta siitä että nainen täytyy huijata seksiin lupaamalla resursseja ja muita seksiin liittymättömiä asioita.
Mielenkiintoisesti myös naisille on ylpeyden aihe toitottaa miten vähän iloa heistä on miehille esim.pitämällä jotakin nimimerkkiä tyyliin "sinulle en anna". Harvoin mies pönkittää itseluottamustaan olemalla tuollainen turhake ja riesa.
Entä seksi naisen kanssa? ja aika kauheaa yleistystä muutenkin ei ole miesten vika, jos koti kyläsi pojat ovat poikia vielä kympsemmällä iällä. Ehkä et kyrpää
ansaitsekkaan
Kai edes ope on sulle kertonut, että poikkeus vahvistaa säännön, ja niitä poikkeuksia voi tässä kohtaa olla paljonkin ;)