Mitä pitäisi tapahtua, että tämän palstan uuvatit vaivautuisivat menemään röihin?
Uteliaisuudesta kysyn, kun niin valtavat määrät lompakkoloisia täällä pyörimässä?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Oma lompsa on. Mutta uuvatti on maailman paras sana!
Taisi osua sinua arkaan paikkaan kun noin suutahdit...
Menenhän minä kunhan kello on tarpeeksi paljon. Yövuoroon siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutahdinko? Uuvatista tulee mieleen Roope-sedän 70-luvun taskukirjojen Akun-höyhennykset, jotka värikkäine haukkumasanoineen eivät oikein taida enää olla poliittisesti korrekteja.
Mitäkö pitäisi tapahtua?
Tarvittaisiin iso luonteenmuutos. Eli muuttuisin laiskasta ahkeraksi, epävarmasta nössöstä itsevarmaksi, huono itsekurini muuttuisi hyväksi, suunnanpuutteeni muuttuisi määrätietoisuudeksi, välinpitämättömyyteni muuttuisi edes vähän kunnianhimoksi... yms. jne.
Saa antaa vinkkejä, miten muuttaisin luonnettani "ryhdikkäämmäksi".
N 25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutahdinko? Uuvatista tulee mieleen Roope-sedän 70-luvun taskukirjojen Akun-höyhennykset, jotka värikkäine haukkumasanoineen eivät oikein taida enää olla poliittisesti korrekteja.
Jos olet noin vihainen suosittelen, että menet ulos hetkeksi happihypylle. Me muut emme voi sinulle työpaikaksi muuttua.
Minä olen syövän vuoksi pitkällä sairauslomalla.
Toivon, että sinullakin tärppää!
Pian.
Tuo "röihin" sana. Ei enää kiitos!
Emt.. Varmaan joku ihme!
Ei kiinnosta mennä töihin.. Kotona makaaminen on mielenkiintoisempaa.
T. Uuvatti
Ei palstapersuista enää työkuntoisia saa. Systeemin hyväksikäyttäjiä ja päihteilijöitä, joille tp-hakijat toivat toivonpilkahduksen: Hei, minä olen parempi kuin nuo siksi, koska satuin syntymään suomalaiseksi, jessss.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "röih"?
Sana kertoo aloittajan työväenluokkaisesta perheestä, jossa naureskeltiin "hauskalle" suomalaisviihteelle.
Ootko koskaan kuullut työpaikasta? Sellaisen kun siihen töihin menoon tarvitsee.
Pitäisi tapahtua se, että saisin töitä. Olen nyt välivuodellaja lähettänyt arviolta 15 hakemusta eri paikkoihin, mutta ei ole onnistanut.
Pitäisi nuorentua 10-20 vuotta tai työnantajien pitäisi luopua ikärasismista.
Pitäskö sun ap jo vihdoin viimein keksiä uusi vitsi? Röihin oli kulunut jo 20 vuotta sitten.
Ja kun idioottina alat kitisemään, että muhun kolahti ja mun pitäis mennä töihin loisimasta, niin ihan tiedokses vain, olen töissä klo 7-15.30.
Mie yritin mennä röihin. Ei avvautuneet ovet. Hissi seiso ekakerroksessa, vaikka kuinka namiskkuukkeleita tökkäilin. Inhvosta kysymään, jotta voisko toimitusjohtajjaa tavata, ku röihin olissin tulossa. Ei kuullemma joura kaikemmaailman joutoimmeisiä jututtammaan. Mie siihhe, jotta mie voin oottaa sopivaa hetkee, ni eikö tää inhvormaation likka soita paikalle jonku vartioalan immeisen röihin tulijaa häätämmää. Ko röihin tulija on kuullemma häirijöks.
Ehkä mie sossuun sit taas kuu'llopulla vien veikkauskuponkin.