Mitä mieltä olet 33v diplomi-insinööristä joka on naimisissa 24v ukrainalaisen naisen kanssa?
Minusta tuntuu että ihmisillä on joitain negatiivisia ennakkoluuloja meitä kohtaan.. Tapasin vaimoni työmatkalla ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä, vaikka emme juuri edes puhuneet samaa kieltä. Monet varoittivat, että hän haluaa vain oleskeluluvan, mutta kas kummaa olemme olleet naimisissa kohta vuoden ja olemme onnellisempia kuin koskaan.
Kommentit (25)
Älkää välittäkö muista. Kateellisuutta se vain on. Onnea teille jatkossakin!
Mitä sen on väliä, mitä muut ajattelevat, jos kerran olette onnellisia?
Mietin vaan että onko tämä taas joku keksitty aloitus, jossa yritetään osoittaa, että suomalainen mies löytää onnen nuoremmista ulkomaalaisista naisista tms. :D Kun tämän kaltaisia aloituksia on vähän väliä, ikä ja kansallisuus vain vähän vaihtelee.
Mutta jos on totta, niin onnea teille.
En oikein mitään mieltä, mutta miksi palstan kaikki miehet ovat dippainssejä?
No rehellisesti tulee mieleen atm-mies jolla on viimein käynyt edes jonkinlainen flaksi.
Vierailija kirjoitti:
En oikein mitään mieltä, mutta miksi palstan kaikki miehet ovat dippainssejä?
Käsittääkseni suurin osa DI:stä on autistisia joten luonnollisesti netin keskustelupalstat ja niillä väittely vetää puoleensa.
Tiedätkö, miksi diplomi-insinööri ei voi syödä suolakurkkuja? Koska käsillä ei osaa tehdä mitään eikä pää mahdu purkkiin.
T: kätevä humanisti
No jo vuosi yhdessä, ohhoh! En paljon tuolla kehuskelisi.
Mutta niin, en ymmärrä mitä se kenenkään persettä kutittaa mistä olet puolisosi löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, miksi diplomi-insinööri ei voi syödä suolakurkkuja? Koska käsillä ei osaa tehdä mitään eikä pää mahdu purkkiin.
T: kätevä humanisti
Työtön humalainen nisti.
Hehehe, ei hitto että nautin kun dippainssejä pannaan halvalla täällä! Erityisesti se teekkarihuumori on ihan oikeasti vielä huonompaa kun joku putous-paska...ja silloin sen täytyy olla jo todella huonoa.
Terv. Humanisti-KTM
Tulee mieleen että on joltain parittajalta ostettu postimyyntivaimo ja inhottaa koko pariskunta. Toivon että nainen löytää ennen pitkää rohkeuden paeta turvakotiin.
Et ole mikään kummajainen. Useilla kollegoillani, DI ja tavan insinöörejä, on aasialainen vaimo. Teemme paljon matkatöitä ja Aasian komennuksia.
Ajattelen, että sinulla on suuri vastuu, sillä vaimo on tullut tänne pysyvästi eikä voi palata kotiinsa. Hän tarvitsee sinua todella paljon sittenkin, kun avioliitossa tulee vaikeita aikoja. Toivottavasti hän on aktiivinen ja itsenäinen ihminen, joka löytää paikkansa myös kodin ulkopuolella. Koeta sinä olla hänelle kallio, joka ei järkähdä.
Aika moni itäisen maan nainen nai länsimaisen miehen taloudellisista syistä. Odota vain kun kotiutuu :)
Kyllä, ajattelen näin kyynisesti koska olen nähnyt elämää ja dippainssejä puolisoineen. Toki poikkeus aina vahvistaa säännön.
"Huono" mies kelpaa jos kotimaan miehiin verrattuna taloudellisesti parempi vaihtoehto. Ja kyllä, naiset(kin) osaavat olla kieroja.
En osaa sanoa kun en tunne sua. :) Jos teillä on iso tasoero ulkonäössä, mieleen saattaisi tulla että tyttö on kainalossasi paremman elintason vuoksi.
Miksi joitakin ihmisiä noin sairaalla tavalla kiinnosta toisten mielipiteet?? EI KIINNOSTA!! Kunhan lain puitteissa mennään, niin mua ei kiinnosta kuka kenenkin kanssa heilastelee, aivan sama. Lopeta typerä kyseleminen ja elä elämääsi.
Itse olen naimisissa lomamatkalla tavanneen naiseni kanssa joka on 24v thai nainen ja itse olen 55v mies
neljä vuotta naimisissa hyvin meillä menee.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa kun en tunne sua. :) Jos teillä on iso tasoero ulkonäössä, mieleen saattaisi tulla että tyttö on kainalossasi paremman elintason vuoksi.
Niinhän naiset aina ovat? Jos mies tienaa hyvin, niin hän on yhtä haluttava kuin kaunis nainen miehelle. Kyllä nainen aidosti rakastuu tienaajamieheen juuri tienaamiskyvyn vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän naiset aina ovat? Jos mies tienaa hyvin, niin hän on yhtä haluttava kuin kaunis nainen miehelle. Kyllä nainen aidosti rakastuu tienaajamieheen juuri tienaamiskyvyn vuoksi.
Nope. Kaikille naisille ei merkitse raha kaikki kaikessa. Esim. mä kolmekymppinen nainen valitsisin mieluummin nuoren, komean, fiksun tyhjätaskumiehen kuin rahakkaan, vanhan, ruman miehen.
Onko nätti? Kaikista näteimmät naiset on ehdottomasti Slovakia, Tsekki akselilla. Pitkäsäärisiä ja sirorunkoisia naisia riittää pilvin pimein.