Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita "naisellisia" naisia "miesten alalla"?

Vierailija
09.08.2016 |

Olen siis opiskellut miesvaltaista alaa ja tällä hetkelä olen työyhteisön ainoa nainen, samoin yhteistyökumppanit ovat pääasiassa miehiä. En nyt tarkoita, että olisin ihan viimeisen päälle korkkareissa ja minihameessa, mutta en ole "yksi jätkistä" enkä edes yritä olla. Mulla on kyllä muutoin ihan naiselliset vaatteet, meikkaan, teen käsitöitä, en "vedä viinaa kuin mies" jne. ja viihdyn ihan hyvin muiden naisten seurassa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi ilmoittautuu. Ala jääköön salaisuudeksi. :)

Vierailija
2/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdytkö töissä?

Onko miesvaltainen ala jonkinlainen ongelma sinulle?

t. DI nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko salaa miltä seksi tuntuisi kaikkien paikan miesten kanssa yhtäaikaa? Eli miltä tuntuisi olla mehiläispesän kuningatar?

N22

Vierailija
4/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko salaa miltä seksi tuntuisi kaikkien paikan miesten kanssa yhtäaikaa? Eli miltä tuntuisi olla mehiläispesän kuningatar?

N22

En ikinä 😂

Vierailija
5/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, raksalla. Oli kivempi kun nykyinen naisvaltainen ala:/

Vierailija
6/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhdellä työmaalla pomona tuollainen naisellinen nainen.

Menee hermot kaikilla, ei logiikkaa touhuissa, tekee virheitä, mutta piilottelee niitä ja sitten huutaa ja raivoaa, kun hommat ei toimi.

RA-SIT-TA-VAA.

Toisella työmaalla on sellainen "hyvä jätkä"- nainen, joka osaa hommansa eikä vedä ihmeellisiä kiukkukohtauksia jatkuvasti. Hommat toimii eikä työmaa ole monta kuukautta perässä niin kuin tällä Naisella, joka muistaa jopa vetää sitä naiskorttiaan esille.

Vierailija
7/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis opiskellut miesvaltaista alaa ja tällä hetkelä olen työyhteisön ainoa nainen, samoin yhteistyökumppanit ovat pääasiassa miehiä. En nyt tarkoita, että olisin ihan viimeisen päälle korkkareissa ja minihameessa, mutta en ole "yksi jätkistä" enkä edes yritä olla. Mulla on kyllä muutoin ihan naiselliset vaatteet, meikkaan, teen käsitöitä, en "vedä viinaa kuin mies" jne. ja viihdyn ihan hyvin muiden naisten seurassa.

Kyllä naiset miesyhteisöissä joutuvat pääasiassa olemaan jätkiä.

Viime ajoilta paras esimerkki oli Mifk-Hifk -Veikkausliigan ottelu, jota netistä katselin. Hifkillä oli muutaman kymmenen fanijoukko, jossa oli yksi nainen muut miehiä. Se nainen oli selvästi jätkämäinen ja unohti sopeutuakseen, että on nainen. Mutta se ei olisi pärjännyt siinä joukossa olemalla nainen, joten sen oli sopeuduttava.

Mies naisyhteisössä taas on sellainen yksinäinen saareke, ikäänkuin.

Vierailija
8/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Koen olevani tavallisen puoleinen nainen.

Vierailija
9/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen lopputulokseen, että miesvaltaisella työpaikalla on niiiin paljon mukavampi työskennellä kuin naisvaltaisella. Jää se jatkuva selän takana jauhaminen ja muu kyräily pois. Miehet ei turhia draamaile, vaan keskittyy siihen työntekoon. T. 1

Vierailija
10/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari opiskelukaveria on oikeesti naisellisia. Raksahommia tehään.

Vierailija
11/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6: Eli jos tekee käsitöitä ja meikkaa yms. niin on myös automaattisesti kiukkuinen yms.? Jotenkin huvittavaa yleistystä. 

Ei, miesvaltainen ala ei ole ongelma. Pidän kovasti työstäni. Minulle on ihan sama, ketä työkavereina on, vanhoja tai nuoria, miehiä tai naisia. 

Se, ettei miehet juorua, on kyllä ihan höpöpuhetta. Kyllä monikin juoruaa, sekä opinnoissa että työelämässä. Se on ihan työpaikkakohtaista, miten homma menee. Tänään viimeksi jouduin sitä kuuntelemaan, itse en halua ottaa moiseen osaa. 

Ap. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän