Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointi niskassa ja haavakalvo

Vierailija
09.08.2016 |

Otin tänään tatuoinnin niskaan. Siihen laitettiin haavakalvo joka saa olla paikoillaan parikin päivää. Ei siis normaalia elmukelmu + ihoteippiä joka tulisi ottaa pois parin tunnin päästä. Haavakalvon alla on kuitenkin paljon kudosnestettä, verta ja mustetta, joten mietin pitäisikö se sittenkin ottaa jo aiemmin pois ja huuhdella?
Te jotka olette ottaneet niskaan tatuoinnin, olisiko teillä muuten hoitovinkkejä? Uskaltaako hiukset pestä normaalisti vai kannattaisiko pää alaspäin -tekniikalla pestä seuraava viikko? Kelmutittekö yöksi? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, eipä ole minulla tatskoja :)

Vierailija
2/8 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama hoito oli niskatatskassa, kuin muissakin mulla. Pesin muistaakseni hiuksetkin ihan normaalisti. Pitkiä hiuksia pidin kyllä kiinni kunnes oli parantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja unohtui sanoa että ottaisin sen kalvon pois ja antaisin tatuoinnin hengittää :)

Vierailija
4/8 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus ollut haavakalvoa ja oma kokemus on tämä: jos nestettä vuotaa reilusti, antaisin sen olla niin kauan kun kalvon alla on nestettä runsaammin, mutta jos esim huomenna huomaat että nestettä on selvästi vähemmän, ottaisin sen heti pois. Koska jos kuva pääsee kuivahtamaan, sen kalvon poisottaminen on paljon kipeämpää.. Itse pyrin ottamaan kalvot ja elmut mahdollisimman nopeasti pois, itellä lähtee paranemaan kuvat paljon paremmin. :)

Vierailija
5/8 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kalvon alle kertyy jonkun verran kudosnestettä jne aina. Jos ihan pullistumiseen asti, käy näyttämässä tekijälle, sieltä voi valuttaa sitä pois. Se keinoiho on ihan lyömätön tatuoinnin paranemisessa, nopeuttaa, suojaa ja sehän hengittää, toisin kuin elmukelmut jne. Mulla ei edes kutissut tms koko kuva ollenkaan, ehti parantua ehjäksi kalvon alla. Kalvoa pidettiin 4 vuorokautta.

Vierailija
6/8 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa, ja ite oon pessyt hiukset ja vartalon aina ihan normaalisti, enkä oo huomannut että shampoo ärsyttäisi ihoa jotenkin enemmän. Viileää vettä vaan niin helpottaa yleiseen jomotukseenkin :D

Vierailija
7/8 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! :) otan haavakalvon huomenna illalla varmaan pois. Tuota mun tatskaa ei edes tunnista nyt kun se on ihan musta kaikkien "eritteiden" vuoksi.

T. Ap

Vierailija
8/8 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnin ottamisen jälkeen haavakalvoa pidetään se noin 3 vuorokautta jonka jälkeen otetaan pois suihkussa. Kalvon ottamisen jälkeen tatuointia tulisi rasvata parin päivän ajan ainakin. Haavakalvoon kertyy kudosnestettä verta ja mustettakin, tämä on täysin normaalia. Haavakalvo on erittäin hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän