Ai että on kiva olla naistenklinikalla käynnistyksessä kun vieruskaverin mies valittaa kaikesta
Hänen vaimonsa on rauhassa eikä mitään kummempia häiriköi, mutta mies ärjyy hoitajille miten vaimonsa ei voi olla täällä paria seuraavaa päivää tipassa, koska mies jotuu olla kahden lapsen kanssa kotona. Kätilö koitti selittää, miten se olisi sikiölle vaarallista olla kotona, mutta ei ymmärrä ei. Mies valitti että mun ikkuna pitää sulkea, koska tulee liian kylmä ja hän myös välillä lähtee raivostuen ja tiuskien jonnekkin. Hän myös vaatii heille yksityishuonetta. Hän ei yhtään kunnioita muiden rauhaa täällä, kunhan saa itse mölytä.
Itse haluaisin keskittyä tulevaan ja ottaa lepoa, mutta miten se täällä onnistuu kun tuo samperin ukko täällä oleskelee..
Kommentit (37)
Joo taidanpa sanoa hoitajille, että äijä pitää möykkää täällä. Taitavatpa itsekkin huomata kun se on niin kova valittamaan.
Ap
Äijä vois painua kotiin, niin vaimo saisi rauhassa toipua. Sadistisen oloinen, voin kuvitella mikä on kotonaan. Ärsyyntynyt, kun kotiorja jää sairaalaan, eikä voi koko aikaa kontrolloida häntä.
Ajattele, että sinun ei tarvitse sentään sietää tuota miestä jatkuvasti kotonasi toisin kuin vieruskaverisi. En toki tarkoita sitä, että moinen häiritseminen olisi mitenkään oikeutettua.
Mä sanoisin jo rumasti tuossa vaiheessa, mikä ei kyllä tommoseen ukkoon auttaisi. Kilahtaisi varmaan vaan enemmän.
Siellä naisten pitäisi saada huilata ja kerätä voimia, voin kuvitella sun olotilan :(
Vierailija kirjoitti:
Hänen vaimonsa on rauhassa eikä mitään kummempia häiriköi, mutta mies ärjyy hoitajille miten vaimonsa ei voi olla täällä paria seuraavaa päivää tipassa, koska mies jotuu olla kahden lapsen kanssa kotona. Kätilö koitti selittää, miten se olisi sikiölle vaarallista olla kotona, mutta ei ymmärrä ei. Mies valitti että mun ikkuna pitää sulkea, koska tulee liian kylmä ja hän myös välillä lähtee raivostuen ja tiuskien jonnekkin. Hän myös vaatii heille yksityishuonetta. Hän ei yhtään kunnioita muiden rauhaa täällä, kunhan saa itse mölytä.
Itse haluaisin keskittyä tulevaan ja ottaa lepoa, mutta miten se täällä onnistuu kun tuo samperin ukko täällä oleskelee..
Mies joutuu olla? Mikä h..vetin joutuu olla?
Sillä on huoli vaimosta, stressi kotitilanteen hoitumisesta. Se on jännityynyt, ahdistunut, turhautunut ja pitäisi olla muille tukena. Tarvitsisi kaveria myös itselleen.
JOS tuo valittaja olisi nainen, kaikki ymmärtäisivät kuinka hänellä on niin monta rautaa tulessa ja kyse ei nyt ole vain siitä saatanan miesflunssassa makaavasta ukosta aina ja kaikkialla! Mikä sen on maatessa, kun lääkettä tulee ja ruokakin kannetaan nokan eteen.
Miettikää nyt vähän...
Sanoisin hoitajille miehen häiritsevästä käytöksestä.
Miki et itse lähde kävelemään siitä ja vauhdittamaan käynnistystä? Ei se makaamalla lähde.
Jestas ja tuoĺle miehelle tekee joku lisää lapsia.
Ap sano, että mies käyttäytyy niin häiriötä aiheuttaen, ettei hän voi olla siellä enää. Tai sinulle toinen huone.
Vierailija kirjoitti:
Miki et itse lähde kävelemään siitä ja vauhdittamaan käynnistystä? Ei se makaamalla lähde.
Jos ap on käyrien otossa kiinni, siitä ei lähdetä minnekään sängystä.
Se on sairaala. Se on potilaille, ei heidän kiukutteleville omaisilleen. Soita kelloa miehen siellä ollessa ja sano hoitajalle, että tämän henkilön on poistuttava. Tiukasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap on käyrien otossa kiinni, siitä ei lähdetä minnekään sängystä.
Niin. Käyrien ottamiseen ei kauaa mene ja sinä aikana voi kestää hermoilevaa ukkoa samassa huoneessa. Sitten vaan liikkeelle uudestaan.
Mutta trollaileehan tuo. Kummasti vaikeni.
Mulle sattui myös tällainen vieruskaverin ihana mies ja vielä ihanampi todella vilkas nelivuotias.. He viettivät aikaa siellä huoneessa ja olettivat, että huone on vain heille ja heidän mammalleen varattu..eli minä olisin siellä liikaa. Meteliä ja vauhdikkaita tilanteita riitti ihan kiitettävästi.
Minulla oli täydellinen liikkumiskielto päällä ja sain vessassa käydä. Kun minulle toi hoitaja ruuan ja juomiset pöydälle, mies nosti älämölön, kun hänen vaimonsa joutuu hakemaan itse. Suunniteltu sektio oli tarkoitus tehdä seuraavana päivänä.
Minun olisi tätä herrasväkeä sitten pitänyt sulattaa ja kuunnella..sitten paloi jo minultakin pinna, kun tenava oli päästänyt jarrut minun sängystä ja lensin sillä sängyllä sitten.
Ilmoitin hoitajalle, että nyt lähden joko minä tai nuo.. Isä ja poika passitettiin kotiin. Seuraavana päivänä sektion jälkeen heille oli etsitty toinen huone..huoh, kiitos.
Kannattaa pitää puolensa. Oli sitten kuinka stressaantunut isukki tahansa.
Olen kuullut että synnytyslaitoksissa moni nainen kotiutuuvarhain vaikka ei olisi toipunut synnytyksestä, koska mies haluaa naisen kotiin nopeasti. Syynä tähän on se että mies ei jaksa hoitaa ja ruokkia vanhempia lapsia yksin kotona. Sairaalassa sit huudetaan hoitajille et nyt perheen on päästävä kotiin. Viisveisataan äidin kunnosta tai vauvan seurannoista. Ja tämmöisten miesten kanssa ne naisparat lisääntyy.
Kätilön kaveri
Tämä mies on ollut täällä aamusta asti ja on vieläkin. En tosiaan koko ajan ole huoneessa, mutta olen minäkin väsynyt ja haluaisin levätä, se on mahdotonta. Siinä vastaus teille jotka käännyitte tekstiäni vastaan. Kiitos teille jotka vastasitte fiksusti.
Ap
Vaadit, että se mies poistetaan tai saat uuden huoneen. Onneksi itsellä ei ollu tiputuksessa samanlaista vaan kaikki muut ymmärsivät etteivät he ole yksin siellä huoneessa
Mitä virkaa muehellä siellä on, jos kerran vaimonsa ei voi kotiin lähteä, saati hoitaa lapsia? Eikö henkilökunta voisi kehottaa miestä lähtemään pois/kotiinsa? Sano asiallisesti, mutta tiukasti, että häiriön aiheuttavan on aika poistua, miehen vaimolla ja sinulla on siellä enemmän oikeuksia.