Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että on kiva olla naistenklinikalla käynnistyksessä kun vieruskaverin mies valittaa kaikesta

Vierailija
09.08.2016 |

Hänen vaimonsa on rauhassa eikä mitään kummempia häiriköi, mutta mies ärjyy hoitajille miten vaimonsa ei voi olla täällä paria seuraavaa päivää tipassa, koska mies jotuu olla kahden lapsen kanssa kotona. Kätilö koitti selittää, miten se olisi sikiölle vaarallista olla kotona, mutta ei ymmärrä ei. Mies valitti että mun ikkuna pitää sulkea, koska tulee liian kylmä ja hän myös välillä lähtee raivostuen ja tiuskien jonnekkin. Hän myös vaatii heille yksityishuonetta. Hän ei yhtään kunnioita muiden rauhaa täällä, kunhan saa itse mölytä.

Itse haluaisin keskittyä tulevaan ja ottaa lepoa, mutta miten se täällä onnistuu kun tuo samperin ukko täällä oleskelee..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo. Sä oot menossa kohta synnyttämään. Jonku ukon raivoamisen kuuntelu on kuule aika pientä siihen tuskaan verrattuna. Kohta sä toivot, että olisit sittenki vielä hetken saanu vaan vaikka maata siinä huoneessa ja kuunnella sitä meuhkaamista.

Vierailija
22/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas mikä pölkkypää se mies :( ja sääli myös vaimoa ja lapsia!

Sinuna valittaisin todellakin tuosta hoitajille. Jos vaikka voisit päästä toiseen huoneeseen tai tuo läyhääjä poistettaisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miki et itse lähde kävelemään siitä ja vauhdittamaan käynnistystä? Ei se makaamalla lähde.

Jos ap on käyrien otossa kiinni, siitä ei lähdetä minnekään sängystä.

Niin. Käyrien ottamiseen ei kauaa mene ja sinä aikana voi kestää hermoilevaa ukkoa samassa huoneessa. Sitten vaan liikkeelle uudestaan.

Mutta trollaileehan tuo. Kummasti vaikeni.

Kyllä minulla vaan meni kauan. Eikä kukaan voi tuntikausia kävellä, jos synnytys on käynnistymässä ja synnyttääkin pitäisi. Toivottavasti hoitajat laittavat miehen pois, joten käy sanomassa.

Vierailija
24/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on huoli vaimosta, stressi kotitilanteen hoitumisesta. Se on jännityynyt, ahdistunut, turhautunut ja pitäisi olla muille tukena. Tarvitsisi kaveria myös itselleen.

JOS tuo valittaja olisi nainen, kaikki ymmärtäisivät kuinka hänellä on niin monta rautaa tulessa ja kyse ei nyt ole vain siitä saatanan miesflunssassa makaavasta ukosta aina ja kaikkialla! Mikä sen on maatessa, kun lääkettä tulee ja ruokakin kannetaan nokan eteen.

Miettikää nyt vähän...

ÄLä jaksa tehdä tästäkin jotain sukupuolikysymystä. Suurin osa isistä on tukemassa synnyttäviä äitejä ihan asiallisesti.

Vierailija
25/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisivät päiväsaliin tai ulos, mitä ne siellä huoneessa kuppaa muiden potilaiden riesana :0

Vierailija
26/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rajoitu vain synnytykseen...sukulainen joutui sairalaan ihan muista syistä ja mies valitti ympäri kyliä, kuinka joutuu selviytymään yksinään. Se, että vaimo oli joutunut sairaalaan, oli hänelle paljon vähäisempi huoli kuin se, miten selviää yksinään tyttöjen kanssa. Näistä tytöistä vanhin oli vielä teini-ikäinen ja aika toimelias. 

Vierailija
27/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että jos miehen pitää ottaa pari päivää palkatonta sen takia, että muija makaa sairaalassa, se voi ryssiä työasiat kokonaan eikä pomo tykkää vaan antaa loparit koeajalla tai se voi kaataa perheen talouden ojaan. Ei siinä välttämättä ole kyse siitä, että mies ei haluaisi hoitaa yksin lapsia kotona. Ei kaikilla ole sataa sukulaista nurkissa apuna, varsinkaan jos on muuttanut työn ja opintojen perässä pois kotiseudulta.

Vierailija
28/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla, että jos miehen pitää ottaa pari päivää palkatonta sen takia, että muija makaa sairaalassa, se voi ryssiä työasiat kokonaan eikä pomo tykkää vaan antaa loparit koeajalla tai se voi kaataa perheen talouden ojaan. Ei siinä välttämättä ole kyse siitä, että mies ei haluaisi hoitaa yksin lapsia kotona. Ei kaikilla ole sataa sukulaista nurkissa apuna, varsinkaan jos on muuttanut työn ja opintojen perässä pois kotiseudulta.

Tai sitten mies vaan on kusipää eikä ajattele muita.

Vierailija
29/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan avannut salaisen arkkuni kun tarpeeksi kauan olisin kuunnellut..

Vierailija
30/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonta ei mene aivan noin, vaan "avata sanainen arkku."

Vähän kuin kerran jonkun kirjoittama "Jonnan joutava" (jonninjoutava).

Vierailija
31/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanonta ei mene aivan noin, vaan "avata sanainen arkku."

Vähän kuin kerran jonkun kirjoittama "Jonnan joutava" (jonninjoutava).

Fiksu puhelin varmaan taas asialla.

Vierailija
32/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et niinku mies vaatii vaimoa palaamaan osastolta kotiin odottamaan synnytystä, jottei miehen tarvitse olla yksin kahden lapsen kanssa? Hirveä tyyppi.

Ne huoneet on kauhean levottomia, olin sillä naistenkilinan odotusosastolla kuukauden aikoinaan, kun oli ennenaikaisen synnytyksen uhka. Ei kyllä yhtään omaa rauhaa. Silloin kyllä oli edes vierailuajat eikä miehetkään saaneet olla myöhempään.

Vierailija
33/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies on ollut täällä aamusta asti ja on vieläkin. En tosiaan koko ajan ole huoneessa, mutta olen minäkin väsynyt ja haluaisin levätä, se on mahdotonta. Siinä vastaus teille jotka käännyitte tekstiäni vastaan. Kiitos teille jotka vastasitte fiksusti.

Ap

Siellä oli osastolta vastaanottokäytävän suuntaan käytäviä, siis osaston ulkopuolella. Porraskäytävässä uloshissien luona oli varasänky. Mä siirryin siihen suosiolla lepäämään, kun huoneessa oli kokoajan älämölöä. Sain kyllä pitkiä katseita, mutta mitä siitä...

Vierailija
34/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli tulossa miehen ystäviä yökylään, ja tänään vieras mies mesoaa synnärillä.

Jollain joku fiksaatio tehdä synnytykseen liittyviä miesvihaprovoja.

Uppoaa palstamammoihin kuin kuuma veitsi voihin. Synnytys, äitimyytti, sikamiehet. Uikuik.

Vierailija
35/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se rajoitu vain synnytykseen...sukulainen joutui sairalaan ihan muista syistä ja mies valitti ympäri kyliä, kuinka joutuu selviytymään yksinään. Se, että vaimo oli joutunut sairaalaan, oli hänelle paljon vähäisempi huoli kuin se, miten selviää yksinään tyttöjen kanssa. Näistä tytöistä vanhin oli vielä teini-ikäinen ja aika toimelias. 

Mä jouduin vuosia sitten sairaalaan keuhkokuumeen ja verenmyrkytyksen takia eikä ollut mitään varmuutta, että selviänkö. Sitten kun aloin heräillä koomasta niin mies oli mulle vihainen, koska kotona oli ollut niin rankkaa lapsen (tuolloin neljävuotias) kanssa! Ja mies siis joutui olemaan lapsen kanssa vain illat, koska sai oman äitini lisäksi myös anopista hoitoapua. Hirveä huokailu ja tuhahtelu, että milloin pääsen kotiin ja lapsikin kuulemma ikävöi ja itkee, kun äiti vaan huvikseen makaa sairaalassa.

Ja jos nyt joku ihmettelee, että miksi lisäännyin idiootin kanssa niin haluan vain sanoa, että tuo episodi tuli ihan yllätyksenä. Normiarjessa ei ollut mitään sen suurempia ongelmia. Ei sitä vain voi etukäteen tietää, miten toinen käyttäytyy kun tulee oikeasti paha paikka eteen.

Vierailija
36/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossainhan ne lapset oli hoidossa nytkin kun isä meuhkaa sairaalalla.

Itselläni ei onneksi ole ollut tuollaisia kokemuksia. Ainoastaan kun olin yhteisessä huoneessa odottamassa saliin pääsyä niin vastapäisen äidin mies vilkuili koko ajan minua kun verhossa oli rako. Lopulta nousin nykäsemään verhon kiinni. Olin kovissa kivuissa ja puhisin supistusten aikana niin se mies kuului sanovan, että tuolla tytöllä taitaa olla kovat kivut. Jos se oli huolissaan kun olin siellä yksin ja nuorikin olin :D Muilla oli kaikilla miehet mukana.

Vierailija
37/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hoitajille, että ajavat kitisevän kulliotuksen helvettiin häiritsemästä potilaita.