Liian kallis lahja hoidolta!?
Minulla on seksisuhde ukkomieheen ja nyt hän kävi juuri luonani ja toi samalla lahjan... Järkyttävän kalliin korun! Koru on helkutin kallis! Teki mieli sanoa etten voi pitää korua mutta toistaiseksi pidin sen, kun mies niin onnessaan antoi sen. Pitäisikö palauttaa se?
Koru on kalevalakorun Metropoli-rannerengas.. jotenkin kornia edes pitää tuota kun ei olla oikeassa suhteessa, mitä lie mies ajatellut!!
Kommentit (12)
En nyt jaksa googlata, mut veikkaan että se maksaa 320 euroa ;)
Vierailija kirjoitti:
En nyt jaksa googlata, mut veikkaan että se maksaa 320 euroa ;)
Kyllä! :D
Siis mitä? Toihan on hopeinen rihkamakoru. Myyntihinnat siinä vähä yli satkun ja arvo sitäkin pienempi. En nyt millään sanoisi, että toi on järkyttävän kallis.
No jos se mies ajatteli, että hänellä on varaa ostaa sulle jotain kivaa. :)
Kyllä minäkin olen rakastajilleni kustantanut hotelliöitä, viikonloppumatkoja ym, ja ihan vaan siis antamisen halusta (joo joo, ei nyt tulkita tätä väärin siellä :D). Varsinkin kun olen ollut tietoinen siitä, että heillä ei itsellään olisi ollut moiseen varaa.
Ei sen tarvitse mitään sen kummempaa tarkoittaa. Pidä ihmeessä sydämestä annettu lahja.
Tällaista provoa en ole ennen nähnytkään, että kaksi samaan tapahtumaan liittyvää keskustelua muka eri henkilöiltä. Hyvin keksitty idea, mutta ehkä liian ilmiselvä toteutus.
ovh näytti netissä olevan 325, kyllä se mulle järkyttävän kallis on! -ap
Vierailija kirjoitti:
Tällaista provoa en ole ennen nähnytkään, että kaksi samaan tapahtumaan liittyvää keskustelua muka eri henkilöiltä. Hyvin keksitty idea, mutta ehkä liian ilmiselvä toteutus.
Linkki vielä tähän, jos joku ei tiedä mihin keskusteluun viittaan:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2632246/epailyt_heras_miehen_tililta_on_…
Vierailija kirjoitti:
en ole sen toisen ketjun ap, halusin vaan ruokkia hänen vainoharhaista mustasukkaisuuttaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole sen toisen ketjun ap, halusin vaan ruokkia hänen vainoharhaista mustasukkaisuuttaan
Okei, ehkä sitten kaksi erillistä provoilijaa. Tai kenties hän oli tosissaan, en tiedä.
Antamisen ilosta on hoito sinulle lahjan antanut, pidä jos tykkäät :) Itsekin ensin vähän hämmästelin kukkia ja järjetöntä määrää lahjoja, joita omalta hoidoltani tuli jokaikisenä merkkipäivänä. Mutta totesin, että antaminen tekee hoidon iloiseksi, joten otin vastaan. Viikonloppureissut ja tapaamiset ulkomailla maksavat vielä enemmän, itse maksan yleensä vain omat lennot tai junaliput.
Mieshän on laskutaitoinen: saa hoitoa ilmaiseks, antaa sulle jonkun rihkamakorun, se on säästöä koko perheelle, ei siis mikään tyhjäpää!!
tässä vielä koru : https://www.timanttiset.fi/fi/Hopeakorut/KALEVALA-KORU-Metropoli-hopein…
ihan nätti mutta jotenkin moderni.. en ilkeä sanoa miehelle että vie sen takaisin..tai veisi vaikka vaimolleen..