Miten pääsen sohvasta eroon äkkiä?
Laitoin ilmoituksen facebookiin pariin eri ryhmään, vaikka kuinka moni varasi mutta kukaan ei hae kun kaikki vaan peruvat. Ilmaiseksi olis mennyt. Uusi sohva on tulossa niin mihin helvettiin saan tuon vanhan? Mulla ei ole peräkärryä tai kantoapua ym nyt tähän hätään, tänään tai huomenna pitäisi saada tuo rotisko pois. Turun seutu jos jollain on vinkkejä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mekin asutaan turussa. Purettiin sohva pieneen osaan ja vietiin yo-kylän "kierrätysroskikseen". Kyseessä oli 3h iso sohva
Miten puritte? Tarviiko tässä alkaa kaivaa jotain sahaa esille..
Paloittele ja vie taloyhtiön roskikseen. Siinä on vähän sellaista ruumiin hävittämiseen verrattavaa fiilistä kun keskellä yötä hiippailet niiden osien kanssa roskalaatikoille <3
Kyllähän noita noutopalveluja on mutta veloittavat ilmeisesti jonkun kympin.
Oikeastiko täällä porukka heittä tota legendaa jostain sohvan paloittelusta? Jos on oikea isohko sohva niin sitä ei kyllä missään kerrostalokämpässä aleta paloittelemaan edes moottorisahalla.
Jospa vaan työnnän ton paskan rappukäytävään ja kiellän tietäväni siitä mitään.
Laita kuva tänne.Ostitko uuden vai kierätyssohvan tilalle?Yleensähän huonekaluliikket vie halvalla vanhan pois
Tilaat sen poisviennin samalta firmalta joka tuo uuden sohvan. Usein se onnistuu, vaikkei olisi etukäteen sovittu. Tämä olisi kannattanut hoitaa jo siinä kohtaa, kun olitte sitä uutta sohvaa ostamassa ja sopimassa kuljetuksesta.
Fida hakee myyntikelpoiset huonekalut ilmaiseksi, mutta ei ehkä noin lyhyellä varoitusajalla
Luulin, että sun ongelma on sama kuin mun: en millään pääse tästä sohvasta mihinkään.
Pistä toriin, siellä kokemukseni perusteella on tosi kova kysyntä sohvista, etenkin hyväkuntoisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekin asutaan turussa. Purettiin sohva pieneen osaan ja vietiin yo-kylän "kierrätysroskikseen". Kyseessä oli 3h iso sohva
Miten puritte? Tarviiko tässä alkaa kaivaa jotain sahaa esille..
No ei valitettavasti ollut legendaa tämä meidän sohvan purkaminen 😁 Irroitettiin päätypalat, kun ne oli ruuveilla kiinni. Muuten sahasin kolmeen osaan. Menihän siinä tovi
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko täällä porukka heittä tota legendaa jostain sohvan paloittelusta? Jos on oikea isohko sohva niin sitä ei kyllä missään kerrostalokämpässä aleta paloittelemaan edes moottorisahalla.
No ihan käsisahalla se iso sohva meni :) kyllä siinä muutaman lasin punkkua tarvitsi
Ei naapureille kelpaisi?Heidänhän ei tarvitse järjestää pitkää kuljetusta.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ei? Pistosahan saa kympillä jostain tokmannilta. Rautasahan terillä menee jouset poikki jos on tarvetta. Tekeenhän ne lusikalla reikiä tiiliseiniinkin, niin kyllä nyt oikeilla työkaluilla yksi sohva sentään saadaan rikki vaikka oltaisiin kuinka av-mameja.
Maksa kuljetusliikkeelle ja pistä se hinta sohvan hinnaksi ja isolla mainostus että tuodaan ilmaiseksi kotiin.
Miten nyt ei kenellekään mene? Luulisi jonkun opiskelijan huolivan, tosin kuljetus siinä nyt on ongelmana yleensä. Torista olen itse ostanut pari sohvaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä sahasin kerrostalossa ison sohvan ja vein jätesäkeissä myöhään illalla roskiin.
Niinhän sitä luulis että jollekulle menis. Vaan ei mene. Kukaan ei muka pääse hakemaan vaikka kuinka ensin lupaillaan. Täytyy kysäistä sotkasta kun sieltä tulee uusi sohva