Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä "älyttömistä pikkujutuista" olet ollut mustasukkainen?

Vierailija
09.08.2016 |

Siis jotka kuulostavat älyttömiltä mutta ovat menneet tunteisiin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paapoo aikuista tytärtään. Kait se sitten on mustasukkaisuutta minun puoleltani, mutta en ihan täysin hyväksy mitä kaikkea isukki tekee tyttärensä puolesta.

Vierailija
2/3 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksissä juhlissa eräs nainen oli niin kännissä että änkesi vahingossa miesten saunaan. Tuli sieltä kyllä samantien pois. Se ei ollut mikään ongelma sinällään jos hän vahingossa parin sekunnin ajan näki mieheni mahdollisesti alasti. Mutta tuon naisen ylimielinen käytös sai minut pahoittamaan mieleni. Hän suhtautui siihen kuin se olisi ihan ok homma käydä katselemassa muiden miehiä alasti ja kuvitteli olevansa lähinnä joku sankari tuon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalle palkattiin parikymppinen pimu lisäavuksi. Tunki itsensä mieheni seuraan ja vilkuili ja hymyili. Voi sitä pistoa rinnassa kun tajusin, että hän saa tuijottaa miestäni enemmän kuin minä päivän aikana. Mies ei ollut edes kertonut, että tämä pimu oli palkattu sinne ja sijoitettu hyvin lähelle miestäni. Kerran sitten vedin raskausmekkoni päälle ja hiukset kauniisti. Miehen ostama koru kaulaan ja miehen työpaikalle. Mies ihmetteli miksi olin niin hienona liikenteessä, samaan aikaan näin tämän pimun. Järkyttävä pakkelinaama ja tekoripsiä naama täynnä ja suoraan sanoen ruma. Sanoin miehelleni, että tulin hakemaan häntä lounaalle.

Ruokailun aikana sanoin tunteneeni mustasukkaisuutta tuon pimun takia ja mieheni meinasi tukehtua ruokaansa. Nauroi ja alkoi kertomaan mitä kaikkea se pimu sekoilee siellä työpaikalla. Ja niin, enpä sen jälkeen ollut mustis.