Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehelle hääpäivälahjaksi?

Vierailija
09.08.2016 |

Mitä miehelle voisi antaa lahjaksi, kun haluaisin antaa jotain erityistä, josta jäisi muisto.
Mies on antanut joka vuosi huomenlahjana koruja ja niistä on kertynyt mukava kokoelma ja aina koruja käyttäessä ne muistuttavat ihanasti tietyistä vuosipäivistä. Itse olen ollut tylsä ja ilahduttanut miestä pelkästään pitsialusvaatteilla hääpäivän hotelliyönä. (ja alusvaatteet ovat vieläpä tulleet itselleni 😀) Nyt kuitenkin 15. hääpäivä tulossa ja haluaisin ostaa tosiaankin jotain näkyvää.
Hyviä ehdotuksia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaako mies jotain?

Itse ostin miehelle vaelluskengät (tiesin siis mallin ja koon), sellaiset vähän kalliimmat, joita ei itse raaskinut ostaa.

Vierailija
2/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ehdotuksesta. Haluaisin kuitenkin ostaa jonkin " muistoesineen", joka ei kulu ja jäisi miehelle muistoksi, kuten nuo lahjaksi saamani korut. Miehet ei kuitenkaan käytä koruja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehellesi tyylikäs merkkikello. Se on miesten koru.

Vierailija
4/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloittaja on lompakkoloisten aatelia.

Vierailija
5/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta miehellesi tyylikäs merkkikello. Se on miesten koru.

Näin on tehnyt tyttäreni, merkkihää- ja syntymäpäivänä, ei siis joka vuosi) ja ostanut laatukellon. Viimeksi samanlaisen, joka keikkuu Stubbin ranteessa. Anteeksi ilmaisu, mutta en muista nimeä, sellainen joka mittaa vissiin kaiken, jopa anopin, siis minun, verenpaineen täältä kilometrin päästä.

Vävyllä on nyt muutama laatukello, joissa arvo säilyy, ja tämä viimeisin, jonka sai siis 40 v lahjaksi, käytössä koko ajan, tykkää kovasti.

Vierailija
6/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menepäs kuules microkikkeli vaikka salille ja lenkille, niin aikuiset täällä vähän juttelee.

Huh, hus!

Vierailija
7/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella?

Vierailija
8/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, mutta eihän huomenlahjaa anneta kuin häiden jälkeisenä aamuna.

Vierailija
9/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin itse samaa, mutta mies on halunnut antaa joka vuosi pienen lahjan hääpäivän jälkeisenä aamuna. En sanonut vastaan vaikka aluksi toki ihmettelinkin.

Ap

Vierailija
10/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itsellesi Marimekon pallopaita ja crocsit. Se on paras lahja miehellesi, hän tajuaa viimein nostaa kytkintä ja etsiä paremman vaimon.

Vierailija
11/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämyslahjakortti.

Vierailija
12/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kravatti, kello, kalvosinnapit, jotain elektroniikkaa?

Tai sitten joku matka, jonne menette yhdessä. Hotelliyön sijasta vaikka koko viikonloppu jossain Keski-Euroopassa.

Vierailija
13/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään joka vuosi lomamatkalle hääpäivän aikaan. Noin joka toinen vuosi pitkä vkl Suomessa ja joka toinen viikon reissu Euroopassa. Muutaman vuoden välein mennään meidän häämatkakaupunkiimme Euroopassa, koska se on lempipaikkamme edelleen. Naimisissa on oltu pian 10v, joten ehkä olis jo aika tehdä joku kaukomatka seuraavana hääpäivänä.

Vierailija
14/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan vissiin aika tylsä pari kun meille ei nuo hääpäivät ole mitenkään merkittäviä. Viime kesänä mies tuumi että eilen taisi olla hääpäivä, minä että oliko, no niinpä taisi! Ja tänä kesänä kun ystäväpariskunta vietti hääpäiväänsä, niin iski mieleen että meillä se on huomenna! No, monesti emme ole edes samalla paikkakunnalla olleet kyseisenä päivänä joka siis meille on päivä muiden joukossa. Muutenkin toisillemme lahjojen ostaminen on vähän hupsua kun yhteistä taloutta pidämme :) rakastan puolisoani, hän minua ja perheemme ja kotimme on paras lahja jonka saamme joka päivä :)

Vierailija
15/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta itsellesi Marimekon pallopaita ja crocsit. Se on paras lahja miehellesi, hän tajuaa viimein nostaa kytkintä ja etsiä paremman vaimon.

Noita käytän ihan arkena, joten hääpäiväyölle ajattelin keksiä jotain muuta. Sehän olisi älytön riman alitus, jos saapuisin arkivaatteissa hotellille ja vielä väittäisin sitä parhaaksi lahjaksi miehelleni.

En nyt ihan ymmärtänyt ehdotusta.

Ap

Vierailija
16/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ehdotuksesta. Haluaisin kuitenkin ostaa jonkin " muistoesineen", joka ei kulu ja jäisi miehelle muistoksi, kuten nuo lahjaksi saamani korut. Miehet ei kuitenkaan käytä koruja.

Meillä muisto on siinä, että annan miehelle tästä lähtien aina vaelluskengät, kun tarvii uudet. Vaeltaminen on meidän yhteinen harrastus ja joka kerta, kun mies menee vaeltamaan ja laittaa kengät jalkaansa, hän muistaa myös mut eli kaksi rakasta asiaa yhdessä paketissa.

Vierailija
17/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen hieronta. Näitä on mahdollisuus saada monista hotelleista.

Vierailija
18/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän