Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette käyneet katsomassa uuden äitiyspakkauksen kuvat?

02.03.2006 |

Kelan sivuilla näkyy 2006 äitiyspakkauksen kuvat. Siellä näkyy vain semmonen pieni rasti, mutta kun sitä klikkaa niin tulee ihan oikea kuva näkyviin.

Toppapuku oli mielestäni järkytys ja muutenkaan ei kovin tykänny.

Jos nyt pitäisi valita pakkaus vai raha niin ehdottomasti raha.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet näytti kivoilta, mutta toppapuvun kuosi...HUH!! Toppapuvun malli on hyvä kun on 2 vetoketjua, ja värikin ihan kiva, mutta se kankaan kuvio aikas kaamea. Mutta ottaisinpa silti ilomielin tuon pakkauksen jos saisin =)

Vierailija
2/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vinkkinä että kuvat ei näy mozillalla, joten selain täytyy vaihtaa jos mozilla käytössä.

Mutta asiaan eli minä kyllä tykkäsin vaikkei itselleni ajankohtainen tuo paketti olekaan. Haalarin 2vetoketjua aivan huippujuttu pienellä, ja toppalakinkin malli oli muuttunut, joten jospa nyt istuisi paremmin lapsen päähän :)

Mielestäni kivoja perusvaatteita, " hienostelu" vaatteet voi sitten ostaa erikseen. Tosin aika poika-voittoinen jälleen, mutta niinhän se on että sinistä voi käyttää tytölläkin, kun taas vaaleanpunaista moni tuskin pojalle pukisi :)

Kiva paketti kyllä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalari oli kans ihana.

Vierailija
4/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiset asusteet! Joo, makuasioita! =D

Vierailija
5/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppapuvussa hyvää oli ne 2 vetketjua, mutta kuosi oli kyllä aivan hirveä! Se makuupussi oli taas aivan liian kirjava mun makuuni. Housut oli pääasiassa tylsiä/rumia, mutta bodyt oli musta kivoja.

Mulla on se vuoden 2003 lila äitiyspakkaus ja siinä oli musta paljon kivempia vaatteita/värejä. Ja vuden 2005 äitiyspakkauksessa oli musta myös kivoja vaatteita toppahaalaria lukuunottamatta.

Ja ennen kuin kukaan alkaa urputtaa, totean, että myös mun mielestä on upea juttu, että meillä Suomessa on tälläinen äitiysavustus olemassa. Vaikka en ton uusimman pakkauksen vaatteista tykkääkään.

Vierailija
6/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen mielestä se haalari oli ihan kamala kuosiltaan... Malli oli kyllä tosi hyvä :) Luulisi, että haalarista voisi tehdä nätin, vaikka ilmaiseksi jaetaankin, eihän se enempää kustantaisi.. Samaten se viimevuotinen oli ihan järkky.. Enkä myöskään tykänny siitä hailukasta makuupussista.. Mutta hyvä arvostella, kun ei itse ole edes raskaana ;) Esikoisen pakkaus oli onneks tosi nätti ja pienemmille ei oo sitä edes otettu, kun perusvaatetta on ollu kaapit pullollaan jo valmiiksi..

Vierailija
7/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas toppapuku näytti ihan kivalta. Ainakin paremmalta kuin vuoden 2005. Puolpotkareitakin on tullut näköjään ja kestovaippasetti (... Vai onko niitä jo ollut aiemminkin. Mulla on 2003 vuoden pakkaus, kun tyttö syntyi huhtikuussa 2004)

Tuskin kuitenkaan otan äitiyspakkausta enää, vaikka toisen lapsen saisinkin. Tallessa on varmaan kaikki äp-vaatteet ja tavarat.

Vierailija
8/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kävin kurkkaas pakkausta...

Eipä kyl hääppönen ole, osa vaatteista ihan kivoja väriltään...

Mutta tosiaan tuo toppapuku oli hieman järkky, malli kiva mut väri yäk!

Ja tuo kevyt toppapuku turhan liian vaaleansininen...

Et en tosiaankaan osais sanoo et haluisinko pakkausta vai en, saas nähä joudunko viel valinnan eteen...

Vierailija
9/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vaaleansinisestä ja pukisin/puen sitä mielelläni tytöllekkin joten pidän pakkauksen sinisävyisestä värityksestä. Kevyttoppapukukin on mielestäni paremman näköinen kuin aikaisempina vuosina. Kaksi vetoketjua on hyvä uudistus toppahaalariin, mutta kuosi on mielestän aivan järkyttävä. Eikö noista toppapuvuista voisi tehdä vaikka yksivärisiä....?? Toppapuvun hatun uusi malli näyttää hyvältä. Meille tuskin on vauvaa tulossa tämän pakkauksen jakoaikana, mutta jos olisi voisin harkita pakkauksen ottamista noiden sisävaatteiden takia.

Vierailija
10/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kurkkaamassa uuden pakkauksen ja täytyy sanoa et on aika poikavoittoisia väreiltään noi vaatteet ja toppapuku oli aivan hirvee.hyvää oli tosiaan noi kaks vetoketjua mutta siihen se hyvä loppuikin.meillä on se 2005 pakkaus ja siinäkin oli aivan karmee se puku mutta muut vaatteet oli kyllä ihan käyttökelpoisia.en ottais tota pakkausta jos nyt pitäis valita.

Vierailija
11/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei ole ajankohtainen koko asia mutta kiinnosti tietenkin katsoa mikä on tämän vuoden väri.Ja itselle tuli ihan kasari fiilis kun noita katseli ja en kauheasti tykännyt mistään,ne kuvio sukat oli kivat =) Itse olen olut todella tyytyväinen siihen pakkaukseen minkä saimme kun neiti syntyi 11/03(saatiin se violetti puku)

Mua vaan mietityttää että miksi kukaan ei niistä vaatteista pidä mitä siellä pakkauksessa on,sillä ainakin meillä ne oli käytössä melkein kaikki kun oli kivoja.Tätä pakettia en ottaisi kuitenkaan kun en tykännyt yhtään väreistäkään mutta muut olisin aina ottanut..viime vuodenkin paketissa oli nättejä vaatteita.

Vierailija
12/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalarikin oli nätti, vähän erilainen =) Makuupussi oli ok, muttei mikään kaikista nätein.

Vierailija
13/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sanoo mitään väreistä, mutta mun mielestä on tosi outoa, että jos haalari on mallia baby, niin miksi sen pitää olla noin iso. Meidän muksu käytti äp-haalaria n1vuotiaana ja olis ollu tosi hankala kävellä ja kontata tuon mallisella puvulla. Olis jääny ihan käyttämättä meillä.

Hattu oli käytännöllisemmän mallinen kuin ennen.

T: MrsH

Vierailija
14/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta näytti kuitenkin tosi kivalta! Haalaristakin tykkäsin ja ne kaksi vetoketjua on tosi hyvä uudistus. Vielä kun saataisiin tuo haalarin koko vähän pienemmäksi. ;-)

Kivannäköisiä perusvaatteita, joita kyllä kehtaisi mainiosti käyttää, myös tytölle.

Vierailija
15/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kivoja vaatteita. Aika paljon kyllä vaalean sinistä meinaan jos tulis tyttö.

Toppapukukin menee. Ei ainakaan tarvis ostaa.

Meille syntyi poika 2005 ja sen vuoden pakkaus saatiin. Se toppahaalari oli ensin tosi kamala mut silmä tottuu ja nyt sekin on ihan kiva. Onhan siinä pakkauksessa kaiken kaikkiaan paljon muutakin hyödyllistä. Tosin itse en ois kyllä vaihtanu kolmea vaatetta yhteen kestovaippaan.

Jos meil tulis toinen lapsi niin kyllä pakkauksen ottaisin jo pelkästään peiton ja muiden vaatteiden takia.

Vierailija
16/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tykkäsin pakkauksen vaatteista, tosin toppahattu oli vähän, no joo... Ehkä joku muunlainen hattu olis kivempi. Itse sain pakkauksen joulukuussa 2000. Haalari oli keltainen ankkakuvioilla ja makuupussi tummanvihreä nallekuvioinen. Tykkäsin makuupussista, kun sopi hyvin rattaiden väriin, lammaspussilakana oli ihana ja villapuku oli myös tosi hyvä juttu.

Vierailija
17/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aivan ihana!poikavauvalle!toppapukukin oli mahtava!

Vierailija
18/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä enemmän pidin 2005 vuoden pakkauksesta.

itse saimme pojalle sen lilan pakkauksen. en ollut nähnyt kuvia kyseisestä pakkauksesta ja kun sen avasin niin täytyy rehellisesti myöntää että itkien meni koko ilta!! tiesin että poika on tulossa ( varmasti) ja vaatteista meni 50% kierrätykseen heti alkuun. lila yhdistettynä keltaisin sydämin eli ole pojan vaate mielestäni.

osa oli ihan kivoja, toppapuku jäi kyllä käyttö kerroiltaan aika vähäiseksi.

mutta sata kertaa mieluummin ottaisin tytölle tai pojalle tämän 2006 vuoden pakkauksen, tai 2005v.

mun tuurilla seuraavaa odottaessa on joku pissan keltainen pakkaus :D

t. " keltaisen ystävä" ;)

mutta pääasia nyt varmaan on se että se pakkaus on olemassa :)

Vierailija
19/39 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin sisävaatteet oli kivoja (mielestäni olivat ihan neutraaleja sukupuolen suhteen), makuupussi ok mutta toppahaalari + hattu oli ihan kamalan näköiset. Jos nyt pitäisi valita, niin olisi kyllä hankala päättää, ottaisiko rahan vai pakkauksen...

Vierailija
20/39 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kovasti uudesta pakkauksesta. Makuupussi ei ollut näteimmästä päästä, mut menis sekin. Haalari oli tosi kiva! Vetskarijuttu oli loistava uudistus ja tykkäsin kuosista.

Tosin tuli itsellekin mieleen, että aikas poikavoittoinen pakkaus, vaikka tytölläkin voisin hyvin käyttää sinistä. Mutta jotenkin sitä vaan tämän ensimmäisen lapsensa (tyttö) kohdalla höpsähti ihan täysin noihin vaaleanpunaisiin ja oikein tyttömäisiin vaatteisiin :-D En olisi ikinä itestäni uskonut!

Pitäiskös tässä sittenkin alkaa yrittämään sitä toista lasta jo, kun pakkaus oli niin nätti?? ;)