Pareja, joissa toine hot ja toinen tavis? Esim. Beyonce ja
mikä lie räppäri.
J-lo ja Mark Anthony
Merja Larivaara ja Kari-Pekka Toivonen
Minna Haapkylä ja Hannu-Pekka Björkman
Kommentit (42)
Mä ja mun mieheni!
Mun mies on oikeasti tosi hyvännäköinen. Hyvä lihaksikas kroppa, treenaa vapaaottelua ja käy usein salilla. Hänen kasvot on komeat, tosin ehkä vähän babyface, mut hyvännäköinen. Iho on tasainen ja sileä, ei finnin finniä. Hän myös pukeutuu hyvin, käyttää kireitä paitoja, joista hyvä kroppa erottuu hyvin. Tän pikkukylän naiset on ihan hulluna mun mieheen.
Ja minä sitten olen niin tavallinen kuin olla voi... Ihan perusnätit kasvot, laihaläski kroppa. Tukka päin persettä koska en osaa laittaa eikä pysy. Meikatakkaan en osaa. Ja ihan tavisvaatteita, en osaa pukeutua mitenkään erikoisesti.
Ja muut ihmettelee miks mies on mun kanssa
Tommi korpela ja elina knihtilä.
Minna ja hp ei enää oo kimpas.
Vierailija kirjoitti:
Mä ja mun mieheni!
Mun mies on oikeasti tosi hyvännäköinen. Hyvä lihaksikas kroppa, treenaa vapaaottelua ja käy usein salilla. Hänen kasvot on komeat, tosin ehkä vähän babyface, mut hyvännäköinen. Iho on tasainen ja sileä, ei finnin finniä. Hän myös pukeutuu hyvin, käyttää kireitä paitoja, joista hyvä kroppa erottuu hyvin. Tän pikkukylän naiset on ihan hulluna mun mieheen.
Ja minä sitten olen niin tavallinen kuin olla voi... Ihan perusnätit kasvot, laihaläski kroppa. Tukka päin persettä koska en osaa laittaa eikä pysy. Meikatakkaan en osaa. Ja ihan tavisvaatteita, en osaa pukeutua mitenkään erikoisesti.
Ja muut ihmettelee miks mies on mun kanssa
Sama juttu täällä. Mies ei ole vuosien saatossa kerännyt yhtään ylimääräistä grammaa, toisin kuin minä. Kalju sopii hänelle, pukeutuu trendikkäät ja mun kaverit kuolaa perään.
Meidän naapurit :D
Julkkiksista en tiedä,,mutta bloggaajista.
Sosetta ja sotkua bloggaajalla on hot mies. Bloggaaja itse ruma kuin susi.
Kotimaisista näyttelijöistä klikkaa mua sarjan rehtori in hot, Real life vaimo hirveä .
Kimi ja Minttu, 165 cm akuankka, joka sattuu olemaan miljonääri.
Tommi Korpelahan se oli se rehtori
kutonen
Vierailija kirjoitti:
Facebookin luoja ja vaimonsa
Kumpi näistä on hot ja kumpi tavis? :D Minusta molemmat taviksia.
Häijyä sakkia av:lla kyllä. Kaikki ei perustu ulkonäköön ja f y i, se beyoncen "tavis" on melkoisen fiksu kaveri joka jää hiphopin yhtenä isoimmista nykyajan uraauurtajista historiankirjoihin.
Hjallis ja kuka sattuukin olemaan kierroksessa
Vierailija kirjoitti:
Facebookin luoja ja vaimonsa
Niin kumpi on se hot? :D
Hanna Kullichseen ja juoksijamies
Hugh Laurie vaimoineen on kaiken huippu! Tai oli ainakin ne vuodet Housena voi olla että nyt on tilanne tasasempi.
Vierailija kirjoitti:
Prime life umppu ja sen mies
Pierce Brosnan ja hänen vaimonsa
On Beyonce ja J-Lo ihan hotteja mun mielestä.