Kuka muistaa Maantiekiittäjän? :D
Penskana katsottiin aina Aamu-TV:stä Maantiekiittäjää ennen kouluunmenoa. Kojootti tippui aina sinne ganjonin pohjalle :D
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne oli epäsympaattisia. Kauhea meteli ja melske ja sekopäistä meuhkaamista.
Siksi me olemme nyt täällä av-palstalla.
Lapsena se kiitäjäkin on kaasuttelemaan alkanut.
Ite olet Kelju K. Kojootti!
Jätä se si..kojootti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne oli epäsympaattisia. Kauhea meteli ja melske ja sekopäistä meuhkaamista.
Siksi me olemme nyt täällä av-palstalla.
Lapsena se kiitäjäkin on kaasuttelemaan alkanut.
Ite olet Kelju K. Kojootti!
Jätä se si..kojootti!
:D
Mua jotenkin aina harmitti sen kojootin kova kohtalo. Miksei se voinnut koskaan onnistua? Oli se maantiekiitäjä aika ärsyttäväkin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt pari minuuttia hekotellut tälle kiittäjälle. Aattelin, että kyseessä jonkun av-palstalaisen nick tmv. mutta ei. Maantiekiittäjä ganjonissa :D
Celju K. Cojootti.
Ootko juntti tai jotain? Kirjoita oikeasti kansainvälisesti jos kirjoitat. Niin kuin Canna Feissarimokissa. Eli Celiu C. Coyootti.
Vierailija kirjoitti:
Maantiekiittäjä on se kuski, jonka auto sippaa taipaleelle, ja saa paikalliselta team ahmalta apua niin, että pääsee jatkamaan. Niin fiksu autoilija muistaa kiittää. Mulkvistit (tiedätte kyllä merkit) ei kiitä.
Maantiekiittäjä on sen "pitäkää tunkkinne"-miehen vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt pari minuuttia hekotellut tälle kiittäjälle. Aattelin, että kyseessä jonkun av-palstalaisen nick tmv. mutta ei. Maantiekiittäjä ganjonissa :D
Celju K. Cojootti.
Ootko juntti tai jotain? Kirjoita oikeasti kansainvälisesti jos kirjoitat. Niin kuin Canna Feissarimokissa. Eli Celiu C. Coyootti.
Wile E. Coyote
Vierailija kirjoitti:
Kelju K. Kojootti Supernero.
Kaikkein paras oli kun Kojootti opiskeli oikein kirjasta, kuinka tehdään oikeaoppinen burmalainen tiikeriansa Maantiekiitäjän pään menoksi. No ansastahan löytyi sitten aikanaan burmalainen tiikeri, latinaksi yllätys maximus.
Kelju K. Kojootti Supernero.