Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatusleikki: Millainen seksielämäsi sinulla olisi jos olisit sinkku eikä tarvitsisi välittää sosiaalista rajoituksista tai kokea morkkista irtosuhteista?

Vierailija
08.08.2016 |

Jos olisit itsevaltias jolla ei ole rajoituksia. Ei poikaystvää eikä miestä.

Ei tarvitsisi välittää sosiaalista rajoituksista, eikä pelätä että joku loukkaantuu tai muuten tulee hankaluuksia, joku jää roikkumaan tai vonkaamaan eikä pelkoa sukupuolitaudeista. Voisit vain tehdä asiat kuten sinä haluat.

Olisiko mielummin eri partneri eri päivinä, sama kokoajan, vain sellainen josta välität, haluaisitko tutustua vai tilata vain jonkun Tinder-miehen kotiin ja lähettää pois heti aktin jälkeen.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalaista kuin nytkin: olematonta. tai siis lähinnä itsetyydytystä.

En saa mitään irti "tunteettomasta" seksistä, joten sitä en harrasta. En myöskään tällä hetkellä muista syistä halua parisuhdettakaan. Siispä tyydyn seksin harrastamiseen itseni kanssa.

N28

Vierailija
2/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkottaako tämä että mulla olisi jotain valtaa naisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sun beta-elättäjä

Vierailija
4/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kuin nyt. Poika/tyttöystäviä silloin tällöin ja suhteiden välissä irtosuhteita silloin kun siltä tuntuu. Ei mua koskaan ole mikään rajoittanut.

Vierailija
5/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama eri seksikumppani viikossa, joitain yksittäisiä joita tapaisi useammin mutta suurin osa kertakäyttökamaa.

Vierailija
6/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 44-vuotta vastaa: haluaisin että olisi yksi nainen jota rakastaisin ja harrastaisimme säännöllisesti seksiä. Sen lisäksi olisi vaihtuvia 17 - 22 vuotiaita tyttöjä joita voisin naida aina muutaman kerran viikossa. Tytöt olisi kokemattomia mutta halukkaita.

Vierailija
7/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä vain rakastamani ihmisen kanssa. Eli yhden kanssa kerrallaan. En harrasta irtosuhteita, enkä harrastaisi. Jännite tulee pitkästä tutustumisvaiheesta Ja syvistä tunteista.

Vierailija
8/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa oletko mies vai nainen ja myös ikä saa vastaukseta paljon enemmän irti

Vierailija
9/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin paria, kolmea pitkäaikaista rakastajaa romantiikan ja nautinnon vuoksi. Ei parisuhdetta.

Vierailija
10/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin paria, kolmea pitkäaikaista rakastajaa romantiikan ja nautinnon vuoksi. Ei parisuhdetta.

N37

Vierailija
11/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että naisilla halu irtosuhteisiiin kasvaa kun ikää tulee lähemmäs 40-vuotta. Oletteko naiset huomanneet saman että nuorempana halusi vain sitä ketä rakastaa mutta vanhempana alkanut arvostaa sellaisen miehekkään ja lihaksikkaan isokaluisen miehen satunnaisvierailua ihan eri tavalla.

Vierailija
12/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 44-vuotta vastaa: haluaisin että olisi yksi nainen jota rakastaisin ja harrastaisimme säännöllisesti seksiä. Sen lisäksi olisi vaihtuvia 17 - 22 vuotiaita tyttöjä joita voisin naida aina muutaman kerran viikossa. Tytöt olisi kokemattomia mutta halukkaita.

Tämä on muuten varmaan useimman aikuisen miehen vastaus. Jotkut ehkä vähän harvemmin ja toiset useammin haluaisivat näitä nuoria naisia.

Vierailija
13/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi miespuoleista vakipanoa ja muutama satunnainen naispuolinen. Miesten kanssa kolmestaan bdsm-seksiä, naisten kanssa lesboilua ja vähän hellempää. Jos parisuhde, niin naisen kanssa (koska miehet on ihan ok sängyssä, mutta siihen se jääkin).

Kaikesta saa haaveilla 👌 Tällä hetkellä ollaan minä ja minun vibra kahdestaan :(

18N

Vierailija
14/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuisin varmaan muutaman jäbän ite kylään. Itseasiassa kaksi. Muuten olis samanlaista säätöjen kanssa. Ja ehkä se kaksi tyyppiä vuodessa "random" yhenillan juttuja

Vierailija
15/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi miespuoleista vakipanoa ja muutama satunnainen naispuolinen. Miesten kanssa kolmestaan bdsm-seksiä, naisten kanssa lesboilua ja vähän hellempää. Jos parisuhde, niin naisen kanssa (koska miehet on ihan ok sängyssä, mutta siihen se jääkin).

Kaikesta saa haaveilla 👌 Tällä hetkellä ollaan minä ja minun vibra kahdestaan :(

18N

Miksi muuten miehet vakipanoja mutta naiset satunnaisia? Pelkkä typo?

Vierailija
16/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut mielenkiintoista kuulla enemmän naisten vastauksia.

Vierailija
17/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ei sisällä ajatusta, että vastakkaiselta sukupuolelta saisi yhtään helpommin kuin oikeassa elämässä. Siksi yrittäisin päästä parisuhteeseen, jossa olisi seksiä. Irtosuhteita en saa. Parisuhteissa olen saanut ja saan nytkin. M33

Vierailija
18/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että naisilla halu irtosuhteisiiin kasvaa kun ikää tulee lähemmäs 40-vuotta. Oletteko naiset huomanneet saman että nuorempana halusi vain sitä ketä rakastaa mutta vanhempana alkanut arvostaa sellaisen miehekkään ja lihaksikkaan isokaluisen miehen satunnaisvierailua ihan eri tavalla.

meemi

Vierailija
19/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänkaista seksielämää. On koko aikuisiän ärsyttänyt tuo seksisäätäminen sekä seurustelusuhteissa että nykyisessä avioliitossa, olisi ihana olla vapaa siitä! On mulla jotain haluja, mutta ne voi hoitaa yksin tehokkaasti parissa minuutissa kerran kuukaudessa-parissa ja lopun aikaa saa olla rauhassa. N33

Vierailija
20/58 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä uskaltaisi kokeilla joskus jotain orgioita tai neljän kimppaa. Muuten tutkin muuttuisi mitenkään. En välitä sosiaalisista normeista lainkaan, vaan elän omaa elämääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi