Hei miehet! Kiinnostaisiko vähän päälle 30 v Henna?
Henna etsii stalkkeria. Joten vähän pervommat ja hämärämmätkin miehet käynee? Huom teille, jotka valitatte, ettette löydä ketään!
Ajelin myös kauppakadulla päin siinä toivossa että eräs mies näkisi minut ikkunasta ja lähtisi minun perääni. Ei ole tähän saakka lähtenyt, mutta toivon, että joskus lähtee ja että kyttäisi minua milloin olen kaupungilla ja lähtisi perään ja jos näkisi minut jossakin kaupungilla syömässä niin tulisi samaan pöytään ja sanoisi: "No, mitäs Henna? Onko hyvää ruokaa?" Tätä odotan tapahtuvaksi. Tule vaan minun perään, tule tule! GO GO GO!!! :) Voi kun mulle oliskin tuo mies stalkkeri joka kyttäisi minun kaupungilla käyntejä, niin olisin onnellinen ja iloitsisin tuosta stalkkerista :) ja siitä kun stalkkaisi minua. Awwwwwww!!!!! Söpöä!!!!!!!
Kommentit (5)
Jos stalkkeri osaa hommansa, et edes tiedä hänestä..
Kyllä mua ite asiassa pikkasen eräs vähän päälle 30 v Henna kiinnostas, ja kuinka ollakaan hän suunnittelee muuttoa Joensuuhun :D Kyse siis täysin eri henkilöstä ja huomattavasti paremman näköisestä kuin se jota tällä ilmiselvästi tarkoitetaan.
M22
Tämä kyseinen nainen on sellainen "instant boner killer" 😩
Ehkä et ole oikea Henna.