Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisen miehen käsitys "parisuhteesta". Järkyttävää.

Vierailija
08.08.2016 |

Kaikki tapailemani suomalaismiehet luulevat, että parisuhde on sitä, että naiselta saa vaatia mitä tahansa ja miehen ei tarvitse tehdä mitään. Järkyttävää. Oksettaa. Naiselta saa vaatia työn lisäksi kaikki kotityöt ja lapsiakin pitäisi hoitaa ja kasvattaa. Mies vaan se makaa sohvalla ja katsoo urheilua eikä osallistu mihinkään. Seksissäkään ei tarvitse naisen mitättömiä vaatimuksia täyttää kunhan itse saa omat etunsa. Oksettaa, järkyttää ja itkettää.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, helmet ovat harvassa ja viedään äkkiä. Itsekin ehdin jo kuvitella että vaihtamalla saa ainoastaan erinäköisen kundin sohvalle makaamaan, mutta löytyi se sitten kuitenkin.

Vierailija
22/35 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

U l l a t u s , ken persuun yhtyy, saa ihan sitä mitä tilaa. H o m m a f o o r u m i n  m i e s  p e r s e i d e n mielestä naisen paikka on siellä kotona palvelemassa sitä miestään, ihan kuin niiden vastapuolenkin mielestä. Luuletko, että nää homman jantterit ottaa muka jotain lepoa välillä? Eivät todellakaan, silloin kun muiden suorittamia raiskauksia ei pukkaa tuuttiin, niin nämä avautuvat täällä kelvottomista suomalaisista ämmistä, jotka eivät suorita homman oman sharian mukaisia velvollisuusia näille helmille. Itse pelkään näitä suomalaisia enemmän kuin ulkomaalaisia, jos siis  joudun palvelemaan heitä työssäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemusten perusteella asia on juuri täsmälleen päinvastoin! Nainen vähän teeskentelee laittautunutta ja itseään välittävää että saa miehen panemaan lapsen alulle ja naimisiin, ja sitten rupsahdetaan täydellistesti.

Kannattaako niihin Karjalaa ryystäviin alkkeihin aina ihastua? Meitä kunnollisiakin olisi.

M33

Vierailija
24/35 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteläeurooppalaiset miehet ovat usein mitä parhaimpia isiä ja aviomiehiä. Naista kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä myös kuherruskuukauden päätyttyä. Löytyy myös pitkiä blondeja. Eli kaikennäköisiä löytyy, älkää ajatelko niin stereotyyppisesti. Lisäksi he eivät ryyppää eivätkä lässähdä niin kuin eräät...

Vierailija
25/35 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tapailemani suomalaismiehet luulevat, että parisuhde on sitä, että naiselta saa vaatia mitä tahansa ja miehen ei tarvitse tehdä mitään. Järkyttävää. Oksettaa. Naiselta saa vaatia työn lisäksi kaikki kotityöt ja lapsiakin pitäisi hoitaa ja kasvattaa. Mies vaan se makaa sohvalla ja katsoo urheilua eikä osallistu mihinkään. Seksissäkään ei tarvitse naisen mitättömiä vaatimuksia täyttää kunhan itse saa omat etunsa. Oksettaa, järkyttää ja itkettää.

Älä valita kuin pikkulapsi

Vierailija
26/35 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet sitä, kaikki miehet tätä. Uliuliuliuliuuuuuuuuuuuuu.

Olet siis tapaillut kaikkia suomalaisia miehiä?

Ja taas tätä iän ikuista naisvihaa...........

Ellet huomannut, niin tässä ketjussa haukutaan miehiä.

Vierailija
27/35 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää ulisijat ihan sukupuolesta riippumatta, että voisiko olla, että te koette vetoa tai muuten vaan päädytte yhteen tyhmien ihmisten kanssa? Tai olette itse vähän tyhmiä? Melkoinen osa ihmispopulaatiosta elää tasapainoisessa ja tyydyttävässä parisuhteessa. Ehkä ne tekee jotain vähän fiksummin kuin te.

Vierailija
28/35 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lailla suomalaisnaiset pitää selvänä että miehen kuuluu tehdä aloite.......ja että sängyssä miehen kuuluu tykätä lähetyssaarnaaja-asennosta.........jos hän ei siitä tykkää niin ei ole mies eikä mikään....koska kaikki naiset tykkää siitä asennosta...

T. Mies

Vierailija
29/35 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla ei ole miesvihaa x 100

Vierailija
30/35 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon suomalainen kirjoitti:

Kerro myös kun tulet raiskatuksi tai saat jonkin sankkerikupan.

Tällä tarkoitin tietysti noita ulkomaalaisihailijoita, en alkuoeräistä kirjoittajaa. Tilastot kyllä kertovat totuuden.

Vierailija
31/35 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa, että varmaan suurinosa parisuhteissa Suomessa on apn kuvaileman kaltaisia eikä sitä tuomita ja silti suomalaiset naiset kokevat elävänsä täysin tasa-arvoisessa kulttuurissa. Suomessa ajatellaan, että kunhan nainen käy töissä niin tasa-arvo on täydellinen.

Vierailija
32/35 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pidän naisista. Samanlaisen kanssa eläminen on niin paljon mukavampaa. <3

Vierailija
33/35 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä raukkoja, onneks oon lesbo.

Vierailija
34/35 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha :'D pakko kertoa. Minulla oli yks kamala mies! Minun piti hoitaa KAIKKI kotityöt, ostokset, laskut, siivoilut jne.. Kerran sitten suutuspäissäni ärähdin miehelle että mitäköhän hittoa hän sitten tekee muutakun makoilee sohvalla ja valittaa. Mies vastasi että hän hoitaa "miesten hommat" niinku autot ja nurmikon leikaamisen jne... no, ensinnäki hoidin itse myös autoni (renkaat, öljyt), toiseksi meillä ei edes ollut nurmikkoa mitä leikata tai edes ylipäätään omaa pihaa...........

Kuulostaa tutulta :-) Avomies asui kanssani omistamassani kaksiossa, kykeni yleensä maksamaan puolet vastikkeesta, itse hoidin muut kulut ja ostokset. Peruskoulun jälkeen kaikki koulut olivat häneltä jääneet kesken, samoin kaikista työpaikoista tuli kenkää yleensä koeajan päätyttyä. Asenneongelma varmaankin. Omasta mielestään oli oikeutettu joka päivä liharuokaan, vaikkei sitä itse kyennyt ostamaan. Itse olin työelämässä, mutta pienipalkkainen.

Sitten kun avomies alkoi valittaa, että minun pitäisi tehdä enemmän naisille kuuluvia töitä kuten siivota ja pyykätä, oli kyllä suuri nautinto näpäyttää: "voin tehdä perinteisiä naisten töitä heti kun itse kykenet tekemään perinteisiä miesten töitä eli ansaita rahaa". Siitä loukkaantui tosissaan :-D

Suurin ongelma oli hänen yli varojen elämisensä ja asenne, ei väliaikainen työttömyys. Erosimme onneksi pian, onneksi molemmille.

Vierailija
35/35 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW-miesten avautumisille palstamammat naureskelee, mutta feministilesbous ja ulkomaalaisten miesten nussiminen on bueno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä