Onko sinulle tehty tähystysoperaatio?
Onnistuiko ilman rauhoittavia? Minä sain diapamin ennen operaatiota. Miksei niitä anneta automaattisesti kaikille?
Kommentit (5)
Minä olin kolonoskopiassa ilmaan mitään lääkitystä. Huusin suoraa huutoa tuskasta, kunnes silmissä pimeni ja lakkasin kuulemma hengittämästä. Siinä ei paljon näyttöjä katseltu...
siis mitä tekemistä tähystyksellä ja rauhoittavilla keskenään? eiköhän eri toimenpiteissä anneta tarvittavat lääkkeet. itselläni leikattu umppari tähystyksellä, ihan nukutettuna, mitä mä niillä rauhoittavilla olisin tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
siis mitä tekemistä tähystyksellä ja rauhoittavilla keskenään? eiköhän eri toimenpiteissä anneta tarvittavat lääkkeet. itselläni leikattu umppari tähystyksellä, ihan nukutettuna, mitä mä niillä rauhoittavilla olisin tehnyt?
kun kaikkia leikkauksia ei tehdä nukutettuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun kaikkia leikkauksia ei tehdä nukutettuna
kysyisit sitten sitä, eli ei nukutettuna tehtyjä leikkauksia, itse tähystyksellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa minkälainen nukutus tai puudutus ym annetaan...
Miksi niitä myrkkyjä pitäs automaattisesti antaa jos ei tarvitse? Olen ollut monesti tähystyksessä ja selkäydinpuudutuskin tehty useasti ilman mitään esilääkityksiä. Paljon helpompi se leikkauksen jälkitila sen jälkeen kun ei mitään lääkitystä ota. Sitä tähystystä oli itsekin kiva katsella kamerasta mutta harmi kun ei nähnyt operaatiota loppuun kun jouduttiin jalka avaan ja sitä ei enää sitten nähnytkään.