Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nimenmuutos, tuleeko uusi pankkikortti automaattisesti, vai pitääkö sitä hakea?

Vierailija
08.08.2016 |

Uutta ajokorttia ei vielä ole, pitäisi käydä passikuvassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin op:ssa piti pari vuotta sitten hakea itse.

Vierailija
2/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankista ei mulle ainakaan ole tullut automaattisesti. Uusi kortti tuli aikanaan niin kuin yleensä ja siinäkin oli väärä nimi. En ole saanut aikaiseksi mennä pankkiin korjaamaan asiaa. Nettipankissa on oikea nimi ja kirjekuoressa, jossa kortti tuli, oli oikea nimi, mutta itse kortissa se on väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hakea ja ainakin Danskella uudet kortit maksoi 10 e kpl, varmaan muillakin maksaa.

Vierailija
4/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordealla piti hakea, mutta tuli maksutta. S-pankissa myös piti hakea, mutta maksoi muistaakseni 10e kun en halunnut luotto-ominaisuutta (se olisi maksanut vain 5e). 

Vierailija
5/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs kun mun kortti menee vanhaksi 6/17, niin tuleeko siihen uuteen korttiin tuo sama päivä, vai miten homma menee? En viitteis maksaa kymppiä kortista jos se ei ole kuitenkaan sitä normaalia aikaa voimassa.

Mulla on tili myös nordeassa, mutta en käytä sitä ollenkaan, sieltä en aio hakea, lähettävät sitten varmaan uuden joskus automaattisesti

Vierailija
6/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entäs kun mun kortti menee vanhaksi 6/17, niin tuleeko siihen uuteen korttiin tuo sama päivä, vai miten homma menee? En viitteis maksaa kymppiä kortista jos se ei ole kuitenkaan sitä normaalia aikaa voimassa.

Mulla on tili myös nordeassa, mutta en käytä sitä ollenkaan, sieltä en aio hakea, lähettävät sitten varmaan uuden joskus automaattisesti

Uusi kortti on voimassa sitten taas sen aikaa, kun nyt kortit tuppaavat olemaan, tyyliin 4-5 vuotta.