Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö lapsesi ateisti perheeseen yökylään?

Vierailija
08.08.2016 |

Poikani on 10v ja kaveri on kutsunut yökylään. Perheen kanssa olen joskus jotain jutellut ja tiedän että ovat ateisteja, koska heidän poika ei osallistu koulussa uskonnon tunneille tai ole kirkossa muiden kanssa koskaan. Ihan normaalilta perheeltä vaikuttavat muuten kyllä. Uskaltaisitko itse päästää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on nyt väsynyttä.

Vierailija
2/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ateistit syödään aamupalaksi pieniä lapsia, mieti sitä ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä kyllä.. en tunne ketään ateisteja, suht harvinaistahan se Suomessa on. Onhan se kummallista jos lapsi menee yökylään paikkaan missä on asiat ihan eri tavalla: ei ruokarukousta, ei iltarukousta.. Voi tulla ahdistavakin olo siellä. Kun arkielämässä Jumala on läsnä joka hetki, voi tulla orpo olo toisissa olosuhteissa.. Itse ehkä päästäisin mutta sillä ehdolla että lapsi voisi ottaa rukouskirjan mukaan ja olisi vanhempien kanssa sovittu, että yhdessä huolehtivat ruoka- ja iltarukoukset.

Vierailija
4/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps kops 😂 kannattaa olla varovainen, kaikissa ateistiperheissä harrastetaan saatanansaatananpsaatananpalvontaa

Vierailija
5/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Päivi Räsäselle ja kysy.

Vierailija
6/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se jumala varjele sinun lastasi yökylässä, jos oikein nätisti pyydät?

Vierailija
7/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1/5

Vierailija
8/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiiä kyllä.. en tunne ketään ateisteja, suht harvinaistahan se Suomessa on. Onhan se kummallista jos lapsi menee yökylään paikkaan missä on asiat ihan eri tavalla: ei ruokarukousta, ei iltarukousta.. Voi tulla ahdistavakin olo siellä. Kun arkielämässä Jumala on läsnä joka hetki, voi tulla orpo olo toisissa olosuhteissa.. Itse ehkä päästäisin mutta sillä ehdolla että lapsi voisi ottaa rukouskirjan mukaan ja olisi vanhempien kanssa sovittu, että yhdessä huolehtivat ruoka- ja iltarukoukset.

Aloitus on väsyttävä, mutta tämä kommentti on vielä väsyttävämpi. Tuo jonkun tekemä kakka-aloituskin on kiinnostavampi.

Vierailija
9/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin, kuin syvästi uskonnolliseen perheeseen!

Vierailija
10/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi voi sitten myöhemmin rukoilla syntinsä anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä