Hei voisitteko nyt vaan mennä sinne röihin?
Ei jaksaisi enää kuunnella mitään uhritarinaa tai tekosyitä. Moniko talvisodan aikaan makoili vaan himassa? No ei kovin moni.
Kommentit (27)
Hei voisitko keksiä jo uuden jutun? Röihin-sana oli kulunut jo 20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hei voisitko keksiä jo uuden jutun? Röihin-sana oli kulunut jo 20 vuotta sitten.
Voi eicä miten sinua nyt osuikin arkaan paikkaan kun aloit oikein netissä rähjäämään!
Älä muuta puheenaihetta tai keksi tekosyitä, vaan mene sinne RÖIHIN!1111111111
Talvisota....?Hä?Oletko itse röissä?
Hei menisin heti kun niitä röitä olisi. Ryhtyisin myös yrittäjäksi, sääli kun pankki ei anna lainaa, kun minulla on 15 000e opintolainaa ja ei työpaikkaa. Kun saan työpaikan, niin sitten kuulemma saisinkin lainaa yrtiyksen perustamiseen. :D Rai rai ja röi röi.
Vierailija kirjoitti:
Hei menisin heti kun niitä röitä olisi. Ryhtyisin myös yrittäjäksi, sääli kun pankki ei anna lainaa, kun minulla on 15 000e opintolainaa ja ei työpaikkaa. Kun saan työpaikan, niin sitten kuulemma saisinkin lainaa yrtiyksen perustamiseen. :D Rai rai ja röi röi.
Tässähän niitä tekosyitä tulikin. Olet jo kupannut yhteiskunnalta kymmeniöä tuhansia euroja ja nyt vielä valitat kun sinulle ei lainata lisää tai haeta sohvalta röihin. Uskomatonta ja vetelää sakkia täällä!111111 Kuulikko???111
Lomaa jäljellä vielä viikko. Koeta sinä työtön nyt vaan kestää.
Minä puolestani luen mielelläni tarinoita tavallisten ihmisten arjesta eli kivaa kun joku viitsii tänne niitä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani luen mielelläni tarinoita tavallisten ihmisten arjesta eli kivaa kun joku viitsii tänne niitä kirjoittaa.
Et sinä missään työssä ole koskaan käynyt, kaikki sen toki tiedämme, joten miksi edes yrität valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Oleellinen täsmennys: työtön AP.
Toiselle kirjoittajakollegalle tsemppiä ja jaksamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi eicä miten sinua nyt osuikin arkaan paikkaan kun aloit oikein netissä rähjäämään!
Älä muuta puheenaihetta tai keksi tekosyitä, vaan mene sinne RÖIHIN!1111111111
Enkä mee ku just pääsin.
Voi röissä, olisin niin mielelläni nöissä! Mut röihin nöihin, ei mua parkaa ota lain.
Miksi et itse ole röissä, vaan huutelet täällä toisille päivät pitkät? Kuulikko!!!!!!
En kai mä vapaapäivänä töihin mene?
Vierailija kirjoitti:
En mene töihin vaikka maksettais.
Juuri tuollaisten ihmisten takia meillä tässä armaassa kotimaassamme menee huonosti.
Vierailija kirjoitti:
hahaa opettaja. mun loma alkaa tämän viikon jälkeen.
Mä oon jo! Kohta lähen kotio. Mitäs siihen sanot, hä?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei Muhammad mene vuoren luo niin vuori saa tulla Muhammadin luo, tätä ohjenuoraa olen röidenhaussani noudattanut.
Jos nimesi on oikeasti Muhammed niin sitten tuo voi toimia kun Suomessa hallitus satsaa pakolaisiin kaikkien muiden kustannuksella.
Jos ei Muhammad mene vuoren luo niin vuori saa tulla Muhammadin luo, tätä ohjenuoraa olen röidenhaussani noudattanut.