Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laita nainen asialle !!!!!!

Aina pitää vahtia
08.08.2016 |

Noh, naiseni autoon pitää vaihtaa öljyt, minkä onneksi huomasi itse kun auto alkoi siitä huomautella. Lähtiessään kauppaan, muistutin, että ostaa samalla myös öljyt. No muisti onneksi ja tällä kertaa jopa ne kaksi tarvittavaa kanisteria, mutta mikä siinä on ettei voi, eikä halua muistaa että pumppusuutindieseliin pitää olla se öljy, jonka hyväksymiskoodissa on viimeinen numero 1 eikä 0. Ihan pieleen siis haku tuolta osalta ja onko se muka vaikea ottaa asiasta ihan itse vastuuta ja muistaa tuoda myös se suodatin. Väitti ihan viattoman näköisenä ettei tiennyt mikä suodatin pitää tuoda kun oli kuulemma hyllyllinen erilaisia, mutta siellähän on se vihko hyllyjen vieressä sitä varten, että sieltä voi tarkistaa. Ei tarvitse muistaa mitään muuta kuin että mikä auto on kyseessä, mikä sen malli ja valmistusvuosi on, sekä mikä moottori siinä on. Ihan helppo juttu ja lapsikin tajuaa.
Eikä tuo ole edes iso juttu, sillä kerran vuodessahan tuo vain tulee vastaan, mutta mikä siinä on ettei hän millään voi täyttää tiskikonetta siten kuin se kuuluu täyttää, eli lasit ylös vasemmalle, kupit ylös oikealle, siniset lautaset alas eteen vasemmalle ja valkoiset lautaset taakse oikealle. Veitset, haarukat ja lusikat ryhmitellään valmiiksi ja leikkuuveitset asetellaan niin, ettei niihin osu vahingossa konetta tyhjennettäessä. Ja miksi alumiinipohjaisia kattiloita pitää yrittää pestä tiskikoneessa, sillä nehän menevät pilalle siellä. Melamiiniakin hän on yrittänyt usein tuhota tiskikonepesulla. Ei ole vaikea tunnistaa melamiinia muista muoveista, eli hän tekee sen tahallaan.
On niitä muitakin juttuja joissa hän ei suostu noudattamaan sääntöjä, mutta nuo ärsyttävät juuri nyt eniten.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika häijyä käskeä ensikertalainen öljynvaihtotarvikkeita ostamaan kertomatta, että ihan mikä tahansa öljy ei käy ja muutakin kuin öljyä tarvitaan. Päivittele vasta sitten, kun rouvasi lähtee asialle toisen kerran eikä silloinkaan muista ottaa selvää siitä, mitä pitää ostaa.

Öljyjuttu on yksinkertainen, kunhan sen tietää. Tiskikoneen täyttämisessä on taas kysymys lähinnä eri koulukuntien käsityksistä.

Vierailija
22/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoo...Jos olet tosissasi,nii relaa toki.Tukehdut pian..Pätemisen tarve on ilmeisen kova,ja olet tosi viisas.Oletko kenties insinööri?

Kai opastit naisen kauppaan lähtiessäsi? Miksi et itse hakenut öljyä ja suodatinta?

Osaan ostaa itse autooni öljyt,suodattimet,jarrupalat ja muut kulutusosat,ja osaan ne myös vaihtaa,mutta mun miehellä ei tulisi mieleenkään teetättää niitä mulla,koska on sen verran herrasmies.

Asenteesi ei ole oikeaa feminismiä.

Miksi sen pitäisi olla? Maalaisjärki on parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli aika häijyä käskeä ensikertalainen öljynvaihtotarvikkeita ostamaan kertomatta, että ihan mikä tahansa öljy ei käy ja muutakin kuin öljyä tarvitaan. Päivittele vasta sitten, kun rouvasi lähtee asialle toisen kerran eikä silloinkaan muista ottaa selvää siitä, mitä pitää ostaa.

Öljyjuttu on yksinkertainen, kunhan sen tietää. Tiskikoneen täyttämisessä on taas kysymys lähinnä eri koulukuntien käsityksistä.

Aloituksessahan oli, että tällä kertaa muisti, eli ei ollut ensimmäinen kerta.

Vierailija
24/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä olikin. Sitten voin vain sanoa, että onpa ap ottanut riesakseen huonomuistisen ja saamattoman puolison.

Vierailija
25/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä olikin. Sitten voin vain sanoa, että onpa ap ottanut riesakseen huonomuistisen ja saamattoman puolison.

Luulen, että kun vain tarpeeksi usein jaksan muistuttaa tuosta öljyjutusta, niin kyllä se sitten ensi kesänä muistaa miten pitää toimia. Tiskikoneesta muistutan jo pari kertaa viikossa ja samoin niistä värillisten pyykkien värin mukaisesta pesemisestä. WC-paperirullan oikeasta suunnasta en enää jaksa juuri muistuttaa, vaan olen sitten päätynyt kuitenkin kääntämään sen itse kulkemaan oikeaan suuntaan.

Vierailija
26/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on muuten hänen toimissaan pielessä, ettei imuroi lattiaa ennen kuin pesee sen. Olen yrittänyt opettaa ja muistuttaa, mutta ei vain mene perille.

Olisikohan jollakulla kokemusta vastaavasta ja miten tässä oikein pitäisi toimia?